STYLE

Εβδομάδα Μόδας Μιλάνου: Πώς κατάφεραν να ξεχωρίσουν οι Gucci, Fendi και Moschino

Πηγή φωτογραφίας Instagram @moschino

Η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου ήταν γεμάτη εκπλήξεις, κατάφερε να ενθουσιάσει, να διχάσει αλλά και να εμπνεύσει το κοινό της. Οι εμβληματικοί οίκοι Gucci, Fendi και Moschino κατάφεραν να δώσουν το δικό τους παλμό και να ξεχωρίσουν για τις ιδέες, τα σχέδια και τα shows τους μέσα από τις συλλογές τους Ready-To-Wear για το Φθινόπωρο/Χειμώνας 2020.

-Gucci

O Alessandro Michele παρουσίασε τις δικές του ιδέες στη συλλογή Fall Ready-To-Wear, οι οποίες κατάφεραν να διχάσουν το κοινό αλλά και να το ενθουσιάσουν ταυτόχρονα. Ο Michele παρουσίασε τα συναισθήματα του μέσω των κομματιών που δημιούργησε. Ο ίδιος δήλωσε πως «πολλές φορές το να δουλεύει κανείς σε αυτή την βιομηχανία είναι σαν να είσαι φυλακισμένος, σαν μια καλόγρια που συνεχώς σκέφτεσαι πως κάθε φορά θα σπάσει τα δεσμά και ανεξαρτοποιηθεί, όμως η μόδα είναι πολύ ισχυρή και πάντα σε τραβάει πίσω». Στη συλλογή του ήθελε να δείξει τα δεσμά που τον κρατάνε πίσω (την αγάπη του για τη μόδα) και έρχονται σε μια συνεχή διαμάχη με τη θέληση του να ξεφύγει από την πίεση της. Αυτή τη συναισθηματική σύγχυση την έδειξε μέσα από την αντίθεση που έχουν τα παιδικά ρούχα με τα edgy αξεσουάρ και κομμάτια.

Ρομαντικά ρούχα συνδυάστηκαν με gothic, θέλοντας να δείξουν την διπλή όψη της βιομηχανίας της μόδας: Από τη μία είναι τέλεια, μαγευτική και δεν έχει όρια όπως τα παιδικά χρόνια και η εφηβεία και από την άλλη είναι μία πιεστική και αγχωτική βιομηχανία που πολλές φορές «πληγώνει» όπως τα καρφιά στα ρούχα που έβαλε. Ο Michelle δημιούργησε μία πασαρέλα, στήνοντας ένα σκηνικό που θυμίζει το backstage ενός runway. O ίδιος παρουσίασε ένα μοντέρνο θέαμα που δείχνει τα μοντέλα κατά τη διάρκεια της προετοιμασίας τους πριν το catwalk, δίνοντας το πολυπόθητο βλέμμα της «κλειδαρότρυπας»: Μία ματιά στα backstage, στο πως οργανώνονται όλα, τι κάνουν τα cool παιδιά προτού βγουν στο catwalk!

Πηγή φωτογραφίας Instagram @gucci

-Fendi

Τα δύο βασικά θέματα για τη συλλογή του οίκου Fendi, μετά τον θάνατο του Karl Lagerfeld, ήταν ο φεμινισμός και η θηλυκότητα. Η καλλιτεχνική διευθύντρια Silvia Venturini Fendi ήθελε να αναδείξει το δυναμισμό της σύγχρονης γυναίκας μέσα από τη θηλυκότητα της. Ρομαντικά fabrics και patterns συνδυάστηκαν με sexy κομμάτια, αποθανατίζοντας την γυναίκα που ήθελε να ντύσει, μία «Dominatrix». Η Silvia έπαιξε με τα στερεότυπα της «romantic – preppy»  και «kinky – dominatrix» γυναίκας και παρουσίασε μία πραγματικά εκθαμβωτική συλλογή. Μάλιστα, οι Jill Kortleve και Paloma Elsesser ήταν τα πρώτα plus size μοντέλα που περπάτησαν για τον οίκο Fendi, δημιουργώντας ένα πνεύμα απελευθέρωσης και παρουσιάζοντας μοντέλα με καμπύλες. Τα κασμίρ παλτό με τα επιβλητικά patterns κυριάρχησαν στην πασαρέλα μαζί με leather κομμάτια, όπως το παλτό – φορέματα που φόρεσε η Bella Hadid και το all-leather ταγέρ της Gigi Hadid. Τα μανίκια των ρούχων στην κορυφή τους ήταν κάτι το οποίο ο οίκος ονόμασε «pull off», ενώ η συνέχειά τους ήταν μία ροζ σατέν εκδοχή με μαύρη δαντέλα ingénue. Τα υφάσματα που χρησιμοποίησε η Silvia αναμείχθηκαν μεταξύ τους δημιουργώντας «όμορφες και δυναμικές» σιλουέτες.

Πηγή φωτογραφίας Instagram @fendi

-Moschino

Ο Jeremy Scott παρουσίασε ένα φαντασμαγορικό show που κανένας πραγματικά δεν περίμενε. Αναβίωσε τη Γαλλική Επανάσταση και την Marie Antoinette. Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου είχε «πολιτική σκοπιμότητα», ήθελε να δείξει τη δικιά του επανάσταση στην πολιτική κατάσταση τόσο της Αμερικής με τις εκλογές του Νοεμβρίου όσο και με τη έκρυθμη πολιτική σκηνή της Βρετανίας, μέσα από τη συλλογή του. Έσπασε «στερεότυπα» παντρεύοντας τα παπούτσια της Marie Antoinette με mini φούστες και φορέματα, γεμάτα χρώματα, χρυσές λεπτομέρειες και fun patterns. Η σύγχρονη, λοιπόν, Marie Antoinette του Jeremy Scott ξαναγράφει την ιστορία της και επαναστατεί, αλλά το κάνει με έναν ανάλαφρο τρόπο και μια energized διάθεση. Δημιούργησε ένα show που για λίγη ώρα ήταν η «φυγή» από την σκληρή πραγματικότητα.

Πηγή φωτογραφίας Instagram @moschino