NEED TO KNOW

BofA: Πώς η Generation Z θα αλλάξει ριζικά τον κόσμο των επενδύσεων

Bloomberg

Η Generation Z μεταμορφώνει τον κόσμο και οι επενδυτές πρέπει να είναι προετοιμασμένοι.

Καθώς αυτή η νέα στατιστική ομάδα – γνωστή και ως «Zillennials» – μεγαλώνει, θα επισκιάσει τους Millennials, θα ενισχύσει τις αναδυόμενες αγορές και θα βοηθήσει διαφορετικούς τομείς να βρεθούν στο επίκεντρο, ενώ άλλες εταιρείες θα θεωρούνται πιο ξεπερασμένες και είναι πιθανόν να μπουν στο περιθώριο, υποστήριξε η Bank of America Corp. σε πρόσφατη έρευνα της.

«Η επανάσταση της Gen Z ξεκινά, καθώς η πρώτη γενιά που γεννήθηκε σε έναν διαδικτυακό κόσμο εισέρχεται τώρα στο εργατικό δυναμικό και αναγκάζει τις άλλες γενιές να προσαρμοστούν σε αυτήν, και όχι το αντίστροφο», ανέφεραν οι στρατηγικοί αναλυτές με επικεφαλής τον Haim Israel.

Η Gen Z – η ομάδα του πληθυσμού που γεννήθηκε μεταξύ του 1996 και του 2016 – βρίσκεται σε καλό δρόμο για να ξεπεράσει τα έσοδα των Millennials έως το 2031, σύμφωνα με την έκθεση της BofA. Και εννέα από στους 10 ζουν σε αναδυόμενες αγορές, με την Ινδία να αντιπροσωπεύει περίπου το 20% του συνόλου.

Χώρες όπως το Μεξικό, οι Φιλιππίνες και η Ταϊλάνδη θα επωφεληθούν επίσης από αυτή τη μετάβαση. Οι κλάδοι που θα ευνοηθούν περιλαμβάνουν το ηλεκτρονικό εμπόριο, τις πληρωμές, τα πολυτελή αγαθά, τα μέσα ενημέρωσης και εταιρείες που ασπάζονται την επενδυτική φιλοσοφία ESG (Environmental, Social, corporate Governance), σύμφωνα με την BofA, ενώ τομείς όπως το αλκοόλ, το κρέας, τα αυτοκίνητα και τα ταξίδια ενδέχεται να υποφέρουν.

Μετατόπιση των προτιμήσεων

Η Gen Z σκοπεύει να κάνει τα πράγματα με διαφορετικό τρόπο, τόσο όσον αφορά τον τρόπο ζωής όσο και τα χρήματα.

Η BofA διεξήγαγε μια έρευνα σε περισσότερα από 14.000 μέλη της Gen Z τον Αύγουστο, και αυτά είναι μερικά από τα συμπεράσματα:

-Η πλειοψηφία έχει κάποιο είδος περιορισμού στην κατανάλωση κρέατος και πολλοί δεν πίνουν

-Χαιρετίζουν τη νέα τεχνολογία στη διαχείριση των οικονομικών, από τηλέφωνα μέχρι κρυπτονομίσματα, υπονοώντας ότι οι τράπεζες και οι διαχειριστές περιουσιακών στοιχείων θα πρέπει να επανεκτιμήσουν τις υπηρεσίες τους

-Το 40% των ηλικίας 16-18 ετών προτιμά τις ηλεκτρονικές επαφές με φίλους, έναντι ποσοστού 35% στους Millennials και 30% στην Gen X (η ομάδα του πληθυσμού που γεννήθηκε μεταξύ του 1965 και του 1980)

-Περίπου το 18% των ατόμων ηλικίας 18-24 ετών παρακολουθεί τακτικά παραδοσιακά αθλήματα κάθε μήνα, σε σύγκριση με το 21% που παρακολουθεί τακτικά eSports κάθε μήνα

Οι επενδυτικές επιπτώσεις θα μπορούσαν να αφορούν, σύμφωνα με την BofA:

-Οι καταναλωτές-ακτιβιστές της βιώσιμης ανάπτυξης θα μπορούσαν να επηρεάσουν αρνητικά τους «επιβλαβείς» τομείς όπως η γρήγορη μόδα

-Αυξημένη εστίαση στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού, που αντιπροσωπεύει το 37% του εισοδήματος της Gen Z, ποσοστό που πρόκειται να αυξηθεί στο 41% ​​έως το 2040

-Οι εφαρμογές ομιλίας (voice technology) μπορεί να επιτρέψουν την καλύτερη πρόσβαση στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε άτομα με περιορισμένες δεξιότητες αλφαβητισμού καθώς θα υπάρχουν σε περισσότερες γλώσσες

-Ο κλάδος των αεροπορικών εταιρειών και των ταξιδιών θα μπορούσε να επηρεαστεί από τις ανησυχίες αειφορίας, καθώς το κίνημα εναντίον των πτήσεων για την μείωση των επιπτώσεων στο περιβάλλον,  γίνεται πιο διαδεδομένη

-Οι εταιρείες αλκοόλ και καπνού θα πρέπει να επικεντρώνονται όλο και περισσότερο σε προϊόντα που θεωρούνται πιο υγιεινά – όπως ποτά με χαμηλότερη περιεκτικότητα σε ζάχαρη και αλκοόλ, ή θέρμανση και όχι καύση καπνού

Και σε περίπτωση που αυτά δεν είναι αρκετά για εσάς, η BofA σημειώνει ότι το επόμενο που θα ακολουθήσει είναι η Gen C: Η γενιά Covid.

«Είναι η γενιά που θα έχει γνωρίσει την επίλυση των προβλημάτων μέσω δημοσιονομικών κινήτρων και δωρεάν κυβερνητικών χρημάτων, ανοίγοντας ενδεχομένως το δρόμο για καθολικό βασικό εισόδημα και πρόσβαση στην υγειονομική περίθαλψη», ανέφεραν οι αναλυτές. «Η Gen C δεν θα είναι σε θέση να ζήσει χωρίς τεχνολογία σε κάθε πτυχή της ζωής της» και «τα avatar τους θα εκφράζουν τις διαμαρτυρίες τους στον διαδικτυακό κόσμο με τους φίλους τους».

πηγή: mononews.gr

 

Διαβάστε επίσης:

Στα χέρια του Bernard Arnault της Louis Vuitton η Tiffany, με μειωμένη τιμή

Πολυτέλεια στην εποχή του κορονοϊού: Οι πωλήσεις του Kering ξεπερνούν κάθε προσδοκία

Οι πολυτελείς μάρκες εκτοξεύθηκαν στην αγορά της Κίνας εν μέσω πανδημίας

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση