#BUSINESSNEWS

Η ΚΙΚΟ Μilano ήρθε για να μείνει: Επεκτείνεται σε Πάτρα, Θεσσαλονίκη και Ν. Προάστια

Τη δυναμική που ανέπτυξε όταν πρωτοεμφανίστηκε στην ελληνική αγορά, το περασμένο Φθινόπωρο, διατηρεί η ιταλική εταιρεία καλλυντικών KΙΚΟ Milano και μετά την άρση του lockdown.

Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν πως η προσέλευση των καταναλωτών κατά την πρώτη εβδομάδα επαναλειτουργίας των καταστημάτων ήταν ιδιαίτερα αυξημένη τόσο στο κατάστημα της αλυσίδας στο The Mall Athens όσο και στα δυο νέα σημεία στη Θεσσαλονίκη, τα οποία ξεκινήσαν με την επανεκκίνηση του λιανεμπορίου στις 18 Ιανουαρίου.

Τα δυο νέα σημεία, τα οποία βρίσκονται στο εμπορικό κέντρο Mediterranean Cosmos της Lamda Development και στο κατάστημα της Notos Com (Pop Up) προγραμματίζονταν να ανοίξουν τις πύλες τους στα τέλη της περσινής χρονιάς, ωστόσο η επιβολή του «απαγορευτικού» ανέτρεψε τον σχεδιασμό.

Κύκλοι του ομίλου Φάις, ο οποίος έχει αναλάβει την ευθύνη του διάσημου ιταλικού brand στην Ελλάδα δηλώνουν ικανοποιημένοι με την μέχρι στιγμής αποδοχή του brand από το ελληνικό κοινό και μάλιστα μέσα σε τόσο δύσκολες συνθήκες και τονίζουν πως ήδη έχουν δρομολογηθεί τα επόμενα βήματα επέκτασης του δικτύου. Συγκεκριμένα, το αμέσως επόμενο διάστημα αναμένεται η λειτουργία νέου καταστήματος στην Πάτρα και ενός ακόμη στη Θεσσαλονίκη, στο εμπορικό κέντρο One Salonica Outlet, συμφερόντων του ομίλου Φάις ενώ προγραμματίζεται να ανοίξει σύντομα νέο σημείο και στα Νότια Προάστια.

To Pop Up Store της KIKO Milano στο Notos Com στη Θεσσαλονίκη

Εκτός από την Ελλάδα, ο όμιλος Φάις έχει αναλάβει την αντιπροσώπευση της Kiko Milano για την Κύπρο, τη Ρουμανία και τη Βουλγαρία. Απώτερος στόχος είναι η δημιουργία δικτύου περίπου 40 καταστημάτων σε ορίζοντα 8ετίας στις παραπάνω χώρες.

Kiko Milano στο Mediterranean Cosmos

Η ΚΙΚΟ Milano, το «νούμερο ένα» brand καλλυντικών προϊόντων στην Ιταλία, αναπτύσσεται κυρίως με δικό της δίκτυο καταστημάτων που συνεχώς διευρύνεται. Στο τέλος του 2019 λειτουργούσαν περίπου 900 καταστήματα ΚΙΚΟ Milano στον κόσμο και ο κύκλος πωλήσεων του brand ξεπερνούσε τα 588 εκατ. ευρώ.

Το brand ιδρύθηκε το 1997 από τον όμιλο Percassi στο Μιλάνο, την πρωτεύουσα της μόδας, της τέχνης και του design. Βασισμένο στην αξία του «Made In Italy», αλλά και στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων, κατάφερε να πρωτοπορήσει και να θέσει νέους κανόνες στον χώρο των καλλυντικών.

 

Διαβάστε επίσης:

H ΙΚΕΑ για έναν πιο «πράσινο» κόσμο: Ο λόγος που αγόρασε δάσος με έκταση 11 χιλιάδες στρέμματα

Ποια καταστήματα λιανικής μπορούν να βγουν νικητές από τον κορονοϊό

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση