NEED TO KNOW

Budweiser: Ακυρώνει την πιο εντυπωσιακή της καμπάνια για το Super Bawl για να αφυπνίσει για τον κορονοϊό

Budweiser
πηγή: facebook @budweiser

Το Super Bawl είναι το μεγαλύτερο αθλητικό γεγονός στις ΗΠΑ, το οποίο διοργανώνει του πιο εντυπωσιακούς τελικούς, με shows διάσημων καλλιτεχνών που αφήνουν ιστορία.

Τα λεφτά που δίνουν οι εταιρείες των πιο γνωστών προϊόντων της αγοράς, αφορούν υπέρογκα ποσά, αν λάβει κανείς υπόψη την τεράστια απήχηση που έχει στο κοινό.

Η Budweiser είναι μια από αυτές, που συμμετέχουν διαχρονικά στο Super Bawl παρουσιάζοντας μερικές από τις πιο ευφάνταστες καμπάνιες. Φέτος, η Anheuser-Busch, η οποία συνήθως προβάλλει τις εμβληματικές διαφημίσεις της δημοφιλούς μπύρας καθ’ όλη τη διάρκεια των αγώνων, αποφάσισε να ανακατανείμει αυτά τα συγκεκριμένα κεφάλαια σε κάτι πιο σημαντικό.

Η εταιρεία θα δωρίσει τα χρήματα που συνήθως δαπανώνται για τα άλογα Clydesdales, σε προσπάθειες που εστιάζουν στην ευαισθητοποίηση σχετικά με τον εμβολιασμό κατά του κορονοϊού. Σύμφωνα με τη Μόνικα Ράστγκι, αντιπρόεδρο μάρκετινγκ της Budweiser, το ακριβές ποσό δωρεάς δεν έχει ακόμη αποκαλυφθεί, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι πρόκειται για μια δέσμευση «πολλών εκατομμυρίων δολαρίων».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη mrsphotog (@mrsphotog)


Εκτός όμως από τη χρηματική δωρεά, η εταιρεία θα παρέχει επίσης δωρεάν χρόνο ομιλίας στον μη κερδοσκοπικό οργανισμό “Ad Council”, καθώς και στην πρωτοβουλία COVID-19 Vaccine Education Initiative της COVID Collaborative.

Διαβάστε επίσης:

Με δωρεάν καφέ, φαγητό και πάσης φύσεως προσφορές ο εμβολιασμός στο Ντουμπάι

H αξία της προσφοράς -Ζευγάρι ακύρωσε το γάμο του και διέθεσε τον μπουφέ αξίας 5.000 δολαρίων σε δωρεάν γεύματα

Η luxury φιλοξενία “ανθίζει” παρά την κρίση της πανδημίας

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση