Το μέλλον της αγοράς, επηρεάζεται από τις τάσεις που επικρατούν σε αυτή. Κάθε χρόνο, η Adobe και η Shutterstock κυκλοφορούν τις δικές τους δημιουργικές αναφορές τάσεων, που προβλέπουν ποια χρώματα, σχέδια, θέματα κ.λπ. θα προκαλέσουν τη ζήτηση των καταναλωτών στο σχεδιασμό, την απεικόνιση, τη φωτογραφία, τη βιντεογραφία και τη μουσική.
Δείτε παρακάτω ποιες είναι αυτές.
Θέματα συμπόνιας και άνεσης
Δεν είναι μυστικό ότι το 2020 ήταν μια πολύ δύσκολη χρονιά για όλους. Γι ‘αυτό η πρώτη πρόβλεψη τάσεων της Adobe για το 2021 είναι κάτι που η εταιρεία αποκαλεί «Συλλογή Συμπόνιας».
Τα τελευταία χρόνια, η συλλογική προσπάθεια σύνδεσης με μάρκες που μοιράζονται και αποδεικνύουν τις αξίες μας συνέχισε να κερδίζει έδαφος.
Η «συμπόνια», είναι μια οπτική τάση που εκφράζει αυτή τη λαχτάρα, μαζί με την επιθυμία σύνδεσης με δύναμη και ενσυναίσθηση.
Η τέχνη είναι ένα ισχυρό πράγμα που μπορεί να παρηγορήσει τόσο τον δημιουργό όσο και τον θεατή. Για πολλούς καλλιτέχνες, η τέχνη είναι κάθαρση – ένας τρόπος να μεταφέρετε συναισθήματα και σκέψεις που δεν μπορούν να εκφραστούν μέσω λέξεων.
Ταυτόχρονα, η απλή λήψη τέχνης μπορεί να είναι παρηγορητική, γιατί είναι ένα οπτικό ή ακουστικό κομμάτι που επιβεβαιώνει ότι υπάρχει κάποιος άλλος εκεί έξω, που καταλαβαίνει πώς νιώθεις.
Αυθεντικότητα
Δύο από τις προβλέψεις στις τάσεις φωτογραφιών του Shutterstock είναι «ειλικρινά πορτρέτα» και «αυθεντικοί άνθρωποι». Λόγω της πανδημίας, είναι πιο δύσκολο να συναντηθείτε με άλλα άτομα. Φαίνεται ότι οι άνθρωποι αναζητούν φωτογραφίες πραγματικής ζωής αντί για τέλειες εικόνες.
Ένα από τα αρνητικά αποτελέσματα των κοινωνικών μέσων είναι ότι αναγκάζει τους χρήστες του να δημιουργήσουν μη ρεαλιστικές προσδοκίες. Οι άψογες εικόνες που βλέπουμε στο Instagram, δημιουργούν την ψευδαίσθηση ότι έτσι είναι η καθημερινή ζωή των ανθρώπων.
Τώρα όμως, έχουμε την επιθυμία να βρούμε περιεχόμενο που δείχνει ότι κάποιος είναι ο πραγματικός εαυτός του. Για παράδειγμα, το YouTube έχει αυξήσει τη δημοτικότητά του στα vlog (ιστολόγια βίντεο) για αυτόν τον λόγο.
Η Adobe πιστεύει ότι οι φορητές συσκευές θα παραμείνουν επίκαιρες φέτος, ενώ θα αυξηθεί και η τάση DIY.
Σουρεαλισμός, Εκκεντρικότητα και Vintage
Το Shutterstock ισχυρίζεται ότι η εμφάνιση εμπνευσμένη από την avant-garde και τον Πικάσο ηγείται. Η εταιρεία αναμένει από τους σχεδιαστές φέτος να αγκαλιάσουν «σουρεαλιστικά πρόσωπα», που επικεντρώνονται σε ρεαλιστικές γραμμές και άλλα αφηρημένα χαρακτηριστικά.
Εν τω μεταξύ, η Adobe πιστεύει ότι οι καλλιτέχνες θα κλίνουν περισσότερο προς το vintage vaporwave – μια αισθητική που συνδυάζει τεχνολογίες εμπνευσμένες από τα φωτεινά παστέλ, στοιχεία της αφηρημένης σχεδίασης lo-fi και μοτίβα καρό ή πλέγματα.
Φωτεινά χρώματα και άγρια μοτίβα
Η ανερχόμενη αυτή τάση παίζει έντονα με τις έννοιες της θεωρίας χρώματος. Τα διαφορετικά χρώματα πιστεύεται ότι έχουν ποικίλες ψυχολογικές επιπτώσεις σε όσους τα βλέπουν, γι ‘αυτό και οι δύο εταιρείες ελπίζουν να δουν πιο ζωντανά χρώματα στην τέχνη και τη φωτογραφία.
Όλα έχουν τις ρίζες τους στην ψυχεδελική δεκαετία του 1970 και στο κίνημα του Art Nouveau: τεντωμένα σχήματα, καμπύλες μορφές και γραμματοσειρές.
Το Shutterstock κάνει λόγο για «όμορφες ατέλειες εν μέσω του χάους» και για «νοσταλγία της δεκαετίας του ’70 με ξεχωριστή αίσθηση” ως δύο από τις τρεις από τις τάσεις σχεδιασμού των εταιρειών, για το 2021.
Όσον αφορά τις τάσεις των κινούμενων γραφικών, η Adobe βλέπει τους δημιουργούς να μεταβαίνουν σε μετασχηματισμό.
Οι υπέροχοι εξωτερικοί χώροι
Ίσως αυτή είναι η πιο εμφανής από τις οπτικές τάσεις γιατί τη βιώνουμε ήδη πολλοί από εμάς. Η παραμονή σε εξωτερικούς χώρους, συνιστάται από την αρχή της πανδημίας. Έτσι, όσο καθόμαστε έξω, τόσο περισσότερο επιδιώκουμε να ομορφαίνουμε το χώρο που μας περιβάλλει.
Παγκόσμια ποικιλομορφία στη μουσική
Η μουσική, ιδιαίτερα τον τελευταίο χρόνο, λειτούργησε ως γέφυρα μεταξύ διαφορετικών πολιτισμών. Καθώς άλλα κοινωνικά ζητήματα εμφανίζονται πάνω από όλα όσα έχουν συμβάλει στο «νέο φυσιολογικό», οι άνθρωποι προσπαθούν περισσότερο να κατανοήσουν ο ένας τον άλλον.
Επιπλέον, το κοινό αναζητά τώρα την ίδια ποικιλομορφία και περιεκτικότητα στη μουσική. Στην πραγματικότητα, η Adobe ισχυρίζεται ότι οι συντάκτες βίντεο και οι παραγωγοί επιδιώκουν ενεργά να δημιουργήσουν μια πιο παγκόσμια και μοντέρνα αίσθηση στο περιεχόμενό τους.
Podcasts
Τα podcasts έχουν γίνει ξαφνικά, ένα απίστευτα δημοφιλές μέσο από το πουθενά. Ίσως ο λόγος να αποδίδεται στην επιρροή του YouTube, όμως και η πανδημία φαίνεται να έχει συμβάλει αρκετά.
Ορισμένα podcast είναι θεατρικά ή ενημερωτικά, αλλά υπάρχουν και μερικά που απλά αισθάνονται σαν μια απλή συνομιλία. Η αίσθηση που αποδίδουν είναι φιλική και οικεία, κάτι που φαίνεται ότι ελκύει αρκετά το κοινό.
2021: Έτος δημιουργικής αναζωογόνησης
Όλες οι οπτικές και ακουστικές τάσεις για το 2021 τροφοδοτούνται εν μέρει από την πανδημία. Η τέχνη δίνει στους ανθρώπους μια δημιουργική οδό, για να εκφράσουν τα συναισθήματά τους, τα οποία είναι αρκετά έντονα αυτήν την περίοδο.
Με όλα όσα ξετυλίχθηκαν στο 2020, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι ο δημιουργικός κόσμος το 2021 προβλέπεται ως μια χρονιά γεμάτη τέχνη με επίκεντρο την επούλωση και την επιστροφή στην εξέλιξη των πραγμάτων. Όλοι έχουμε περάσει πολλά και θα ήταν ιδιαίτερα δημιουργικό να χρησιμοποιήσουμε τη δύναμη της τέχνης για να αποκτήσουμε ψυχική ενδυνάμωση και περισσότερα κίνητρα να παραμένουμε ενεργοί.
Διαβάστε επίσης:
Ποια χόμπι μπορούν να σας βοηθήσουν να κερδίσετε χρήματα;
Οι νέες τάσεις στη διακόσμηση για το 2021
To χόμπι που χαρίζει μακροζωία
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση