«Μην παρασυρθείτε από το όνομα, ΔΕΝ είναι αυθεντικό κινέζικο φαγητό», προειδοποιεί τους πελάτες του ο Φέιγκανγκ Φέι, ιδιοκτήτης του εστιατορίου Aunt Dai (Θεία Ντάι) στο Μόντρεαλ.
Σε μία εξαιρετικά ανταγωνιστική βιομηχανία της εστίασης, ο εστιάτορας αυτός βρήκε τον τρόπο να κάνει τη διαφορά, να προσελκύσει πελάτες και να εκτοξεύσει τα κέρδη του. Με την αφοπλιστικά ειλικρινή περιγραφή των πιάτων, το μενού κερδίζει αμέσως το ενδιαφέρον των πελατών και τους προκαλεί περιέργεια για όσα θα δοκιμάσουν.
«Σε σχέση με το κοτόπουλο “Στρατηγός Τάο”, αυτό δεν είναι ΚΑΙ ΤΟΣΟ καλό», διαβάζουμε στην περιγραφή ενός βοδινού με πορτοκάλι. «Τέλος πάντων, εγώ δεν τρελαίνομαι για κινέζικο από τη Βόρεια Αμερική κι αυτή είναι δική σας απόφαση.»
«Λιγάκι καυτερό, με έντονη αίσθηση κύμινου, πολύ νόστιμο. Βάζαμε τα κομματάκια μοσχαριού σε οδοντογλυφίδες, αλλά πολλοί πελάτες τραυματίστηκαν νομίζοντας πως ήταν κάποιο σκληρό υλικό της συνταγής (Πρέπει να είχαν δει πολλές εκπομπές για το κινέζικο φαγητό). Για να αποφύγουμε ανάλογα περιστατικά, τέλος οι οδοντογλυφίδες», γράφει πάνω από ένα ψητό.
Ο λόγος που το μενού έχει αυτήν την μορφή, είναι η ανασφάλεια που ένιωθε ο Φέι τις πρώτες μέρες λειτουργίας του εστιατορίου. Απογοητευόταν κάθε φορά που του έστελναν πίσω ένα πιάτο, χωρίς να το έχουν αγγίξει καν. «Ορισμένοι δεν είχαν δοκιμάσει ποτέ πριν κάτι παρόμοιο, οπότε το ότι ήταν καυτερά ή διαφορετικά στην υφή τούς ξένιζε» δήλωσε στην Guardian. Έτσι, αποφάσισε να τους προειδοποιήσει.
Κάτω από το «λαχταριστό κοτόπουλο», γράφει πως «είμαστε 100% ικανοποιημένοι με τη γεύση και θα βελτιωθεί πολύ σύντομα. ΥΓ: Δεν περίμενα ότι κάποιοι συνεχίζουν να το παραγγέλνουν.»
Aunt Dai is my favourite Chinese restaurant in Montreal, but the REAL treat is the menu, featuring extremely honest commentary from the owner. pic.twitter.com/FpA1xt0GrF
— Kim Belair (@BagelofDeath) January 10, 2021
Ο Φέι μετανάστευσε στον Καναδά πριν από 14 χρόνια. Όσο έμενε στην Κίνα, εργαζόταν ως προγραμματιστής. Θέλησε, όμως, να αλλάξει για πάντα τη ζωή του. Μην μπορώντας να βρει δουλειά στο αντικείμενό του, άνοιξε την πρώτη Θεία Ντάι σε ένα μικροσκοπικό ισόγειο. Όταν αυτό καταστράφηκε, μετά από μία μεγάλη φωτιά, μετέφερε το εστιατόριό του σε έναν μεγαλύτερο χώρο, διώροφο αυτήν τη φορά.
Ο πρώτος όροφος είναι το κατάστημα, ενώ στον δεύτερο έχει «στήσει» φροντιστήριο αγγλικών και γαλλικών για μετανάστες.
«Δεν είναι λίγοι εκείνοι που έρχονται σε αυτήν τη χώρα με τόσο πολλά προσόντα και μένουν στο περιθώριο, χάνουν ευκαιρίες επειδή είναι ντροπαλοί. Το έζησα και θέλω να το αλλάξω», εξήγησε στην Guardian.
Διαβάστε επίσης:
Εστιατόριο στο Colorado μετατρέπει την προστασία από τον κορονοϊό σε luxury εμπειρία
Ανακοινώθηκαν οι 30 κάτω των 30 νέοι επιχειρηματίες της λίστας του Forbes
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση