H Τζέσικα Κέλι είναι μία επιχειρηματίας από το Σινσινάτι. Τον περσινό Μάρτιο, όταν ξέσπασε η πανδημία, αποφάσισε να μετακομίσει κοντά στο πατρικό της σπίτι, προκειμένου να περάσει την καραντίνα με τους δικούς της ανθρώπους. Μαζί της, εκτός από ρούχα και είδη πρώτης ανάγκης, πήρε την statrup που έχει ιδρύσει.
Η THR3EFOLD, όπως ονομάζεται, είναι μία πλατφόρμα αφιερωμένη στην προώθηση της ηθικής μόδας. Ήρθε στον κόσμο το 2016, όταν η Τζέσικα αποφάσισε να δημιουργήσει ένα συνδετικό κρίκο μεταξύ των βιώσιμων και ηθικών brands και αντίστοιχων εργοστασίων σ’ ολόκληρο τον κόσμο.
«Πολλές μονάδες παραγωγής δεν έχουν ούτε την απαραίτητη εκπαίδευση, ούτε τις πρώτες ύλες για να ικανοποιήσουν τους ηθικούς και βιώσιμους στόχους τους. Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε, είναι να τα συγκεντρώσουμε όλα σε ένα σημείο, ώστε να τους προσφέρουμε μία ασφαλή και ηθική προμηθευτική αλυσίδα», δήλωσε στο Biz Journals.
Η Τζέσικα Κέλι ξεκίνησε να ασχολείται με το συγκεκριμένο τομέα πίσω στο 2013, όταν ένιωθε να «πνίγεται» από το μονοπάτι που είχε ακολουθήσει. Εργαζόταν στη Νέα Υόρκη ως υπεύθυνη marketing και δημοσίων σχέσεων, όταν αποφάσισε να παραιτηθεί και να κάνει ένα ταξίδι στη Ζιμπάμπουε. Εκείνη της η απόδραση, άλλαξε για πάντα τον τρόπο με τον οποίο αντιμετώπιζε τη βιομηχανία της μόδας.
«Έφτασα σ’ ένα σημείο που απλώς δεν έβρισκα νόημα σ’ όλα εκείνα που έκανα. Επέστρεψα στη Νέα Υόρκη με μία λαχτάρα να παρέχω ηθική, βιώσιμη εργασία σε ανθρώπους από ολόκληρο τον κόσμο», εκμυστηρεύτηκε.
Είδε με τα μάτια της τις συνθήκες που υπέμεναν οι εργαζόμενοι στις βιομηχανίες υφασμάτων. Έμαθε για τους εξευτελιστικούς μισθούς, με τους οποίους αναγκάζεται να ζει το 33% του παγκόσμιου πληθυσμού – κυρίως οι γυναίκες. «Το 97% των ρούχων που πωλούνται στις ΗΠΑ κατασκευάζονται σε αναπτυσσόμενες χώρες, όπου οι άνθρωποι έχουν ανάγκη από δουλειά. Η δουλειά που κάνουν, όμως, είναι ξεκάθαρη εκμετάλλευση.»
Η Τζέσικα, λοιπόν, έκανε την έρευνά της. Το 2016 πήγε στην Ινδία και πέρασε έναν ολόκληρο μήνα συναντήσεων με ιδιοκτήτες εργοστασίων που παρείχε εργασία σε πρώην θύματα trafficking. Οι εργοδότες συμπεριφέρονταν στις γυναίκες εκείνες με αξιοπρέπεια, τους παρείχαν ακόμη και βοήθεια με τα παιδιά τους. Ήταν, όμως, απαράδεκτα δικτυωμένοι. Ως αποτέλεσμα, ελάχιστα brands γνώριζαν για την ύπαρξή τους.
Έτσι αποφάσισε να κάνει στροφή στην καριέρα της. Θέλησε να δείξει σε όλους ότι υπάρχει και η καλή πλευρά της μόδας– μία πλευρά ηθικά πιστοποιημένων βιομηχανιών.
«Η βιωσιμότητα ήταν μία ήδη ανερχόμενη τάση, κι ο κορονοϊός έφερε στο φως προβλήματα που ήταν ριζωμένα στα θεμέλια της βιομηχανίας. Μπορεί να μας πήρε καιρό, όμως τώρα είμαστε σε θέση να κάνουμε ό, τι χρειάζεται, τη στιγμή που είναι απαραίτητο», δήλωσε η Τζέσικα Κέλι. Κι αυτήν τη στιγμή, αλλάζει το πρόσωπο μιας ολόκληρης βιομηχανίας.
Διαβάστε επίσης:
Project Cece: Η πιο επιτυχημένη πλατφόρμα ηθικής μόδας της Ευρώπης είναι φτιαγμένη από γυναίκες
Ο λόγος που όλοι μας μπορούμε να έχουμε πρόσβαση στην ηθική μόδα
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση