FASHION

Zara: Η νέα καμπάνια του brand φέρνει την αίσθηση της πολυτελούς μόδας

Πηγή φωτογραφίας Instagram @zara

Το διάσημο και πλέον επιτυχημένο brand ρουχισμού Zara δημοσίευσε τη νέα του διαφημιστική καμπάνια για την season Άνοιξη/Καλοκαίρι 2020 και ήδη τα online καλάθια έχουν πάρει φωτιά!

Η νέα καμπάνια ήταν προγραμματισμένη να λανσαριστεί στις αρχές Μαρτίου, αλλά αναβλήθηκε εξαιτίας της έκτακτης κατάστασης που προέκυψε από την πανδημία. Ωστόσο, η καθυστέρηση άξιζε τον κόπο καθώς, αν και είχε προετοιμαστεί από την προ-κορονοϊού εποχή, φέρνει μία θετική πνοή από την καθημερινότητα που είχαμε ξέραμε. Η αισθητική της απέχει αρκετά από την κοινωνική αποστασιοποίηση και σίγουρα δεν έχει καμία σχέση με την πρόσφατη ιδέα της εταιρείας, να βάλει τα μοντέλα να φωτογραφηθούν στο σπίτι φορώντας σύνολα με την υπογραφή της. Ωστόσο, αυτό είναι ίσως και το πιο ενδιαφέρον, αλλά και αυτό που την ξεχωρίζει αυτή την περίοδο, διότι οι εικόνες της θυμίζουν έντονα την καθημερινότητα που έτρεχε σε «κανονικούς» ρυθμούς πριν τον COVID-19 και είναι ίσως πιο απαραίτητες και σημαντικές για τους περισσότερους καταναλωτές αλλά και τους fashion lovers.

Το Zara συνεργάστηκε για ακόμη μία φορά με τον διάσημο φωτογράφο Steven Meisel, δείχνοντας μία πιο high fashion πλευρά μέσα από τις ατμοσφαιρικές, ασπρόμαυρες εικόνες. Ο Karl Templer ανέλαβε το styling και ο Fabien Baron την καλλιτεχνική διεύθυνση,φέρνοντας ένα εξαιρετικό και luxurious αποτέλεσμα. Η νέα συλλογή έχει ως κύριο χαρακτηριστικό το boho – chic style και αποτελείται από louse ρούχα με διάφορες λεπτομέρειες που τα κάνουν εκλεπτυσμένα, ενώ παράλληλα περιλαμβάνει πολλές διαφορετικές υφές και γραμμές, οι οποίες έχουν ως βάση το tailoring, αλλά είναι «αδόμητες» και πιο ανάλαφρες.

Washed βελούδινα και σατέν φορέματα σε απαλούς τόνους, μπροκάρ shiny φούστες, floral και μαλακά κοστούμια, είναι ανάμεσα στους πρωταγωνιστές της συλλογές που συνδέουν τον δυναμισμό του military style με ένα πιο ρομαντικό και boho. Τα μποέμ σύνολα ολοκληρώνονται με δερμάτινες μπότες που έχουν πιο edgy διάθεση, ή με άλλες σε cowboy style. Όλα τα outfits ολοκληρώνονται αρμονικά με τα αξεσουάρ, όπως ιδιαίτερα earthy κοσμήματα και περίτεχνα φουλάρια, δημιουργώντας εικόνες που ξεσηκώνουν το κοινό για τις εμφανίσεις του μετά το τέλος της καραντίνας.