Το iPhone είναι το προϊόν που έκανε την Apple μια εταιρεία 2 τρισεκατομμυρίων δολαρίων. Όμως η συσκευή αυτή, δεν είναι αυτή καθ αυτή, που της έδωσε τόσο μεγάλη αξία, παρά το γεγονός ότι στο πιο πρόσφατο της τρίμηνο πούλησε iPhone αξίας άνω των 65 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Ο λόγος είναι επειδή δεν πρόκειται πάντα για τα καλύτερα smartphones, αφού δεν έχουν πάντα τις καλύτερες κάμερες ή οθόνες. Μέχρι πέρυσι, δεν είχαν καν 5G, κάτι που σχεδόν κάθε άλλος κατασκευαστής είχε ήδη προσθέσει στις συσκευές του.
Τα άτομα όμως που εκτιμούν τα iPhone, τα iPads και τους Mac υπολογιστές, «αγαπούν» επι της ουσίας την εμπειρία που τους προσφέρουν. Το πιο πολύτιμο πράγμα που πουλάει η Apple είναι η εμπιστοσύνη.
Όταν όμως οι άνθρωποι αγοράζουν κάτι από την Apple, περιμένουν ότι η εταιρεία πρόκειται να παραδώσει κάτι που τους ευχαριστεί.
Περιμένουν ότι όταν η εταιρεία λέει ότι μεταφέρει όλο το υλικό της στους δικούς της εσωτερικούς επεξεργαστές και εμφανίζει διαφάνειες με πολύ ασαφείς αριθμούς σχετικά με τις επιδόσεις και τη διάρκεια ζωής της μπαταρίας, δεν πρόκειται να καταστρέψει αυτή την εμπειρια.
Οι καταναλωτές, εμπιστεύονται ότι η Apple έχει καταλάβει το είδος της σχέσης που έχει αναπτύξει τόσα χρόνια μαζί τους.
Περιμένουν ότι αυτό που αγοράζουν θα σέβεται το απόρρητό τους και δεν θα επιδιώκει να αποκτήσει έσοδα από τα προσωπικά τους στοιχεία. Κάποιοι υποστηρίζουν ότι αυτό που διαχωρίζει την Apple από τους ανταγωνιστές της, είναι η βασική αξία της μάρκας, το απόρρητο της,
Αλλά ακόμα και αν αυτό δεν ισχύει για όλους, το μέγεθος της Apple να κάνει τις εφαρμογές να σέβονται το απόρρητο των χρηστών, κάτι που αποτελεί μια άλλη πτυχή του πώς συνεχίζει να δημιουργεί ένα τεράστιο ποσό εμπιστοσύνης μαζί τους.
Αυτό άλλωστε ισχύει για κάθε μάρκα. Η εμπιστοσύνη είναι πάντα το πιο πολύτιμο πλεονέκτημα σε κάθε εταιρεία ή επιχείρηση. Είναι ο μόνος λόγος που ο καθένας διατίθεται να δώσει χρήματα για ένα αγαθό ήμια υπηρεσία, επειδή πιστεύει ότι θα αποκτήσει όλα όσα του υπόσχεται.
Η Apple δεν είναι τέλεια, καθώς υπάρχουν πολλά πράγματα που πολλοί θα περίμεναν να έχει κάνει διαφορετικά. Όμως η εταιρεία πόνταρε και επένδυσε πολλά χρήματα για την οικοδόμηση μιας σχέσης εμπιστοσύνης με τους πελάτες και αποδεικνύεται ότι τα θεμέλια της είναι αρκετά βαθιά.
Διαβάστε επίσης:
Πώς να αποκρύψετε το “αναγνωριστικό διαφήμισης” από ένα κινητό Apple
Μπάρμπαρα Γουάι: Η γυναίκα που εντάσσει την ποικιλομορφία στην Apple
Apple: Αποκτά μια νέα εταιρεία κάθε τρεις εβδομάδες-Η αξία της ξεπερνά τα 2 δισ. δολάρια
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση