Όσοι ξεκινούν μια νέα επιχείρηση είναι γεμάτοι ενθουσιασμό και όρεξη να κάνουν ό,τι καλύτερο μπορούν. Στην πραγματικότητα όμως πράγματα που για εκείνους είναι αυτονόητα, μπορεί να μην ισχύουν για το κοινό στο οποίο απευθύνονται.
Οι ειδικοί προειδοποιούν για το τι μπορεί να αντιμετωπίσετε στο νέο σας ξεκίνημα. Αυτές οι τρεις βασικές πτυχές θα σας βοηθήσουν να αντιμετωπίσετε την επιχειρηματική σας πορεία πιο εύκολα.
Τι περιμένετε και τι πρόκειται να ζήσετε για αυτό που εσείς θεωρείτε ως «τέλειο»
1. Αναγνωρίστε ότι αυτό που προσφέρετε δεν είναι για όλους
Όταν η ιδέα της επιχειρηματικότητας έρχεται στο μυαλό μας, είναι πολύ συνηθισμένο να πιστεύουμε ότι σε πρώτη φάση ότι όλοι γύρω μας θα θέλουν να αγοράσουν το προϊόν ή την υπηρεσία μας. Αυτή είναι η προσδοκία να πιστέψουμε ότι είναι όλοι οι δυνητικοί πελάτες μας και ότι εάν κάνετε καλή δουλειά στην πώληση, είναι σχεδόν δεδομένο ότι θα πετύχετε.
Πραγματικότητα: Αυτό που προσφέρετε δεν μπορεί και δεν πρέπει να είναι αρεστό σε όλους. Έτσι, το πρώτο βήμα είναι να σταματήσετε να δηλώνετε ότι: “οποιοσδήποτε μπορεί να είναι πελάτης”. Από εδώ, το πιο σημαντικό είναι ότι τόσο εσείς όσο και η ομάδα σας πρέπει να ορίσετε το target group σας. Με αυτόν τον τρόπο, όχι μόνο θα θα λειτουργήσετε με περισσότερη σαφήνεια, αλλά θα αυξήσετε επίσης την πιθανότητα μιας νέας πώλησης.
2. Ξεχάστε την επιτυχία των άλλων και εστιάστε στη δική σας
Σε κάποιο σημείο της πορείας, οι προσδοκίες σας θα σας κάνουν να συγκριθείτε με άλλους. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός δεν μπορεί να είναι η αναφορά σας, καθώς όλοι όσοι αποφασίζουν να ξεκινήσουν μια νέα επιχείρηση έχουν διαφορετική πορεία και περιστάσεις.
Πραγματικότητα: Η έρευνα ανταγωνισμού, πρέπει να χρησιμεύσει μόνο ως έμπνευση, για να πάρετε ιδέες και να τις βελτιώσετε, να βγείτε από τη ζώνη άνεσης, να δημιουργήσετε συμμαχίες ή να αλλάξετε πορεία.
3. Αποδεχτείτε ότι η επιχειρηματικότητα δεν σχετίζεται με το «να έχετε περισσότερο ελεύθερο χρόνο»
Για πολλούς, μία από τις μεγαλύτερες προσδοκίες και κίνητρα για τη σύσταση μιας νέας επιχείρησης, είναι η δύναμη να «έχει περισσότερο ελεύθερο χρόνο». Αυτή η λογική όμως είναι σίγουρα λανθασμένη.
Πραγματικότητα: Για να το πετύχετε στο νέο σας ξεκίνημα, πρέπει να είστε πρόθυμοι να θυσιάσετε τα σαββατοκύριακα, διακοπές και ακόμη και τις ώρες ύπνου. Και παρόλο που αυτή η διαδικασία δεν διαρκεί για πάντα, είναι σημαντικό να ληφθεί υπόψη ότι η επένδυση του χρόνου που απαιτείται για την οικοδόμηση μιας εικόνας, τη διατήρηση μιας καλής φήμης και τη διατήρηση των πελατών, είναι ένας πολύ βασικός παράγοντας για μια επιτυχημένη πορεία.
Διαβάστε επίσης:
9 βήματα για να επιλέξετε το κατάλληλο όνομα της επιχείρησης σας
Πώς η τηλεργασία θα αλλάξει τον κόσμο μέχρι το 2030
3 tips για να διαχειρίζεστε καλύτερα το χρόνο κατά τη διάρκεια της τηλεργασίας
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση