Από ιδιωτικά δείπνα αξίας 300.000 δολαρίων, μέχρι και ενοικίαση πιγκουίνων, οι πράκτορες πολυτελών ταξιδιών, παρέχουν υπηρεσίες που μπορούν να κάνουν το αδύνατο δυνατό. Σύμφωνα με το CNN, το περασμένο καλοκαίρι, το πρακτορείο Element Lifestyle, εξασφάλισε ιδιωτικά την Καπέλα Σιστίνα στο ποσό των 75.000 δολαρίων για μία εξαμελή οικογένεια από την Νέα Υόρκη, ώστε να απολαύσει το εκπληκτικό έργο τέχνης του Μιχαήλ-Άγγελου.
Η πολυτέλεια όμως απευθύνεται και στους λάτρεις της περιπέτειας. Το πρακτορείο Black Tomato, οργανώνει extreme διακοπές για λίγους και εκλεκτούς πελάτες. Δύο χαρακτηριστικά παραδείγματα, είναι η περίπτωση μίας πρότασης γάμου, που έγινε στην Ισλανδία. Εκεί, ο μέλλον γαμπρός, ζήτησε να «κρύψουν» το δαχτυλίδι αρραβώνων μέσα σε ένα παγόβουνο, για να το ανακαλύψει η αγαπημένη του.
Το δεύτερο, είναι το αίτημα μίας οικογένειας να προσλάβουν κινηματογραφιστή του Hollywood, για να πάρει πλάνα και να κάνουν γυρίσματα, από τις περιπετειώδεις διακοπές τους διάρκειας έξι εβδομάδων στην Ινδονησία. Η ιδέα αυτή τους κόστισε παραπάνω από 665.000 δολάρια.
Μία ακόμη υπόθεση που δεν πέρασε απαρατήρητη, είναι ενός ζευγαριού, που απολάμβανε τις διακοπές του σε ξενοδοχείο του San Diego. Οι συγκεκριμένοι πελάτες, ξοδεύουν από 100.000 μέχρι και 200.000 δολάρια για ένα ταξίδι δύο εβδομάδων.
Η κοπέλα είχε εμμονή με τους πιγκουίνους, επομένως τι πιο «απλό», για το πρακτορείο, να δανειστεί τρεις από τον ζωολογικό κήπο της πόλης και να τους φέρει στη σουίτα μαζί με τον εκπαιδευτή τους για ένα απόγευμα. Επίσης το πρακτορείο «Element Lifestyle» κάποτε διοργάνωσε ένα ιδιωτικό δείπνο 300.000 δολαρίων μέσα σε ένα παλιό ναυάγιο, με συλλεκτικά κρασιά.
Υπάρχουν όμως και ταξιδιώτες, που μπορεί να απολαμβάνουν τη χλιδή, όμως συγκινούνται και με βαθύτερα πράγματα. Ένας εκατομμυριούχος από τον Καναδά, είχε διαβάσει ένα βιβλίο από επιζών της Χιροσίμα, το οποίο τον είχε επηρεάσει σημαντικά. Έτσι, το ταξιδιωτικό πρακτορείο, Black Tomato, κατάφερε να τον βρει και να κανονίσει μία συνάντηση μαζί του. Ο υπεύθυνος της εταιρείας, Τοm Marchand εδήλωσε σχετικά: «Αυτό το είδος προσωπικής εμπειρίας που είναι πλήρως προσαρμοσμένη στον πελάτη, είναι αυτό που κάνει αξέχαστο το ταξίδι. Νομίζω ότι αυτό σημαίνει πολυτέλεια αυτές τις μέρες: επιδεικνύοντας πραγματική σκέψη για τους ανθρώπους μας».
Η εταιρεία έχει δημιουργήσει μερικές ακόμα εκπλήξεις, όπως ένα στρατόπεδο πολυτελείας 100.000 δολαρίων ΗΠΑ στα βάθη των βουνών της νότιας Νέας Ζηλανδίας, προσβάσιμα μόνο με ελικόπτερο.
Σε ένα άλλο ταξίδι, έχτισαν προσωρινά πολυτελή καταλύματα στη μέση της Ιερής Κοιλάδας στο Περού.
Για να φτάσουν στη σκηνή, οι πελάτες έκαναν μια ιδιωτική βόλτα με τρένο μέσα από την κοιλάδα, και η Black Tomato τους εξέπληξε με μια επίδειξη πυροτεχνημάτων στο δρόμο. Το ταξίδι κοστίζει μόλις κάτω από 1,4 εκατομμύρια δολάρια ΗΠΑ συνολικά.
Προφανώς και οι περιπέτειες δεν σταματούν εδώ, αφού όσο υπάρχει φαντασία και πρωτίστως χρήματα, η λίστα θα συνεχίσει να μεγαλώνει.
Διαβάστε επίσης:
Πώς να διατηρήσετε τα φυτά στο σπίτι ζωντανά όταν λείπετε για διακοπές
Best World Awards: Τα κορυφαία νησιά του κόσμου για το 2020 – Ανάμεσά τους και 3 ελληνικά
Flying Fox: Το ακριβότερο σούπερ γιοτ στον κόσμο ενοικιάζεται για 3 εκατ. λίρες την εβδομαδα
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση