Και όμως συνέβη! Οι δύο αιώνιοι «αντίπαλοι», φαίνεται ότι άφησαν για μία στιγμή στην άκρη τον ανταγωνισμό μεταξύ τους, τη στιγμή που γίνονται δεκάδες διαδηλώσεις με εντάσεις στις ΗΠΑ, για τη δολοφονίας του George Floyd από την αστυνομία.
Η Nike ξεκίνησε μία καμπάνια ενημέρωσης κατά του ρατσισμού με τον τίτλο «Don’t Do It». Πιο συγκεκριμένα λέει ότι: «Για μια φορά, μην το κάνεις. Μην προσποιείσαι ότι δεν υπάρχει πρόβλημα στην Αμερική. Μην γυρίσεις την πλάτη σου στον ρατσισμό. Μην δέχεσαι αθώες ζωές να χάνουν τις ζωές τους από εμάς. Μην βρίσκεις άλλες δικαιολογίες. Μη νομίζεις ότι αυτό δεν σ’ επηρεάζει. Μην κάθεσαι και μην μένεις σιωπηλός. Μην νομίζεις ότι δεν μπορείς να είσαι μέρος της αλλαγής. Ας είμαστε όλοι μέρος της αλλαγής».
Προς έκπληξη όλων, λίγες ώρες αργότερα, η Adidas ανταποκρίθηκε με retweet γράφοντας: «Ενωμένοι μπορούμε να πάμε μπροστά. Ενωμένοι μπορούμε να φέρουμε την αλλαγή».
Together is how we move forward.
Together is how we make change. https://t.co/U1nmvMhxB2— adidas (at ?) (@adidas) May 30, 2020
Για πρώτη φορά στα χρονικά οι δύο κολοσσοί ένωσαν τις δυνάμεις τους, περνώντας ένα ηχηρό μήνυμα κατά των φυλετικών διακρίσεων και του ρατσισμού.