Η Unilever Plc δήλωσε ότι θα επενδύσει 1 δισεκατομμύριο ευρώ σε ένα ταμείο, για έργα που αφορούν την κλιματική αλλαγή και για να μειώσει τις εκπομπές αερίου του θερμοκηπίου, απο όλα της τα προϊόντα μέχρι το 2039. Ο στόχος αυτός είναι ιδιαίτερα φιλόδοξος, καθώς προβλέπεται 11 χρόνια πριν από την προθεσμία που ορίζει η «Συμφωνία του Παρισιού» για την κλιματική αλλαγή και τον περιορισμό της υπερθέρμανσης του πλανήτη κατά 1,5 βαθμούς κελσίου.
Η αγγλο-ολλανδική εταιρεία, στην οποία περιλαμβάνονται τα σαπούνια Dove και η σούπα Knorr, δήλωσε ότι ανταποκρίνεται στην «κλίμακα και τον επείγοντα χαρακτήρα» της κρίσης της κλιματικής αλλαγής. Το ταμείο, θα επενδύσει σε έργα όπως η αναδάσωση, η συντήρηση του νερού και η απομόνωση του άνθρακα για τα επόμενα δέκα χρόνια.
Η βιωσιμότητα είναι μία επέκταση των προσπαθειών της εταιρείας, που έχει στόχο μέχρι το 2030 να μειώσει την κατανάλωση της ηλεκτρικής ενέργειας στα γραφεία της.
Σύμφωνα με τον ιστότοπο της, το αποτύπωμα του αερίου του θερμοκηπίου που εξέπεμπε, ήταν περίπου 60 εκατομμύρια τόνοι ισοδύναμου του άνθρακα, για το έτος 2019.
Η Unilever, η οποία έχει ετήσιο κύκλο εργασιών 52 δισεκατομμύρια ευρώ, δήλωσε ότι θα δώσει προτεραιότητα στις συνεργασίες με προμηθευτές, που έχουν θέσει αντίστοιχους στόχους, ενώ έχει δημιουργήσει ένα σύστημα όπου θα πρέπει να δηλώνουν πόσο είναι το αποτύπωμα του άνθρακα για τα αγαθά και τις υπηρεσίες που παρέχουν.
Ο κατασκευαστής «Kit-Kat Nestle» ( NESN.S ) και ο Γερμανός κατασκευαστής ανελκυστήρων «Thyssenkrupp AG» ( TKAG.DE ) είναι ακόμα δύο εταιρείες με τις ίδιες βλέψεις, αν και δεν προβλέπεται να πετύχουν το προσδοκούμενο αποτέλεσμα πριν από το 2050, τη χρονιά που έχει οριστεί η προθεσμία, από τη «Συμφωνία του Παρισιού».
Η Unilever ανακοίνωσε επίσης, ότι στοχεύει να κάνει βιοδιασπώμενες όλες τις συσκευασίες προϊόντων και να πετύχει μια αλυσίδα εφοδιασμού χωρίς αποψίλωση δασών έως το 2023. Τέλος αναφέρει ότι θα χρησιμοποιήσει δορυφορική παρακολούθηση, για τον εντοπισμό γεωγραφικών τοποθεσιών και blockchain, μεταξύ άλλων ψηφιακών τεχνολογιών για να αυξήσει την ιχνηλασιμότητα και τη διαφάνεια στην αλυσίδα εφοδιασμού της.
Διαβάστε επίσης:
«Τι μπορώ να κάνω για την κλιματική αλλαγή;»: Μία ακτιβίστρια απαντά
Ο Μάιος του 2020 ήταν ο πιο ζεστός που έχει καταγραφεί ποτέ στον πλανήτη