NEED TO KNOW

L’Oreal: Αφαιρεί λέξεις όπως «λεύκανση» από τις περιγραφές των καλλυντικών της

πηγή: instagram @loreal

Η L’Oreal, η μεγαλύτερη εταιρεία καλλυντικών στον κόσμο, αποφάσισε να αφαιρέσει από τις ετικέτες των συσκευασιών της, λέξεις όπως «λεύκανση», «ανοιχτό», «ανοιχτόχρωμο», «φωτεινό». Οι αλλαγές αφορούν τα καλλυντικά «Garnier Skin Naturals», «White Complete» και «Multi Action Fairness Cream».

Η απόφαση ανακοινώθηκε από τον πρόεδρο της γαλλικής πολυεθνικής, ακολουθώντας ανάλογη απόφαση της Unilever. Ο λόγος είναι το έντονο κύμα αντιδράσων κατά του ρατσισμού και των φυλετικών διακρίσεων, που εκδηλώθηκε με το κίνημα #BlackLivesMatter», μετά τη δολοφονία του George Floyd, από λευκό αστυνομικό, κατά τη διάρκεια της σύλληψης του.

Η Unilever όπως και η L’Oreal, είναι δύο κολοσσοί της παγκόσμιας αγοράς, γνωστοί για τις κρέμες λεύκανσης δέρματος που χρησιμοποιούνται σε χώρες της Ασίας, Αφρικής και Καραϊβικής, όπου το ανοιχτό δέρμα θεωρείται ακόμα πρότυπο ομορφιάς.

Ένα βήμα παραπέρα πήγε η «Johnson & Johnson», η οποία αποφάσισε να σταματήσει την πώληση των δικών της καλλυντικών για λεύκανση του δέρματος. Συγκεκριμένα, ο εκπρόσωπος της εταιρείας δήλωσε ότι θα καταργηθεί η σειρά «Clean & Clear Fairness», η οποία διατίθεται στην Ινδία. Νωρίτερα ανακοίνωσε και την απόσυρση της σειράς «Neutrogena Fine Fairness», που διατίθεται στην Ασία και τη Μέση Ανατολή.

Διαβάστε επίσης:

Dubai: Ετοιμάζει μία «πόλη» για εταιρείες διαδικτυακού εμπορίου

Πώς αντιδρούν οι μεγαλύτεροι CEO του κόσμου στη δολοφονία του George Floyd

Michelle Obama: Μία πρώην Πρώτη Κυρία αποφασισμένη να ανατρέψει τα πάντα

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση