Η πανδημία φέρνει τα πάνω κάτω και στην αποδοχή των αισθητικών παρεμβάσεων. Η ζήτηση για πλαστικές και μπότοξ εκτοξεύθηκε κατά τη διάρκεια του απαγορευτικού. Σύμφωνα με τον Λουτς Κλάινσμιτ από τη Γερμανική Εταιρία Αισθητικής και Πλαστικής Χειρουργικής (DGÄPS) παρά το γεγονός ότι ο κόσμος δεν βγαίνει, εξακολουθεί όμως να βλέπει το πρόσωπό του στο καθρέφτη και έτσι στο λοκντάουν πολλοί αποφασίζουν να κάνουν κάτι για τις «σακούλες» κάτω από τα μάτια, τη μύτη ή το στόμα τους. Ένα από τα πλεονεκτήματα της υποχρεωτικής χρήσης μάσκας είναι ότι οι κάθε είδους παρεμβάσεις μπορούν να καλυφθούν για όσο διάστημα κριθεί απαραίτητο κάτω από μια προστατευτική μάσκα.
Ο γιατρός Μουράτ Νταγκντέλεν από το Ντίσελντορφ διαπιστώνει ότι πολλοί ενδιαφέρονται για λιποαναρρόφηση διότι πήραν περιττά κιλά κατά τη διάρκεια της καραντίνας. Άλλοι πάλι, λέει ο γερμανός γιατρός, αξιοποιούν την αναγκαστική παραμονή στο σπίτι για να βελτιώσουν την εμφάνισή τους. Όπως λέει χαρακτηριστικά «οι ασθενείς έχουν τώρα περισσότεροι χρόνο να αφιερώσουν στο παρουσιαστικό τους».
Στις πρώτες θέσεις βλεφαροπλαστική και μπότοξ
Για το προφίλ των πελατών η επικεφαλής της Κλινικής Πλαστικής Χειρουργικής στο Ντέγκερλοχ της Στουτγάρδης Αντρέα Φόρνοφ λέει ότι ολοένα και περισσότεροι δάσκαλοι ή άλλοι δημόσιοι υπάλληλοι συγκαταλέγονται στους ασθενείς της: «Είναι δηλαδή άνθρωποι με σταθερό εισόδημα. Υπάρχουν ωστόσο και πελάτες που εργάζονται σε κομμωτήρια και κουρεία ή στην εστίαση». Η γερμανίδα γιατρός εκτιμά ότι πολλοί Γερμανοί διαθέτουν χρήματα σε αισθητικές παρεμβάσεις, που προορίζονταν για ακυρωμένα λόγω καραντίνας ταξίδια.
Στη Γερμανία δεν καταγράφεται ο αριθμός και το είδος των πλαστικών εγχειρήσεων. Μη αντιπροσωπευτική έρευνα μεταξύ των μελών της Γερμανικής Εταιρίας Αισθητικής και Πλαστικής Χειρουργικής δείχνει ότι στις πρώτες θέσεις βρίσκονται οι βλεφαροπλαστική, το μπότοξ και με διαφορά η προσθετική στήθους και η λιποαναρρόφηση.
Σύμφωνα με τη Διεθνή Εταιρία Αισθητικής και Πλαστικής Χειρουργικής (ISAPS) με έδρα την αμερικανική Πολιτεία Νιού Χαμσάιρ η Γερμανία ανήκει στις χώρες με τις περισσότερες επεμβάσεις. Στις πρώτες θέσεις βρίσκονται οι ΗΠΑ, η Βραζιλία, η Ιαπωνία, το Μεξικό, η Ιταλία, η Γερμανία, η Τουρκία, η Γαλλία, η Ινδία και η Ρωσία. Η πλειοψηφία των πλαστικών γίνεται σε γυναίκες, ενώ οι επεμβάσεις σε άνδρες υπολογίζεται σε μόλις 10%-15%.
«Χτίζοντας» κοιλιακούς που δεν υπάρχουν
«Προβληματικά σημεία» στους άνδρες θεωρούνται η κοιλιά, το στήθος και το προγούλι. Στη μόδα είναι για παράδειγμα η αισθητική παρέμβαση στους κοιλιακούς. Με το λεγόμενο «Abdominal Sculpting» αφαιρείται λίπος επιλεκτικά έτσι οι κοιλιακοί να φαίνονται γυμνασμένοι.
H γιατρός Αντρέα Φόρνοφ παρατηρεί ότι οι άνδρες αποφασίζουν ταχύτερα από τις γυναίκες αν θα κάνουν μια αισθητική παρέμβαση: «Όταν άνδρες έρχονται στην κλινική για το πρώτο ενημερωτικό ραντεβού, έχουν συνήθως αποφασίσει τι, πως και πότε το θέλουν. Αντίθετα οι γυναίκες είναι πιο διστακτικές. Χρειάζονται περισσότερο χρόνο και αποφασίζουν, όταν αισθάνονται ότι δεν έχουν άλλες οικονομικές υποχρεώσεις.»
Με πληροφορίες από DW
Διαβάστε επίσης:
Κριστίν Λαγκάρντ: Η διαγραφή χρέους εξαιτίας της πανδημίας είναι «αδιανόητη»
Η luxury φιλοξενία “ανθίζει” παρά την κρίση της πανδημίας
Ποια κοινά χαρακτηριστικά έχουν οι επιχειρήσεις που τα κατάφεραν μέσα στην πανδημία
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση