Το λιανικό εμπόριο, βρίσκεται αντιμέτωπο με μια μεγάλη οικονομική κρίση εξαιτίας του κορονοϊού, ενώ οι χρεοκοπίες και τα λουκέτα σε χιλιάδες καταστήματα συνεχίζονται.
Ωστόσο, το γεγονός αυτό δημιουργεί ευκαιρίες για τις εταιρείες που επιβιώνουν, ειδικά αν λάβει κανείς υπόψη την προοπτική ότι μετά τα lockdown πρόκειται να παρατηρηθεί ένα «άνοιγμα» στην κυκλοφορία του κόσμου, σύμφωνα με όσα αναφέρει η εταιρεία δεδομένων Placer.ai.
Η έντονη κρίση στη λιανική πώληση, είναι έτοιμη να ωφελήσει τα πιο οικονομικά brand λιανικής, που έχουν αποκτήσει μερίδιο αγοράς τα τελευταία χρόνια.
Με τις μεγάλες μάρκες να κλείνουν πιθανότατα τις πόρτες τους την άνοιξη και περισσότερες από 3.000 εταιρείες να ανακοινώνουν ήδη το κλείσιμο καταστημάτων για φέτος, μπορούν να επωφεληθούν οι εταιρείες που έχουν παραμείνει ενεργές στις διαδικτυακές πωλήσεις.
Η επιβίωση του λιανεμπόριου, σίγουρα δεν είναι εύκολη υπόθεση. Όμως με πολλές επιχειρήσεις να μην τα καταφέρνουν, επωφελούνται όλες όσες είχαν την ευελιξία να προχωρήσουν με τα διαδικτυακά τους καταστήματα, αφού το λιανικό εμπόριο, σημείωσε άνοδο κατά 40%.
Επίσης, για να βγουν κερδισμένοι οι έμποροι λιανικής, θα πρέπει να εξετάσουν γρήγορα μια σειρά σεναρίων για το πώς ο κορονοϊός θα μπορούσε να επηρεάσει τους πελάτες και τους προμηθευτές τους, καθώς και τις δικές τους δραστηριότητες. Σε άρθρο της η Marsh & McLennan, η κορυφαία εταιρεία επαγγελματικών υπηρεσιών στον κόσμο στους τομείς κινδύνου, στρατηγικής και ανθρώπων δίνει τρία πιθανά σενάρια:
1. Το χειρότερο έχει τελειώσει σε δύο έως τρεις μήνες: Η οξεία κρίση επιλύθηκε σε μεγάλο βαθμό μέσα σε περίοδο δύο έως τριών μηνών, όπου η επιχείρηση επανέρχεται στο φυσιολογικό γρήγορα μετά αυτό το δυνατό «χτύπημα».
2. Έξι μήνες για να ανακτηθεί ο έλεγχος: Το ενδεχόμενο αυτό οδηγεί σε ένα σενάριο χωρίς ανάπτυξη για την οικονομία ή περιορισμένη ύφεση.
3. 12+ μήνες συνεχιζόμενη πανδημία: Ο ιός εξαπλώνεται ευρέως και το κοινό παραμένει σε αυξημένη κατάσταση άγχους που προκαλεί παγκόσμια ύφεση.
Όσοι σχεδιάζουν σύμφωνα με το χειρότερο σενάριο επιβίωσης θα είναι σε καλύτερη θέση για να προσαρμόσουν τις επιχειρήσεις τους στην επικείμενη αβεβαιότητα.
Διαβάστε επίσης:
Με ποιες τεχνικές θα καταλάβετε αν σας λένε ψέματα σε μία συνέντευξη;
5 ψέματα που μας λέει το μυαλό και εμείς τα πιστεύουμε
Γιατί το 2021 μπορεί να είναι μία καλή χρονιά για την έναρξη μίας επιχείρησης
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση