Σε περίπτωση που σκοπεύετε να πουλήσετε ή να διαθέσετε για ενοικίαση ένα σπίτι ή διαμέρισμα, είναι καλό να το ανακαινίσετε, για να προσελκύσετε περισσότερους υποψήφιους αγοραστές και ενοικιαστές.
Το πρώτο πράγμα που θα θελήσουν να δουν, είναι φυσικά η κουζίνα. Οι λόγοι είναι πολλοί, ειδικά αν πρόκειται για πώληση. Το θέμα δεν είναι απλά να ανακαινίσετε με καινούρια υλικά, που θα μπορούσε να κάνει ο καθένας μετά την αγορά του, για να μπορέσετε να κλείσετε άλλη οικονομική συμφωνία.
Για να αυξήσετε το κόστος, θα πρέπει να εντυπωσιάσετε με το design. Να κάνετε μία πρόταση που θα ξεχωρίσει και θα υποδηλώσει ότι το ακίνητο αξίζει για αγορά. Έτσι σε κάποια μή ανακαινισμένα σημεία, ο υποψήφιος αγοραστής θα μπορέσει πιο εύκολα να δει ότι υπάρχουν προοπτικές περαιτέρω βελτίωσης.
Βέβαια αυτό που κάποιοι θεωρούν “πρωτότυπο” είναι στην πραγματικότητα κάτι πολύ παρωχημένο. Οι τάσεις που επικρατούν είναι συχνά παγίδα. Ο λόγος είναι ότι οι περισσότεροι ιδιοκτήτες θα επιλέξουν πιθανότατα το ίδιο στιλ και όσοι ψάχνουν για σπίτια, θα καταλήξουν να βλέπουν τις ίδιες κουζίνες σε μικρές παραλλαγές. Έτσι, το εφέ déjà vu ενεργοποιείται, απενεργοποιώντας αποτελεσματικά το ενδιαφέρον τους. Τα καταλληλότερα άτομα που μπορούν να δώσουν τις πληροφορίες που χρειάζεστε, είναι οι ειδικοί των real estate.
Παρακάτω, εκτιμούν ποιες είναι οι δημοφιλείς τάσεις που έχει απορρίψει η πλειοψηφία των αγοραστών
Όσο καθαρή και αν δείχνει μια ολόλευκη κουζίνα, δεν παύει να μην ανήκει στις προτιμήσεις του κόσμου. Προτιμήστε να τη βάψετε γκρι ή μπλε
2. Μη πρακτικά φωτιστικά
Τα φωτιστικά είναι ένα στοιχείο του design, που μπορεί είτε να απογειώσει, είτε να καταστρέψει την εικόνα της κουζίνας και γενικά του χώρου. Δεν χρειάζονται υπερβολές, ούτε πολλά φωτιστικά. Όταν η κουζίνα να χρησιμοποιείται ως κύριο σημείο πώλησης ενός σπιτιού, πρέπει να βεβαιωθείτε ότι οι αγοραστές μπορούν να το αντιληφθούν αυτό. Η αισθητική δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη λειτουργικότητα.
Τα πλακάκια του μετρό, είναι μία “πολυφορεμένη” τάση, που πλέον έχει χάσει τη μοναδικότητα της. Τα νέα trends, δίνουν στα πλακάκια έναν πιο διακοσμητικό ρόλο και όπως αποδεικνύεται, οι κυνηγοί σπιτιών θέλουν λύσεις που πραγματικά εντυπωσιάζουν .
Τα ανοιχτά ράφια γίνονται πιο cozy, κάνοντας τα κλειστά να δείχνουν αδιάφορα. Όταν οι αγοραστές επισκέπτονται ένα σπίτι, αναζητούν τρόπους για να το προσαρμόσουν ώστε να ταιριάζει στις ανάγκες και την αισθητική τους, χωρίς να χρειάζεται να αναθεωρήσουν το μέρος. Το προτεινόμενο στιλ κουζίνας, δημιουργεί την τέλεια ρύθμιση για όσους αγαπούν μια εξαιρετική επιλογή διακόσμησης και ανοιχτή αίσθηση. Το γεγονός αυτό, κάνει τον χώρο άρα και τους ιδιοκτήτες του, να φαίνονται πιο φιλόξενοι και αξιόπιστοι.
Οι αγοραστές είναι επιφυλακτικοί με τις πολύ στυλιζαρισμένες κουζίνες, όχι μόνο επειδή τα στυλ μπορεί να μην ταιριάζουν στην αισθητική τους, αλλά και επειδή θα χρειαστούν πολλά χρήματα και προσπάθεια για τη μετατροπή της κουζίνας σε νέο σχέδιο.
6. Πεπατημένη
Οι ειδικοί στα ακίνητα συμφωνούν ότι ο σκοπός της κουζίνας εξελίσσεται. Στο παρελθόν, είχαν ξεκάθαρα λειτουργική αξία. Πλέον χρησιμοποιούνται ως χώροι συγκέντρωσης και χαλάρωσης. Οι αγοραστές επιθυμούν να δουν ένα άνετο μέρος που θα μπορούν να αξιοποιήσουν με την οικογένεια τους και τους φίλους τους. Άρα οποιαδήποτε κουζίνα είναι ακολουθεί απλά μία πεπατημένη, το πιο πιθανό είναι να απορριφθεί.