NEED TO KNOW

Hermes: Ούτε η πανδημία δεν κατάφερε να πλήξει τη ζήτηση για τα δερμάτινα είδη του πολυτελούς brand

Bloomberg

Άνοδο σημείωσαν οι πωλήσεις της εταιρείας ειδών πολυτελείας Hermes International, καθώς η εταιρεία που κατασκευάζει τις δημοφιλείς τσάντες Birkin συνέχισε να επωφελείται από τους καταναλωτές που παραμένουν πιστοί στο ελκυστικό, εδραιωμένο brand.

Οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 16% το τέταρτο τρίμηνο, σε σταθερές συναλλαγματικές ισοτιμίες, σχεδόν διπλάσιες από τις εκτιμήσεις των αναλυτών. Η μονάδα δερμάτινων ειδών ήταν ο κύριος μοχλός της ανόδου. Η μετοχή της εταιρείας σημείωσε άνοδο μέχρι 8,9% και κατέγραψε ρεκόρ.

Η Hermes, που είναι επίσης γνωστή για τα μεταξωτά μαντήλια της, ανήκει στον όμιλο LVMH και εντάσσεται στην ομάδα εταιρειών των οποίων τα οικονομικά αποτελέσματα, εν μέσω πανδημίας, ξεπέρασαν τις προσδοκίες των αναλυτών. Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι καταναλωτές πολυτελών ειδών εστίασαν στα εδραιωμένα premium εμπορικά σήματα, όπως η Louis Vuitton και ο Dior.

Σε αντίθετη κατεύθυνση κινήθηκαν τα αποτελέσματα του οίκου Gucci (όμιλος Kering), που μειώθηκαν κατά το τελευταίο τρίμηνο του έτους. Σε αντίθεση με την ιταλική μάρκα μόδας, η Hermes επωφελήθηκε από την ισχυρή πελατειακή βάση της στις ευρωπαϊκές χώρες.

Για τις περισσότερες εταιρείες ειδών πολυτελείας, η ευρωπαϊκή αγορά είχε τη χειρότερη απόδοση λόγω έλλειψης Κινέζων τουριστών – καταναλωτών, οι οποίοι είχαν συμβάλει σημαντικά στην ανάπτυξη της Gucci κατά την προηγούμενη δεκαετία.

Τα έσοδα της Hermes στο τέταρτο τρίμηνο αυξήθηκαν κατά 39% στην Ασία, σε προσαρμοσμένη βάση, και υποχώρησαν κατά 9,7% στην Ευρώπη.

Η εταιρεία πολυτελείας δεν παρατήρησε αλλαγή στη συμπεριφορά των καταναλωτών που προέρχονται από την Κίνα σε σύγκριση με τους τελευταίους τρεις μήνες του 2020, δήλωσε ο πρόεδρος της εταιρεία Axel Dumas σε τηλεφωνική επικοινωνία με δημοσιογράφους.

Επίσης, η επιχείρηση δεν σχεδιάζει μεγάλες αυξήσεις τιμών φέτος, πιθανώς περίπου 1%, παρόμοιες με πέρυσι.

Στο σύνολο του έτους τα επαναλαμβανόμενα λειτουργικά έσοδα μειώθηκαν κατά 15% στα 1,98 δισεκατομμύρια ευρώ (2,4 δισεκατομμύρια δολάρια), ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις.

«Η Ηermes επιβεβαίωσε την ανωτερότητά της έναντι των ανταγωνιστών της το 2020, με τη μείωση των τουριστικών ροών να αντισταθμίζεται από την πιστή πελατειακή βάση», έγραψε σε σημείωμα η Deborah Aitken, αναλύτρια στο Bloomberg Intelligence.

Διαβάστε επίσης:

Gucci: Gamers ετοιμάζουν ένα νέο συλλεκτικό ρολόι

Chalet N: Στις Άλπεις, η απομόνωση είναι συνώνυμο της πολυτέλειας

Η luxury φιλοξενία “ανθίζει” παρά την κρίση της πανδημίας

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση