Η δημοφιλής έκδοση του καταλόγου της ΙΚΕΑ, σύντομα θα αποτελεί παρελθόν, καθώς ο σουηδικός κολοσσός αποφάσισε να τον τερματισμό της εκτύπωσης του.
Σύμφωνα με τη χθεσινή ανακοίνωση της εταιρείας, ο λόγος που γίνεται αυτό, είναι επειδή ο κόσμος έχει στραφεί το τελευταίο διάστημα, πιο πολύ στο διαδίκτυο.
Παρόλα αυτά ο κατάλογος της ΙΚΕΑ ήταν ιδιαίτερα αγαπητός στον κόσμο. Μάλιστα το 2016 σημείωσε ρεκόρ σε αντίτυπα, φτάνοντας μάλιστα στα 200 εκατ. τεύχη, που μοιράστηκαν σε νοικοκυριά, αλλά και σε καταστήματα.
Η πρώτη έκδοση, είχε συνολικά 285.000 αντίτυπα και διανεμήθηκε στη νότια Σουηδία. Η φετινή έκδοση είναι και η τελευταία που θα κυκλοφορήσει από την ΙΚΕΑ, με 40 εκατομμύρια καταλόγους.
Οι καταναλωτές, έχουν ήδη στραφεί στο διαδίκτυο αναζητώντας έμπνευση και λύσεις, ενώ πραγματοποιούν σε αυτό και τις αγορές τους. Οι πωλήσεις της ΙΚΕΑ στο ίντερνετ, το τελευταίο 12μηνό μέχρι τα τέλη Αυγούστου σημείωσαν άνοδο 45%.
«Ο αριθμός των αντιτύπων έχει μειωθεί, αλλά επίσης έχουμε δει ότι οι καταναλωτές συνηθίζουν να χρησιμοποιούν περισσότερο την ιστοσελίδα μας, τις εφαρμογές και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Ο κατάλογος έγινε λιγότερο σημαντικός», δήλωσε ο Κόνραντ Γκρους, γενικός διευθυντής στη Inter IKEA Systems, μονάδα του ομίλου Inter IKEA.
Ο ίδιος είπε στο Reuters ότι νιώθει συναισθηματικά φορτισμένος για την απόφαση αυτή, αφού ο κατάλογος υπήρξε αναπόσπαστο κομμάτι καθώς της ΙΚΕΑ για τον ίδιο και άλλους υπαλλήλους, που ουσιαστικά μεγάλωσαν με την έκδοση αυτή.
Πλέον τα κεφάλαια που θα εξοικονομηθούν από αυτόν, θα εκμεταλλευθούν από το μάρκετινγκ μέσω Διαδικτύου και άλλων καναλιών.
Ο Γκροους, είπε επίσης ότι, η ΙΚΕΑ επεξεργάζεται μια μικρότερη έντυπη έκδοση, που θα επικεντρώνεται στο να δίνει ιδέες και έμπνευση για την επίπλωση των σπιτιών, και θα είναι διαθέσιμη στα καταστήματα, από την επόμενη χρονιά.
Διαβάστε επίσης:
Η ΙΚΕΑ επεκτείνει το εύρος της και «μπαίνει» στα μικροσκοπικά σπίτια
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση