NEED TO KNOW

e-fresh: Αυξάνει πελάτες και παραγγελίες – Ανάπτυξη άνω του 40% τον Ιανουάριο

Ζήνα Μαυροειδή, επικεφαλής E-Fresh.gr

Με το… δεξί ξεκίνησε η χρονιά για το online σούπερ μάρκετ e-fresh, το οποίο εξακολουθεί να αναπτύσσεται με υψηλούς ρυθμούς.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι πωλήσεις του ηλεκτρονικού καταστήματος τον Ιανουάριο «τρέχουν» με ρυθμούς άνω του 40%, συνεχίζοντας την έντονα ανοδική πορεία που ξεκίνησε μετά το ξέσπασμα της πανδημίας.

Πηγές της εταιρείας εκφράζουν την ικανοποίησή τους για την απήχηση που συγκεντρώνει η πρότασή τους και θεωρούν ιδιαίτερα ενθαρρυντικό το γεγονός ότι οι online αγορές αποτελούν πλέον βασική επιλογή, και όχι μια συμπληρωματική λύση. «Πλέον έχουμε πολλαπλές παραγγελίες κάθε μήνα…. οι πελάτες μας αγοράζουν περισσότερα πράγματα από ότι συνήθως υποκαθιστώντας πλήρως το «ταξίδι» στο φυσικό κατάστημα», αναφέρουν χαρακτηριστικά και τονίζουν πως η εταιρεία ολοκλήρωσε την περσινή χρονιά με υπέρβαση στόχων χάρη στη διεύρυνση του πελατολογίου και στην αύξηση της αξίας της μέσης παραγγελίας.

Μάλιστα, προκειμένου να ανταποκριθεί στην αύξηση της ζήτησης, η διοίκηση του e-fresh δρομολογεί νέες επενδύσεις για την ενίσχυση των υποδομών και τη βελτίωση της αποδοτικότητά της. «Χτίζουμε και προωθούμε υπηρεσίες που καλύπτουν ανάγκες των καταναλωτών και απλοποιούν όσο γίνεται την διαδικασία της παραγγελίας», επισημαίνουν πηγές της εταιρείας. Προσθέτουν δε πως με τις προσαρμογές που έγιναν κατά τη διάρκεια της χρόνιάς, η παράδοση γίνεται και πάλι σε λίγες ώρες σε όλους τους πελάτες.

Έμφαση στα βιολογικά

Ιδιαίτερο βάρος θα δοθεί και στον εμπλουτισμό της προϊοντικής γκάμας, με έμφαση στην ενίσχυση της ποικιλίας των βιολογικών προϊόντων, προς τα οποία στρέφονται ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές ενώ σχεδιάζονται ειδικές προσφορές εντάσεως όγκου (Multibuys) που προτιμούνται στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Η ενεργητικότερη εμπλοκή των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ στις ηλεκτρονικές πωλήσεις δεν φαίνεται να προβληματίζει τη διοίκηση του e-fresh, καθώς θεωρεί πως τέτοιου είδους κινήσεις συμβάλλουν στην ανάπτυξη του χώρου και εντέλει θα αποβούν προς όφελος όσων δραστηριοποιούνται σε αυτόν. «Όλη αυτή η προσπάθεια που καταβάλλεται φέρνει περισσότερους καταναλωτές και μεγαλώνει την πίτα», επισημαίνεται αρμοδίως. Πεποίθηση των διοικούντων του e-fresh είναι πως το ηλεκτρονικό εμπόριο θα συνεχίσει να αναπτύσσεται και μετά το τέλος της πανδημίας, αφού όλα συντείνουν πως «ήρθε για να μείνει…»

 

Διαβάστε επίσης:

Ζήνα Μαυροειδή (e-fresh.gr): «Οι καταναλωτές κλειδώνουν παραγγελίες για ένα μήνα μετά – Απαιτητικός ο χειμώνας για τα e-shop»

Η luxury φιλοξενία ανθίζει παρά την κρίση της πανδημίας

Γιατί η ταχύτητα παράδοσης των προϊόντων θεωρείται «αχίλλειος πτέρνα» του ηλεκτρονικού εμπορίου

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση