Πέρασαν δέκα χρόνια από τότε που γνωρίσαμε το Instagram, καθώς εμφανίστηκε για πρώτη φορά στις 6 Οκτωβρίου 2010.
Ένας από τους λόγους που έγινε τόσο δημοφιλές και αγαπητό στους χρήστες, είναι το γεγονός ότι διαφοροποιήθηκε εξαρχής από τα υπόλοιπα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και επικεντρώθηκε στις εικόνες και το οπτικό περιεχόμενο.
Δημιουργήθηκε από τους Kevin Systrom και Mike Krieger, καταφέρνοντας μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια να κερδίσει ένα τεράστιο κοινό, ενώ έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο μοιραζόμαστε φωτογραφίες, ενσωματώνοντας νέα εργαλεία, όπως ιστορίες και πλατφόρμα βίντεο.
Ακολουθούν 10 στοιχεία που απεικονίζουν τα επιτεύγματα του Instagram από τότε που δημιουργήθηκε.
4,2 δισεκατομμύρια: Ο αριθμός των νέων “likes” που υπολογίζεται καθημερινά
1,9 δισεκατομμύρια: Πόσες φορές χρησιμοποιείται το hashtag #love
1,08 δισεκατομμύρια: Ο αριθμός των ενεργών χρηστών στο Instagram παγκοσμίως
500 εκατομμύρια: Ο αριθμός των ατόμων που χειρίζονται Stories κάθε μέρα
239 εκατομμύρια: Ο αριθμός των οπαδών του λογαριασμού του Cristiano Ronaldo, o οποίος είναι το νούμερο ένα αστέρι του δικτύου.
100 εκατομμύρια: Ο αριθμός των νέων δημοσιεύσεων κάθε μέρα
2012: Η χρονιά που το Instagram αγοράστηκε από το Facebook
1 δισεκατομμύριο: η τιμή που κατέβαλε το Facebook σε δολάρια για το Instagram
50%: το ποσοστό των χρηστών Instagram που ακολουθούν τουλάχιστον μία επωνυμία
54,8 εκατομμύρια: Ο αριθμός των “likes” για μια φωτογραφία στο δίκτυο (ενός αυγού). Το γεγονός αυτό προκαλεί μεγάλη έκπληξη καθώς δεν πρόκειται για τη φωτογραφία κάποιου διάσημου προσώπου ή αγαπημένου τόπου, αλλά ενός αυγού. Δημοσιεύτηκε σε έναν λογαριασμό που ονομάζεται @world_record_egg στις 4 Ιανουαρίου.
Η λεζάντα κάτω από την εικόνα λέει «Ας δημιουργήσουμε ένα παγκόσμιο ρεκόρ μαζί για να έχουμε την πιο δημοφιλή ανάρτηση στο Instagram. Κερδίζοντας το τρέχον παγκόσμιο ρεκόρ που κατέχει η Kylie Jenner (18 εκατομμύρια)! Το έχουμε»!
Από τότε, η εικόνα είχε σχεδόν 50 εκατομμύρια επισημάνσεις «μου αρέσει», ενώ μέσα σε μία μόλις εβδομάδα κατάφερε να φτάσει τον επιθυμητό στόχο και να κερδίσει το στοίχημα.
Διαβάστε επίσης:
«Support Small Business»: Το νέο αυτοκόλλητο του Instagram που βοηθά τις μικρές επιχειρήσεις
Νέος πονοκέφαλος για τη Facebook: Κατηγορίες για παρακολούθηση των χρηστών Instagram μέσω κάμερας
5+1 λογαριασμοί στο Instagram που μας μαθαίνουν να ζούμε οικολογικά
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση