Η πανδημία άλλαξε πολλά στον χώρο και τη βιομηχανία της μόδας. Οι διαδικτυακές boutique και όλη η λάμψη των catwalks και των red carpets, προς το παρόν έχει χαθεί. Μερικά από τα μεγαλύτερα brands, ανέλαβαν την πρωτοβουλία να διαθέσουν στο ευρύ κοινό, καταγεγραμμένα στοιχεία που έχουν στις διαδικτυακές πλατφόρμες τους, σε έναν ψηφιακό φάκελο με πολιτιστικό και ψυχαγωγικό χαρακτήρα.
Άλλωστε η on line ψυχαγωγία από μεγάλους φορείς και οργανισμούς των τεχνών και του πολιτισμού, τις τελευταίες εβδομάδες, έχουν προσφέρει εντυπωσιακά θεάματα και ξεναγήσεις. Πλέον έχουμε ακόμη ένα λόγο να εξερευνήσουμε τα social media και να παρακολουθήσουμε τις προτάσεις των αγαπημένων μας brand:
Christian Dior
Τον Μάρτιο, το γαλλικό brand, υπό τις οδηγίες της διευθύντριας Maria Grazia Chiuri, ίδρυσε μια σειρά ψηφιακών αρχείων με το όνομα “Dior Talks“. Η οικοδεσπότης Katy Hessel, παίρνει συνέντευξη από διάφορες φεμινίστριες από τον χώρο των τεχνών αλλά και των επιχειρήσεων. Μπορούμε να μάθουμε για τη ζωή τους, τη δουλειά τους και τα ταξίδια που έκαναν και τους ενέπνευσαν, για να παλέψουν για τα δικαιώματα των γυναικών.
Prada
Με τίτλο “Prada Possible Conversations“, η πολυτελής ιταλική μάρκα θα φιλοξενήσει μια σειρά από συζητήσεις one-on-one για το λογαριασμό του instagram. Η πρώτη έγινε σήμερα το πρωί, μεταξύ της Pamela Golbin και του Alexander Fury σχετικά με τη μόδα κατά την εποχή των κρίσεων.
Alexander McQueen
Σε ένα πρόγραμμα που ονομάζεται “McQueen Creators”, τo αγγλικό brand ανασύρει εικόνες από τα αρχεία του και ζητά από το κοινό του στο instagram, να τις δημιουργήσει ξανά χρησιμοποιώντας υλικά που βρίσκονται στο σπίτι.
Bottega Veneta
Η ιταλική ετικέτα σκοπεύει να παρουσιάσει σεφ, καλλιτέχνες, συγγραφείς, μουσικούς, σκηνοθέτες κινηματογράφου και σχεδιαστές σε αυτό που ονομάζει “ηθοποιός”. Για να δώσει το δυνατόν περισσότερες επιλογές, καλύπτει όλες τις online πλατφόρμες της: Instagram, YouTube, Weibo, Line, Kakao, Spotify, Apple Music. Πρόκειται όντως για ένα ψηφιακό εργαστήριο δημιουργικότητας.
Tory Burch
Αυτό τον μήνα θα φιλοξενήσει στον λογαριασμό της στο instagram μία κουβέντα με το μοντέλο Halima Aden.
Loewe
O διευθυντής Jonathan Anderson, η ισπανική εταιρεία δημιούργησε το Loewe en Casa , μια ψηφιακή πρωτοβουλία που αναδεικνύει τις συνεργασίες της , συμπεριλαμβανομένου του φιναλίστ του “Loewe Foundation Craft Prize”.
Manolo Blahnik
Η μάρκα υποδημάτων πολυτελείας, συνεργάζεται με το “Ίδρυμα Ψυχικής Υγείας” σε ένα έργο που ονομάζεται Smile. Πρόκειται για ένα βιβλίο ζωγραφικής, που αποτελείται από τα αγαπημένα σκίτσα του επώνυμου σχεδιαστή.
Chanel
Ο γαλλικός οίκος, ζήτησε από την τραγουδίστρια Angèle, να προβάλει ζωντανές εμφανίσεις στο λογαριασμό του Instagram, ενθαρρύνοντας τις μάζες να μείνουν στο σπίτι.