Σύμφωνα με τη χθεσινή ανακοίνωση των McDonald’s, η εταιρεία απαιτεί από τα 39.000 εστιατόρια της, την εκπαίδευση του προσωπικού, κατά της σεξουαλικής παρενόχλησης, έπειτα από καταγγελίες.
Οι εκπαιδεύσεις αυτές, μεταξύ άλλων μέτρων, έχουν σχεδιαστεί έτσι ώστε το brand να δημιουργήσει πρότυπα, εστιάζοντας στην πρόληψη της παρενόχλησης , των διακρίσεων αλλά και των αντιποίνων, στην πρόληψη της βίας στο χώρο εργασίας, όπως και την υγεία και την ασφάλεια ευρύτερα.
Τα McDonald’s είπαν ότι συνεργάζονται με ανεξάρτητους εμπειρογνώμονες για την ανάπτυξη εργαλείων, που θα βοηθήσουν τους φορείς εκμετάλλευσης franchise, οι οποίοι διαχειρίζονται τη συντριπτική πλειονότητα των τοποθεσιών της McDonald, να πληρούν τα πρότυπα. Η αξιολόγηση καταστημάτων, μετά την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης, θα ξεινήσει τον Ιανουάριο του 2022.
Η αλυσίδα έχει δεχθεί αρκετές αγωγές, από άτομα που ισχυρίζονται ότι παρενοχλούνται και διακρίνονται τα τελευταία χρόνια.
Νωρίτερα φέτος, το «CBS Sunday Morning» σε άρθρο του, σκιαγράφησε τους ισχυρισμούς εργαζόμενων γυναικών, που δήλωσαν ότι έχουν υποστεί διακρίσεις και ότι αντιμετώπισαν σεξουαλική παρενόχληση στην εργασία από άνδρες υπαλλήλους.
Δεκάδες γυναίκες «από ολόκληρη τη χώρα είχαν παρόμοιες καταθέσεις για κακοποίηση και παρενόχληση στο χώρο εργασίας/», ανέφερε το CBS News .
Η ιστορία προκάλεσε μια απάντηση από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της McDonald, Κρις Κεμπζίνκι, ο οποίος είπε ότι η σεξουαλική παρενόχληση εναντίον υπαλλήλων εστιατορίων “δεν θα γίνει ανεκτή” στα McDonald’s.
Τότε είχε γράψει: «Η σεξουαλική παρενόχληση στο χώρο εργασίας αποτελεί προσβολή για ό, τι υποστηρίζουμε ως σύστημα». Είπε επίσης ότι είχε ζητήσει «αναθεώρηση των πολιτικών και προγραμμάτων σχετικά με την ασφάλεια στο χώρο εργασίας».
Πέρυσι, τα McDonald’s ως εταιρεία, ξεκίνησε επίσης έρευνα για ισχυρισμούς για πιθανό παράπτωμα στο τμήμα ανθρώπινων πόρων σε σχέση με τη συμπεριφορά του πρώην CEO Στιβ Ίστερμπρουκ.
Προχώρησε στην απόλυση του το 2019 λόγω της σχέσης του με μια υπάλληλο.
Διαβάστε επίσης:
Κόρντια Χάρινγκτον: H «Bun Lady» που έγινε εκατομμυριούχος ψήνοντας ψωμάκια για τα McDonald’s
McDonald’s και Strarbucks ανοίγουν πόλεμο με τους εμπειρογνώμονες υγείας
Μc Donalds: Με μισό logo και χωρίς όνομα στους δρόμους του Λονδίνου- Μια διαφορετική διαφήμιση
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση