Κάτι έχει αλλάξει στις καταναλωτικές συνήθειες των Αμερικανών τις τελευταίες εβδομάδες. Από εκεί που βιάζονταν να αγοράσουν αντισηπτικά και είδη πρώτης ανάγκης, όσο περνούν οι μέρες του εγκλεισμού, στρέφονται στα προϊόντα περιποίησης.
Ο CEO της Walmart, Doug McMillon, είπε στο NBC πως οι πωλήσεις δείχνουν ότι «ο κόσμος μένει σπίτι και οι προτεραιότητές του δεν είναι οι ίδιες».
Τα μαλλιά έχουν αρχίσει να μακραίνουν, η ανάγκη για κάτι διαφορετικό συνεχώς μεγαλώνει και, για να «σπάσει» η μονοτονία της εμφάνισής του – αλλά και για να περάει δημιουργικά η ώρα – τα καρότσια είναι γεμάτα με βαφές μαλλιών και ξυριστικές μηχανές.
Από τη μέρα που έκλεισαν τα κομμωτήρια στις ΗΠΑ, την τελευταία εβδομάδα του Μαρτίου, οι πωλήσεις των ειδών περιποίησης άρχισαν να ανεβαίνουν. Την πορεία τους ακολούθησαν τα επιτραπέζια παιχνίδια και τα παζλ, σύμφωνα με τον McMillon.
Οι ειδικοί μελετούν αυτή την αλλαγμένη στάση των Αμερικανών. Όταν ανακοινώθηκε η απόφαση για lockdown, ο κόσμος πανικοβλήθηκε. Βασικά αγαθά, όπως το χαρτί υγείας, άρχισαν να εξαντλούνται.
View this post on Instagram
Μετά τις πρώτες δεκαπέντε μέρες καραντίνας όμως, στράφηκαν στη μαγειρική και τη ζαχαροπλαστική για να γεμίσουντο χρόνο τους. Ειδικά το μπανανόψωμο – όπως και στη χώρα μας, που, ξαφνικά, η αρχική μας σελίδα στα social media γέμισε τέτοιες φωτογραφίες.
Αυτή η στροφή 180 – περίπου – μοιρών, δείχνει πώς η πανδημία αλλάζει τις ανάγκες των καταναλωτών. Κάποιοι, μάλιστα, υποστηρίζουν πως ο κόσμος του εμπορίου ίσως δεν είναι ποτέ πια ίδιος.