Πριν από λίγες μέρες, η “Frito-Lay” ξεκίνησε ένα νέο διαφημιστικό, αυτή τη φορά όχι για να παρασύρει το καταναλωτικό κοινό στην αγορά ενός προϊόντος, αλλά για να περάσει ένα σημαντικό κοινωνικό μήνυμα. Ότι μέσα στην κρίση που βιώνουμε, σημασία δεν έχουν οι μάρκες αλλά ο άνθρωπος.
Όπως ισχυρίζεται μέσα από το τηλεοπτικό spot, σήμερα δεν είναι καιρός για διαφημίσεις.
Κάτι που δεν έμεινε απαρατήρητο, είναι ότι η “Frito-Lay”, με αυτό το μήνυμα εμμέσως επιπλήττει τα άλλα brands, υποδεικνύοντας τους να είναι πιο μετρημένα με τις διαφημίσεις τους εν μέσω της πανδημίας.
Στην ουσία, η εταιρεία προωθεί το έργο της για όλες αυτές τις κρίσιμες μέρες. Στο video διάρκειας ενός λεπτού, αναφέρει ότι δημιουργεί 3.000 νέες θέσεις εργασίας πλήρους απασχόλησης με παροχές, δωρίζοντας πάνω από 15 εκατομμύρια δολάρια σε προσπάθειες ανακούφισης, παρέχοντας 20 εκατομμύρια γεύματα σε μαθητές και οικογένειες σε κίνδυνο και χρηματοδοτώντας κινητές μονάδες υγείας σε όλες τις Ηνωμένες Πολιτείες.
Κάποιοι μπορεί να θεωρήσουν ότι πήρε μεγάλο ρίσκο, να απομυθοποιήσει τη δύναμη της διαφήμισης. Στον κόσμο του μάρκετινγκ όμως, ακόμα και όταν υπάρχει αρνητικό πρόσημο δεν παύει να απασχολεί και να προβάλλεται. Σε κάθε περίπτωση, όλα όσα αναφέρει, δεν παύουν να είναι αξιέπαινες πράξεις. Επίσης υποστηρίζει ότι ο μόνος τρόπος για να μάθει ο κόσμος τι πραγματικά προσφέρει και ότι πάνω απ’ όλα λειτουργεί με συνείδηση, ήταν αυτό το spot.
Αυτή δεν είναι μια διαφήμιση για το Flamin ‘Hot Cheetos, το Cool Ranch Doritos, αλλά η εταιρική συμπεριφορά της “Frito-Lay”. Η εταιρεία ακολουθεί τις κατευθυντήριες γραμμές του CDC. Στους εργαζόμενους που βγήκαν θετικοί, αυξάνονται τα ωρομίσθια και επεκτείνονται τα οφέλη, όπως η 14η άδεια μετ ‘αποδοχών για τη φροντίδα του εαυτού τους ή κάποιου μέλους της οικογένειας τους.