Οι πρόσφατες σαρωτικές κοινωνικές και εταιρικές αλλαγές, που προέκυψαν από το ξέσπασμα της πανδημίας, πιθανότατα θα εξελιχθούν σε μόνιμες, ακόμα και όταν απαλλαγούμε από τον κίνδυνο του κορονοϊού.
Στην πραγματικότητα, έχουν αλλάξει τη ζωή τουλάχιστον για το ορατό μέλλον και οι ειδικοί λένε ότι αυτό δεν είναι καθόλου κακό για τις επιχειρήσεις.
Ο Μπιλ Γκέιτς, εδώ και καιρό, είχε προβλέψει ότι η τηλεδιάσκεψη, είναι μία ιδανική λύση για επαγγελματικές συναντήσεις και περιστασιακά hangout. Σήμερα το Zoom, εκμεταλλεύεται αυτή την τάση και προσθέτει νέα προνόμια και ανέσεις, ενώ όλο και περισσότεροι εργαζόμενοι, είναι ικανοποιημένοι από τη συνθήκη της τηλεργασίας.
Οι εικονικοί εργαζόμενοι και οι μετασχηματισμοί των εταιρειών, που συνδέονται με τον κορονοϊό έχουν οδηγήσει σε μερικές τεράστιες τεχνολογικές καινοτομίες και ευκαιρίες. Κατά συνέπεια, οι ηγέτες τους, καλό είναι να παρακολουθούν τις ακόλουθες τάσεις που αποσκοπούν στην ταχεία προσαρμογή στους κανόνες του αύριο.
Η τηλεργασία έχει ανάγκη από πιο αποτελεσματική υποστήριξη και εκπαίδευση
Αυτό το φαινόμενο της «εργασίας είναι παντού και πουθενά» θα συνεχιστεί καθώς οι άνθρωποι κλίνουν σε πιο υβριδικές, ρευστές μεθόδους εξισορρόπησης μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.
Αυτό που χρειάζονται για το μέλλον οι τελικοί χρήστες εταιρικών συστημάτων, είναι να διδαχθούν να αναγνωρίζουν και να μετριάζουν τις παραβιάσεις ασφαλείας, ώστε όλοι να έχουν το αυτεξούσιο να κάνουν σοφές επιλογές.
Επίπεδα αυτοματισμού επόμενης γενιάς
Ο αυτοματισμός έχει περάσει στο hyperdrive με τους υπαλλήλους να ζητούν καλύτερους, γρηγορότερους τρόπους για να κάνουν τη ζωή τους ευκολότερη, μηχανοποιώντας καθημερινές διαδικασίες, προκειμένου να μπορούν να επικεντρώνονται σε πιο πολύπλοκα πράγματα που έχουν να κάνουν.
Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχει μειονέκτημα στον αυτοματισμό, ειδικά όταν πρόκειται για την εμπειρία των πελατών. Η υπερβολική αυτοματοποίηση μπορεί να οδηγήσει σε πτώση της εξατομίκευσης, η οποία μερικές φορές αφήνει στους πελάτες μια ασταθής αίσθηση.
Προγνωστική συναισθηματική τεχνητή νοημοσύνη
Φανταστείτε μια μηχανή που θα μπορούσε να μετρήσει τα συναισθήματα ενός χρήστη για να καθορίσει ποιο μήνυμα θα εμφανιστεί στη συνέχεια. Αυτός ο τύπος προγνωστικής τεχνητής νοημοσύνης, γνωστός ως τεχνητή συναισθηματική νοημοσύνη, ανεβαίνει με ταχείς ρυθμούς. Στην πραγματικότητα, είναι στα στάδια δοκιμών εδώ και χρόνια .
Καθώς η τεχνητή νοημοσύνη γίνεται πιο ικανή στην ανάγνωση των συναισθημάτων ενός υποψήφιου αγοραστή, ο προγραμματισμός της μπορεί να βοηθήσει στην επιρροή συμπεριφορών. Επίσης, δεν χρειάζεται να βασίζεται μόνο σε οπτικά στοιχεία. Ήδη, τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης, μαθαίνουν να αναγνωρίζουν πότε οι αγοραστές είναι απογοητευμένοι.
Η μεγαλύτερη πρόκληση με την προγνωστική τεχνητή συναισθηματική νοημοσύνη, είναι να μπορεί να ερμηνεύει νοήματα.
Είναι γεγονός ότι διαφορετικοί άνθρωποι από διαφορετικούς πολιτισμούς θα έχουν διαφορετικές απαντήσεις στα ίδια ερεθίσματα, ακόμη και αν μοιράζονται ένα γενικό συναίσθημα.
Παρ ‘όλα αυτά, η ιδέα της χρήσης τεχνητής νοημοσύνης για την ανάλυση των πάντων, από ένα υπερυψωμένο φρύδι έως ένα ελαφρύ συνοφρύωμα θα μπορούσε να δώσει στις εταιρείες ένα πλεονέκτημα. Ο εξοπλισμός αναγνώρισης προσώπου, μπορεί μια μέρα να φανεί χρήσιμος σε καταστήματα λιανικής για να βοηθήσει στη μείωση της διστακτικότητας του αγοραστή.
Συναλλαγές χωρίς επαφή
Μια τελική τεχνολογική τάση που απογειώθηκε κατά τη διάρκεια της πανδημίας ήταν η συναλλαγή χωρίς επαφή.
Ωστόσο, δεν προσφέρουν όλοι οι οργανισμοί προϊόντα ή υπηρεσίες που ευνοούν την συναλλαγή χωρίς επαφή. Για παράδειγμα, η αίσθηση ενός ρούχου στο σώμα, η αφή των προϊόντων που βοηθά αρκετά στο να διακρίνει κανείς την ποιότητα τους, επηρεάζει σημαντικά την απόφαση του καταναλωτή, για το αν θα το αγοράσει ή όχι.
Προτού οι εταιρείες προωθήσουν στο 100% τις ανέπαφες συναλλαγές, ίσως χρειαστεί να εξετάσουν άλλες ασφαλείς εναλλακτικές λύσεις για τους αγοραστές και τα προγράμματα περιήγησης. Ήδη, αυτό συμβαίνει ως έναν βαθμό, με την επιλογή ελέγχου ποιότητας των παραγγελιών.
Ο κορονοϊός μπορεί να έχει κλονίσει την οικονομική ανάπτυξη, αλλά δεν διέκοψε την τεχνολογική καινοτομία. Το 2021 είναι κοντά και οι ηγέτες των εταιρειών, σύντομα θα αντιμετωπίσουν μια σειρά τεχνολογικών επιλογών, για να παραμείνουν ανταγωνιστικοί, να βελτιώσουν την ανάπτυξη και να κερδίσουν νέες πωλήσεις.
Διαβάστε επίσης:
Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη θα δώσει τέλος στην παγκόσμια φτώχεια, σώζοντας ταυτόχρονα τον πλανήτη
5 ψέματα που μας λέει το μυαλό και εμείς τα πιστεύουμε
Μην αποχωρήσετε από μία συνέντευξη αν δεν κάνετε πρώτα 4 βασικές ερωτήσεις
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση