Ενδιαφέρον παρουσιάζει μια έρευνα στη Μεγάλη Βρετανία, η οποία δείχνει ότι οι 9 στους 10 γονείς, ανησυχούν ότι η τηλεκπαίδευση θα βλάψει το μέλλον των παιδιών τους.
Μια έκθεση, η οποία κυκλοφόρησε πρόσφατα από το Curry’s PC World, στο πλαίσιο μιας ευρύτερης εκστρατείας, αποκάλυψε ότι το 67% των γονέων αισθάνονται ενοχές για την κατάσταση με την τηλεκπαίδευση, παρά το γεγονός ότι δεν ευθύνονται οι ίδιοι. Ένας βασικός παράγοντας που εξηγεί το λόγο είναι ότι σε πολλά σπίτια δεν υπάρχουν τα κατάλληλα τεχνολογικά μέσα, για να διευκολύνουν τα παιδιά.
Στην πραγματικότητα, τα δύο τρίτα των γονέων, μοιράζονται τους φορητούς τους υπολογιστές εργασίας με τα παιδιά τους.
Επιπλέον, ένας στους πέντε λέει ότι οι φορητοί υπολογιστές εργασίας τους χρησιμοποιούνται πλέον αποκλειστικά για σχολική εργασία και το 32% παραδέχεται ότι δεν έχουν τους απαιτούμενους πόρους.
Αν και τα παιδιά θα επιστρέψουν τον επόμενο μήνα στα σχολεία, οι οικογένειες τους εξακολουθούν να ανησυχούν για τις μακροπρόθεσμες επιπτώσεις που μπορεί να προκαλέσει η διακοπή των μαθημάτων.
Η μεγαλύτερη ανησυχία αφορά στα μαθήματα STEM, δηλαδή η επιστήμη, η τεχνολογία, η μηχανική και τα μαθηματικά, καθώς τα δύο τρίτα των γονέων λένε ότι η τηλεκαίδευση μάλλον δεν είναι αρκετά αποτελεσματική για τα συγκεκριμένα.
Μερικοί γονείς ανέφεραν ότι καταβάλουν μεγάλες προσπάθειες να διασκεδάσουν τα παιδιά τους.
Η δρ. Λόρνα Μπουρκ, κύρια λέκτορας στο τμήμα ψυχολογίας στο Πανεπιστήμιο Liverpool Hope, έσπευσε να δώσει την εξής συμβουλή: «Το lockdown ήταν δύσκολο για όλους, αλλά χωρίς αλληλεπίδραση στο σχολείο, οι γονείς μπορεί να παρατηρούν, ότι τα παιδιά υποφέρουν περισσότερο και η μακροχρόνια κοινωνική και δημιουργική τους ανάπτυξη θα κινδυνεύει.
Για την καταπολέμηση αυτού, τα παιδιά πρέπει να συνεχίσουν να συμμετέχουν σε όσο το δυνατόν περισσότερες δημιουργικές δραστηριότητες, βοηθώντας να διατηρήσουν τα κίνητρά τους υψηλά και τον εγκέφαλό τους ενεργό με νέες ιδέες και πειράματα.
Οι δημιουργικές δραστηριότητες, μπορούν να περιλαμβάνουν την τεχνολογία για να τις κάνουν πιο προσιτές ή για να παρέχουν έμπνευση.
Υπάρχει μια μεγάλη ποικιλία φιλικών προς τα παιδιά, ασφαλών, δημιουργικών δραστηριοτήτων, που είναι διαθέσιμες στο διαδίκτυο.
Με τον καθορισμό ενός δημιουργικού έργου που οι γονείς μπορούν να επιβλέπουν, είτε αυτό βασίζεται στην τεχνολογία είτε όχι, θα ενισχύσουν τους οικογενειακούς δεσμούς και δεν θα αισθάνονται και οι ίδιοι τόσες ενοχές».
Διαβάστε επίσης:
Λίνα Μενδώνη: «Ο Δημήτρης Λιγνάδης μας εξαπάτησε και με εξαπάτησε με βαθιά υποκριτική τέχνη»
Κατερίνα Σακελλαροπούλου: Ας κρατήσουμε ως κέρδος την αποτίναξη του φόβου
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση