Από τον Μάρτιο μέχρι και σήμερα, τα πολυτελή brands έχουν αυξήσει τις πωλήσεις τους. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το διαδικτυακό κατάστημα WatchBox, που αγοράζει και πουλά ρολόγια πολυτελείας, το οποίο στο πρώτο κιόλας εξάμηνο του τρέχοντος έτους, πούλησε περίπου 48% περισσότερα προϊόντα με κόστος μεταξύ 50.000 και 100.000 δολαρίων, από ό, τι στην αντίστοιχη περίοδο του 2019.
Η τάση αυτή συνεχίζεται και τώρα, που η οικονομική κρίση γίνεται εντονότερη. Αυτή τη φορά, η κινέζικη αγορά «σπάει» ξανά τα ρεκόρ, με τα πολυτελή brands να κυριαρχούν στις πωλήσεις.
Εταιρείες όπως η Balenciaga και η Prada, έκαναν το ντεμπούτο τους στο Singles Day ή στο Double 11, μαζί με περίπου 200 ακόμα πολυτελή brands, αριθμός σχεδόν διπλάσιος με τον περσινό. – περισσότερο από το διπλάσιο του περασμένου έτους.
Η «Singles Day» δημιουργήθηκε από την κινεζική διαδικτυακή πλατφόρμα λιανικής Alibaba.
Φέτος, η ετήσιες πωλήσεις, σημείωσαν άνοδο 74 δισεκατομμυρίων δολαρίων, βοηθώντας την Tmall, την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Alibaba, να φτάσει σε νέα επίπεδα.
Η εκδήλωση θεωρήθηκε ως δείκτης της υγείας της κινεζικής οικονομίας καθώς αναδύεται πρώτη μέσα από την πανδημία.
Παρά τα υγιή στοιχεία πωλήσεων, η Alibaba και άλλοι κινεζικοί κολοσσοί του διαδικτύου είπαν αυτήν την εβδομάδα ότι αντιμετωπίζουν με δυσπιστία την κυβέρνηση, η οποία έχει στόχο να περιορίσει τις περιουσίες τους, με την εφαρμογή νέων μέτρων.
Οι μετοχές της Alibaba, της μεγαλύτερης εταιρίας τεχνολογίας της χώρας, αυξήθηκαν σχεδόν κατά 10% στο Χονγκ Κονγκ την Τετάρτη.
Μία από τις μεγάλες διαφορές φέτος ήταν ο μεγάλος αριθμός εμπορικών σημάτων πολυτελείας.
Τα κοσμήματα της Upmarket Cartier, φιλοξένησαν την πρώτη ζωντανή εκπομπή στο Taobao Live, παρουσιάζοντας ένα κολιέ 28,3 εκατομμυρίων δολαρίων σε κοινό περίπου 800.000 ανθρώπων.
Ο Andy Halliwell, ανώτερος αναλυτής λιανικής στην εταιρεία ψηφιακών συμβούλων Publicis Sapient, είπε σε δηλώσεις του στα ξένα μέσα, ότι ήταν επίσης μια ευκαιρία για τα brands υψηλών προδιαγραφών να πουλήσουν τα αποθέματά τους από την άνοιξη-καλοκαίρι, τα οποία δεν πουλήθηκαν λόγω των lockdown.
Το γαλλικό brand μόδας Chloe, που συμμετείχε στη «Singles Day» για πρώτη φορά, πούλησε γρήγορα τις τσάντες της.
Αυτό ώθησε πολλές εταιρείες πολυτελείας που ήταν ακόμη απρόθυμες, να μεταπηδήσουν σε αυτό το γκρουπ.
Ένας σημαντικός παράγοντας που προκάλεσε την άνοδο των πολυτελών αγαθών, είναι ο φόβος απέναντι στο θάνατο. Ο καθηγητής στο Χονγκ Κονγκ Baptist University School of Business, Σίρλεϊ Λι υποστηρίζει ότι «όταν είμαστε αντιμέτωποι με τον κίνδυνο θανάτου, τείνουμε να ακολουθούμε την καρδιά μας (εγγενές κίνητρο) και απλώς επικεντρωνόμαστε στην απόκτηση αυτού που πραγματικά αγαπάμε ή επιθυμούμε. Σταματάμε να ανησυχούμε, απλά θέλουμε να «ζήσουμε τη στιγμή» και να ψωνίσουμε περισσότερα».
Διαβάστε επίσης:
Η πρώτη υπερπολυτελής πλωτή σουίτα είναι διαθέσιμη και αλλάζει το μέλλον του τουρισμού
Πώς η εξάπλωση του κορονοϊού επηρεάζει τα πολυτελή brands
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση