Bloomberg
Όταν η πανδημία καθήλωσε στο έδαφος τα αεροσκάφη σε όλο τον κόσμο, ο Thomas Flohr της αεροπορικής εταιρείας VistaJet Group Holding Ltd., επέλεξε να μην θέσει σε διαθεσιμότητα κανέναν από τους υπαλλήλους του.
«Πήραμε μία γενναία απόφαση και είπαμε: Δεν θα απολύσουμε κανέναν, θα κρατήσουμε όλους τους υπαλλήλους, δεν θα αφήσουμε στο έδαφος τα αεροπλάνα μας», επισήμανε ο Flohr. «Εκ των υστέρων, αποδείχθηκε η σωστή απόφαση».
Ο όμιλός του διαθέτει ένα στόλο 115 αεροσκαφών και σύμφωνα με τον επιχειρηματία, η εταιρεία του επέστρεψε στο 85% της κυκλοφορίας που είχε προ πανδημίας. Μεγάλο μέρος της πρόσφατης ζήτησης προήλθε από νέους πελάτες – κυρίως επιχειρηματίες και στελέχη που αναζητούν εναλλακτικές λύσεις.
Ο Flohr, 60 ετών, ίδρυσε την εταιρεία το 2004 με μόλις τρία αεροσκάφη. Εξακολουθεί να κατέχει περισσότερο από το 80% της εταιρείας που το 2017 είχε αξία 2,65 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Ο Ελβετός δισεκατομμυριούχος πέρασε τους πρώτους μήνες της πανδημίας στις Άλπεις, διευθύνοντας τις επιχειρήσεις του από ένα σαλέ, πριν αρχίσει και πάλι να ταξιδεύει τον Ιούνιο, όταν χαλάρωσαν τα μέτρα.
Σε τηλεφωνική συνέντευξη από τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, συζήτησε το μέλλον της αεροπλοΐας, την απάντηση της VistaJet στην πανδημία και τη δική του εμπειρία κατά το lockdown.
-Ποιος χρησιμοποιεί τη VistaJet αυτή τη στιγμή;
-Βλέπουμε επιχειρηματίες και υψηλόβαθμα στελέχη να ταξιδεύουν. Πρέπει να φτάσουν όπου υπάρχει επιχειρηματικό ενδιαφέρον. Είναι ακόμα μια παγκόσμια οικονομία, ανεξάρτητα από το τι λένε οι άνθρωποι. Πρέπει να φτάσετε στα γραφεία σας και πρέπει να φτάσετε στους ανθρώπους σας. Οι συναλλαγές γίνονται μεταξύ των ανθρώπων και υπάρχει τόση συσσωρευμένη ζήτηση, μετά από ένα lockdown 120 ημερών. Οι άνθρωποι θέλουν να προχωρήσουν μπροστά.
-Γιατί στρέφονται στις ιδιωτικές πτήσεις;
-Υπάρχει μια μελέτη της αγοράς σχετικά με πόσα σημεία επαφής έχει ένας άνθρωπος στις εμπορικές πτήσεις σε σχέση με τις ιδιωτικές που δείχνει 700 σημεία επαφής στην πρώτη περίπτωση έναντι μόλις 20 στα ιδιωτικά τζετ. Οι άνθρωποι θέλουν απλώς να μοιραστούν μια καμπίνα με λίγα άτομα που γνωρίζουν καλά. Δεν έχει σημασία αν είναι first class, business ή economy.
-Πώς διατηρείτε τους επιβάτες σας ασφαλείς;
-Δεν υπάρχουν πλέον χειραψίες, καμία άλλη φυσική επαφή. Φοράμε μάσκες προσώπου και κάνουμε τεστ δύο φορές την ημέρα. Ο πελάτης έχει την επιλογή αν θέλει μια πιο κανονική εξυπηρέτηση επί του αεροσκάφους, που σημαίνει ότι το φαγητό σερβίρεται ή δεν σερβίρεται, ή αν προτιμά το self-selvice, όπου όλα είναι προσυσκευασμένα και αποστειρωμένα.
-Ποιο είναι το επιχειρηματικό μοντέλο της VistaJet;
-Προσπαθούμε να διατηρήσουμε χαμηλό το κόστος.
-Ποιο είναι το μέλλον των εμπορικών πτήσεων;
-Η μεγαλύτερη ανησυχία μου είναι πόσο καιρό θα χρειαστεί να κάνω τις διαδρομές κερδοφόρες ξανά. Οι αεροπορικές εταιρείες είναι πιθανώς καλύτερα να διατηρούν αεροπλάνα στο έδαφος παρά να πετούν με το 30% της χωρητικότητας τους.
-Ποιες διαδρομές έχουν αυξηθεί σε δημοτικότητα κατά τη διάρκεια της πανδημίας;
-Μία από τις πιο δημοφιλείς διαδρομές είναι από τη Βόρεια Αμερική προς την Ασία, στην Κίνα, ή στην Ινδία ή ίσως στη Νοτιοανατολική Ασία. Αυτό απαιτεί στάση για καύσιμα στο Άνκορατζ. Το ποσό των στάσεων για καύσιμα που είχαμε τις τελευταίες 90 ημέρες, ή ακόμα και τις τελευταίες 120 ημέρες, είναι εντυπωσιακό.
πηγή: mononews.gr
Διαβάστε επίσης:
Τα διεθνή αεροπορικά ταξίδια θα επανέλθουν στη φυσιολογικότητα από το 2023
Αεροπλάνο της Ολυμπιακής Αεροπορίας μετατράπηκε σε πολυτελή κατοικία
Εκτός Boeing ο επικεφαλής επικοινωνίας για σεξιστικό άρθρο 33 ετών
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση