Μία μικρή επιχείρηση ή μία ατομική, οφείλουν να ρίχνουν την ίδια βαρύτητα στο branding, καθώς αυτό αποτελεί και τη βασική τους «ταυτότητα». Πρόκειται για ένα σημαντικό κομμάτι του marketing και δίνει τις πρώτες πληροφορίες σχετικά με το τι είναι το προϊόν ή υπηρεσία που προσφέρεται, μαρτυρά σε ποιου είδους κοινό απευθύνεται και «κρύβει» ένα μέρος της φιλοσοφίας του.
Σε περίπτωση λοιπόν που ετοιμάζετε να κάνετε ένα νέο βήμα στην καριέρα σας, είτε με τη σύσταση μίας επιχείρησης, είτε ως freelancers, δείτε τους παρακάτω λόγους για τους οποίους καλό θα ήταν να μην υποτιμήσετε τη δύναμη του branding.
Το όνομα και τα χρώματα έχουν σημασία
Μερικοί νέοι επιχειρηματίες, πέφτουν στην παγίδα να μη δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο όνομα της εταιρείας τους, ενώ κάποιοι άλλοι ασχολούνται σε υπερβολικό βαθμό με αυτό. Η αλήθεια βρίσκεται κάπου στη μέση.
Σαφώς και ένα όνομα δεν μπορεί να δοθεί τυχαία, ούτε και το χρώμα της επιγραφής, καθώς μπορούν να επηρεάσουν ένα συγκεκριμένο σύνολο ατόμων, οι οποίοι θα είναι και οι πιθανοί μελλοντικοί πελάτες. Δεν χρειάζεται όμως να επενδύσετε μόνο πάνω σε αυτό.
Επικρατεί η λανθασμένη άποψη ότι το branding είναι το ίδιο με το marketing
Aυτό είναι ακόμα ένα πολύ κοινό λάθος που κάνουν αρκετοί όταν ξεκινούν μία νέα εταιρεία. Η επωνυμία έχει να κάνει με τη δημιουργία ταυτότητας για την εταιρεία σας. Δίνει πληροφορίες σχετικά με το ποιοι είστε και τι ακριβώς κάνετε. Είναι το θεμέλιο της επιχείρησης σας. Η διαφήμιση είναι ο τρόπος με τον οποίο κοινοποιείτε την επωνυμία σας σε άλλους και μπορεί να είναι τόσο ισχυρή όσο το επιτρέπει η επωνυμία σας.
Δεν υπάρχει είτε ο σωστός είτε ο λάθος τρόπος για να «χτίσετε» το brand
Το περιβάλλον γύρω από την επωνυμία σας αλλάζει, επομένως θα χρειαστεί να δείξετε ευελιξία και να προσαρμοστείτε με τέτοιο τρόπο ώστε να συνεχίσετε να προσελκύετε το target group σας.
Πολλές από τις πιο παλιές επωνυμίες στον κόσμο, έχουν υποστεί μεγάλες αλλαγές με την πάροδο των ετών, από την υιοθέτηση νέων λογότυπων έως την είσοδο σε εντελώς νέες πολιτικές επιχειρήσεων.
Εφόσον έχετε ορίσει μία σταθερή αξία, μπορείτε να έχετε εμπιστοσύνη ότι τυχόν αλλαγές που ενδεχομένως να κάνετε στην επωνυμία σας δεν θα αποξενώσουν τους βασικούς πελάτες σας.
Αντιθέτως, θα τους εντυπωσιάσετε με νέες υπηρεσίες, ή άλλες ενημερώσεις.
Πάψτε να ακούτε τους μύθους και «χτίστε» άμεσα το δικό σας brand
Για να έχετε μία εταιρεία ανταγωνιστική, μπορείτε να βρείτε τρόπους να αξιοποιήσετε την επωνυμία σας για την περαιτέρω ανάπτυξη της. Ενημερωθείτε επιπλέον, παρακολουθώντας σχετικά σεμινάρια ή ζητήστε τη βοήθεια ενός σύμβουλου επιχειρήσεων. Σκεφτείτε ότι το branding είναι το Α και το Ω, επομένως δώστε ιδιαίτερη προσοχή πριν κάνετε την έναρξη της επιχείρησης σας.
Διαβάστε επίσης:
6 πράγματα που χρειάζεται να αποφεύγουν οι γυναίκες όταν ξεκινούν μία νέα επιχείρηση
3 συμβουλές επιτυχίας από την Oprah Winfrey προς κάθε επιχειρηματία
Τα 5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε πριν ξεκινήσετε τη δική σας επιχείρηση
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση