Δήμητρα Δασκαλάκη, Γενική Διευθύντρια Οργανωσιακής Ανάπτυξης & Επικοινωνίας METRO AEBE
-
Εγιναν προσλήψεις προσωπικού 900 ατόμων μέσα στην πανδημία
-
Δαπάνη 1,5 εκατ. ευρώ για τον εξοπλισμό των εργαζομένων με μέσα προστασίας
-
Η ατομική ευθύνη για την υπηρεσία της κοινωνίας, έγινε δεύτερη φύση
Για τη Δήμητρα Δασκαλάκη το 2020 ήταν μια χρονιά μετάβασης, από το χώρο της εταιρικής Επικοινωνίας στο χώρο του Ανθρώπινου Δυναμικού στον όμιλο σουπερ μάρκετ METRO. Μια χρονιά που η πανδημία άλλαξε πολλά, ο χώρος των σουπερμάρκετ, αντιμετώπισε μαζί με τη μεγάλη αύξηση εσόδων και μεγάλη ανάγκη για περισσότερο προσωπικό. Την ίδια στιγμή οι ανάγκες του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας έγιναν πιο απαιτητικές και πιο σύνθετες λόγω των πρωτόγνωρων συνθηκών.
Στην κρίσιμη αυτή συγκυρία, η κυρία Δασκαλάκη, μετά από πολλά χρόνια στο χώρο της εταιρικής επικοινωνίας, έγινε επικεφαλής Επικοινωνίας, αλλά και του Ανθρώπινου Δυναμικού της METRO AEBE, αυτής της μεγάλης οικογένειας των 11.000 ανθρώπων σε κάθε γωνιά της χώρας μας. Η Δήμητρα Δασκαλάκη εργάζεται πάνω από 20 χρόνια στο χώρο της Επικοινωνίας και των Δημοσίων Σχέσεων και έχει περάσει από σημαντικές διευθυντικές θέσεις ελληνικών και ξένων εταιρειών καθώς και οργανισμών ΜΜΕ.
Για τον όμιλο METRO που είναι ο 8ος μεγαλύτερος εργοδότης στη χώρα οι άνθρωποι αποτελούσαν πάντα στρατηγική προτεραιότητα και κινητήρια δύναμη και αυτή είναι μια αντίληψη που ενισχύεται διαχρονικά. Η Δήμητρα Δασκαλάκη τα τελευταία 5 χρόνια, από τη θέση της στην οικογένεια του METRO, πιστεύει ότι η αλληλεπίδραση με τους εργαζόμενους, η ανάπτυξή τους, η δημιουργία δεσμών εμπιστοσύνης και αξιοκρατίας με κοινό όραμα και στόχους είναι κάτι δυναμικό που βοηθά όλους να εξελίσσονται και να ανταπεξέρχονται και στις πιο δύσκολες συνθήκες.
Και η ομάδα της METRO τα κατάφερε, στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας του Covid-19 που άλλαξε πολλά στην οικονομία και τις επιχειρήσεις, πλήττοντας πολλούς κλάδους και αλλάζοντας τα δεδομένα σε όλους.
Το Λιανεμπόριο Τροφίμων βίωσε αυτήν τη νέα πραγματικότητα με έναν εντελώς διαφορετικό τρόπο καθώς κλήθηκε από την πρώτη στιγμή να παραμείνει στην πρώτη γραμμή και καταπολεμώντας προσωπικούς φόβους και αγωνίες προκειμένου να διατηρηθεί ενεργή η εφοδιαστική αλυσίδα. Από τους 11.000 εργαζόμενους της METRO πάνω από 9.500 εργάζονται πάνω ένα χρόνο τώρα στα καταστήματά και στα κέντρα διανομής για να μη λείψει τίποτα από τα καταστήματα και τους καταναλωτές.
Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο, η METRO ανταποκρίθηκε στην πρόκληση να κρατήσει όλους τους ανθρώπους της υγιείς και ασφαλείς προστατεύοντάς τους παρά τις αντίξοες συνθήκες της καθημερινότητάς τους. Παράλληλα κατάφερε να πραγματοποιήσει σε δύσκολες συνθήκες εκατοντάδες νέες προσλήψεις για να καλυφθούν οι αυξημένες ανάγκες, οι άδειες ειδικού σκοπού, οι αναρρωτικές άδειες, αλλά και οι απουσίες των ανθρώπων που ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες.
Με ευθύνη και συνέπεια, η εταιρεία ενεργοποίησε άμεσα αυστηρό πρωτόκολλο διαχείρισης κρουσμάτων σε όλες τις εγκαταστάσεις και τα καταστήματά της, με συνεχείς απολυμάνσεις και χιλιάδες τεστ.
Η αλυσίδα έχει δαπανήσει 1,5 εκατ. ευρώ για τον εξοπλισμό των εργαζομένων με μέσα προστασίας (μάσκες, αντισηπτικά, γάντια), έχει επιβάλλει πρωτόκολλα ασφάλειας, ενώ το πρωτόκολλο απόκρισης σε περίπτωση κρούσματος έχει εφαρμοστεί 67 φορές. Προκειμένου να καλυφθούν τα κενά που δημιουργούνται από τις άδειες ειδικού σκοπού που δίδονται στους εργαζόμενους λόγω της πανδημίας, της αυξημένης ζήτησης αλλά και των επενδύσεων στην ανάπτυξη του online καναλιού, η εταιρεία έχει προχωρήσει σε 900 προσλήψεις προσωπικού.
Το στοίχημα, από την πρώτη στιγμή ήταν οι άνθρωποί της να νιώσουν και να παραμείνουν ασφαλείς και αυτό το κατάφεραν. Η ατομική ευθύνη για την υπηρεσία της κοινωνίας, έγινε δεύτερη φύση και ένωσε την ομάδα του METRO κάνοντάς την πιο ισχυρή.