Είναι δυναμικές, ειδικοί σε περιβαλλοντικά θέματα και αποφασισμένες να σώσουν τον πλανήτη. Οι Ellie Austin και Jessica Ferrow μόλις ίδρυσαν το δικό τους πρακτορείο, Twelve, έτοιμες να οδηγήσουν τις επιχειρήσεις στη νίκη εναντίον της κλιματικής αλλαγής.
Όταν, το 2018, η Διακυβερνητική Επιτροπή για την Κλιματική Αλλαγή (IPCC), προειδοποίησε πως έχουμε μόλις 12 χρόνια στη διάθεσή μας, αν θέλουμε να διορθώσουμε την καταστροφή που έχουμε φέρει στον πλανήτη μας κι ο κόσμος άρχισε να ευαισθητοποιείται, οι δύο αυτές γυναίκες δεν άντεχαν να μείνουν αμέτοχες.
Το Twelve, που πήρε το όνομά του από το χρονικό περιθώριο του IPCC, έχει δημιουργηθεί προκειμένου να γίνουν οι δραστικές και άνευ προηγουμένου αλλαγές που χρειάζονται. «Δεν έχουμε ούτε δώδεκα χρόνια, τα δευτερόλεπτα “τρέχουν”, δεν έχουμε την πολυτέλεια να κινούμαστε ένα βήμα τη φορά», ανέφερε η Ferrow σε συνέντευξή της στο Euronews Living.
Αυτό που προσπαθούν να κάνουν οι νεαρές ακτιβίστριες, είναι να φέρουν την προστασία του περιβάλλοντος στο χώρο των συσκέψεων. Θέλουν να συνεργάζονται μόνο με επιχειρηματίες που πράγματι διατίθενται να διαφέρουν, να βγουν έξω απ’ τα νερά τους και να βελτιώσουν τα πράγματα. «Αν το έχετε πάρει απόφαση, φυσικά και θα βοηθήσουμε για να βρεθεί η σωστή προσέγγιση του ζητήματος», τόνισαν.
Today, I’m incredibly excited to launch Twelve, our new climate impact agency. We help businesses respond to the climate and ecological crisis. ? Check us out at https://t.co/2yeRqmIKs9#ClimateAction #ClimateEmergency #sustainability pic.twitter.com/Lvrz4c6uR9
— Jessica Ferrow ? (@jessicaferrow) June 22, 2020
Η Jessica θεωρεί πως ένας από τους σημαντικότερους και ταυτόχρονα απλούστερους τρόπους δράσης των brands, είναι η επικοινωνία της ιστορίας τους. Χάρη στην Twelve, η τελευταία διαδίδεται με μεγαλύτερη ευκολία και ξεχωρίζει. Ζούμε, άλλωστε, σε μία εποχή καταιγισμού πληροφοριών, οπότε αν το μήνυμά μας δεν μεταδοθεί σωστά, το πιθανότερο είναι να χαθεί στο πλήθος. Απαιτείται οργάνωση.
Χρησιμοποίησε το παράδειγμα του πλαστικού μίας χρήσης. Πολλές εταιρείες ισχυρίζονται πως το έχουν περιορίσει, πως φροντίζουν το περιβάλλον. Χωρίς, όμως, ένα καλά δομημένο σχέδιο, ίσως δημιουργήσουν περισσότερα απορρίμματα, οδηγώντας σε μεγαλύτερη «ζημιά» από την αναμενόμενη. Η διαφάνεια είναι αναγκαία, τόσο για να βρεθούν τα πιθανά στρατηγικά λάθη, όσο και για να γνωρίζει ο καταναλωτής τι ακριβώς συμβαίνει.
Τέλος, όσο περισσότερες ιστορίες ακούγονται, τόσο μεγαλύτερο μέρος του κόσμου είναι πιθανό να ευαισθητοποιηθεί. Τα «ηθικά» brands θα αποτελούν παράδειγμα για άλλους, οι οποίοι θα ακολουθήσουν με χαρά. Μαζί, η Austin και η Ferrow ανοίγουν νέα, οικολογικά μονοπάτια που θα μας οδηγήσουν εκεί που θέλουμε να φτάσουμε.
«Από τη στιγμή που θα ξεκινήσεις να κάνεις ό, τι περνάει από το χέρι σου, θα δεις πως δίνεις δύναμη στους γύρω σου», σημείωσαν.
Διαβάστε επίσης:
Gudrun Campbell: Μία έφηβη αποφασισμένη να αλλάξει τον κόσμο
5 βήματα για μια επιχείρηση φιλική προς το περιβάλλον
Πώς η οικολογία θα φέρει κέρδος στην επιχείρησή σας
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση