NEED TO KNOW

Black Friday: Πώς να αντιληφθείτε τις διαδικτυακές κριτικές- απάτη

Πολλά καταστήματα αναμένεται να προσφέρουν προσφορές στο διαδίκτυο για την εκδήλωση πώλησης πριν από τα Χριστούγεννα στις 27 Νοεμβρίου.

Ήταν μια δύσκολη χρονιά για πολλούς λιανοπωλητές, οι οποίοι θα ελπίζουν ότι η Black Friday και η Cyber ​​Monday που ακολουθεί, θα τους δώσει μια απαραίτητη ώθηση.

Όσον αφορά όμως το καταναλωτικό κοινό, χρειάζεται να είναι ιδιαίτερα προσεκτικό στις αγορές του, καθώς δεν είναι όλα τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες όπως παρουσιάζονται.

Η Amazon αγωνίζεται να αποτρέψει ψεύτικες κριτικές που μπορούν να παραπλανήσουν τους αγοραστές αυτή τη Black Friday:

Η ομάδα καταναλωτών εξέτασε μερικές από τις πιο δημοφιλείς αγορές, συμπεριλαμβανομένων των tablet και των τηλεφώνων, και διαπίστωσε ότι ορισμένες αξιολογήσεις κριτικής έχουν παραποιηθεί.

Η Amazon λέει ότι θα αναστείλει, θα απαγορεύσει και θα λάβει νομικά μέτρα εναντίον εκείνων που παραβιάζουν τους κανόνες.

Για παράδειγμα, ένα ζευγάρι ακουστικών είχε 1.006 βαθμολογίες και 4,8 αστέρια, παρά το γεγονός ότι κυκλοφόρησε μόνο για έξι μήνες – πολύ πάνω από τον μέσο όρο για μια άγνωστη μάρκα.

Εκτός από ψευδείς κριτικές, ορισμένοι πωλητές έχουν επίσης χειριστεί το σύστημα αξιολόγησης αστεριών για να επηρεάσουν το κοινό σε μια αγορά.

Όμως, οι ψεύτικες κριτικές αποτελούν πρόβλημα σε μερικούς από τους μεγαλύτερους ιστότοπους αγορών, συμπεριλαμβανομένων των eBay, Facebook και TripAdvisor εδώ και χρόνια.

Άλλες τακτικές περιλάμβαναν την προσφορά δωρεάν δώρων ή κουπονιών σε αντάλλαγμα για θετικές ή πέντε αστέρων κριτικές – κάτι που παραβιάζει την πολιτική πωλήσεων της Amazon.

Τα δεδομένα υποδηλώνουν αύξηση κατά 30% του ποσοστού των αφύσικων κριτικών στο Amazon μεταξύ Μαρτίου και Αυγούστου μετά το πρώτο κλείδωμα του κοροναϊού.

Πώς να εντοπίσετε μια ψεύτικη κριτική αυτή τη Black Friday

Να είστε δύσπιστοι. Αυτό είναι ίσως το καλύτερο όπλο σας, ειδικά επειδή υπάρχει ένας ασυνήθιστα μεγάλος αριθμός κριτικών σε σύγκριση με άλλους σε αυτήν την κατηγορία.

Διαβάστε καλά. Αναζητήστε την ίδια γλώσσα που χρησιμοποιείται σε πολλές κριτικές.

Σχετικά με τα brands. Εάν δεν αναγνωρίζετε την επωνυμία, ελέγξτε αν έχει τον δικό της ιστότοπο με νόμιμη εμφάνιση και με σαφή στοιχεία επικοινωνίας.

Να είστε προσεκτικοί με προϊόντα με πολλές φωτογραφίες ή βίντεο. Οι πωλητές μπορεί να έχουν δώσει κίνητρα σε πλαστούς κριτικούς για να ενθαρρύνουν τους χρήστες να προσθέσουν φωτογραφίες και βίντεο.

Αναφέρετε ύποπτες κριτικές στο Amazon. Αφήστε τους να ερευνήσουν πριν αγοράσετε.

 

Διαβάστε επίσης:

Οι μεσαίες επιχειρήσεις της Amazon κέρδισαν 3,5 δισ. δολάρια στη διάρκεια του Prime Day

eBay: Αύξησε τους πελάτες του κατά 1 εκατ. στο πρώτο τρίμηνο

To νέο κατάστημα της Apple στη Σιγκαπούρη επιπλέει στο νερό

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση