Η Lego είναι ένας από τους κερδισμένους του lockdown, καθώς οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 14% στο πρώτο εξάμηνο του έτους. Ο λόγος σύμφωνα με τη δανέζικη εταιρεία, είναι επειδή οι οικογένειες που βρέθηκαν σε καθεστώς καραντίνας, πέρασαν περισσότερο χρόνο παίζοντας με τα παιδιά στο σπίτι.
Η οικογενειακή αυτή επιχείρηση επέστρεψε στην κερδοφορία το 2017 έπειτα από την απότομη παύση της διψήφιας αύξησης των πωλήσεων επί μια δεκαετία.
Έκτοτε η εταιρεία έχει καταφέρει να ξεπεράσει σε οικονομική ανάπτυξη την συνολική αγορά παιχνιδιών, μια τάση που συνεχίστηκε στο διάστημα Ιανουαρίου-Ιουνίου.
Γνωστότερη για τα πολύχρωμα πλαστικά τουβλάκια της η Lego συναγωνίζεται για μερίδιο αγοράς την κατασκευάστρια εταιρεία της Barbie, την Mattel, και την Hasbro.
«Παρατηρήσαμε μια πολύ θετική ανάπτυξη στη διάρκεια του lockdown εξαιτίας του κορονοϊού όταν οι οικογένειες ξεκίνησαν να παίζουν και να κατασκευάζουν μαζί τουβλάκια Lego», είπε σε συνέντευξή του ο επικεφαλής της εταιρείας Niels B. Christiansen.
«Είδαμε να συνεχίζεται η τάση και μετά τον Ιούλιο, ακόμη και αφού ξεκίνησαν οι πολίτες να επιστρέφουν στη δουλειά τους και τα παιδιά στα σχολεία. Επομένως, το αποτέλεσμα δεν αντανακλά απλώς τους δύο μήνες που όλοι βρίσκονταν μέσα στα σπίτια τους», τόνισε ο Κρίστιανσεν, ο οποίος ανέλαβε την διοίκηση της εταιρείας το 2017.
Διαβάστε επίσης:
Η lego σχεδιάζει τουβλάκια για τυφλούς μαθητές
Η Rita Ebel δημιουργεί ράμπες από τουβλάκια Lego και κάνει τον κόσμο μας λίγο καλύτερο
Lego: Αντί για τουβλάκια κατασκευάζει μάσκες προστασίας κατά του κορονοϊού
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση