NEED TO KNOW

Η Pandora έκλεισε τα καταστήματα της όμως πληρώνει κανονικά το προσωπικό

Photo by Andreas Dress on Unsplash

Η Pandora, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες κοσμημάτων στον κόσμο, έκλεισε τα καταστήματα της λόγω του κορονοϊού, όμως αποφάσισε να πληρώσει κανονικά όλο της το προσωπικό.

Ο διευθύνων σύμβουλος, Αλεξάντερ Λάκικ, είπε στο BBC ότι η εταιρεία θα μπορούσε «να αντέξει μια μεγάλη πτώση των πωλήσεων», πριν αρχίσει να εξετάζει το ενδεχόμενο να κλείσει οριστικά ορισμένα από τα καταστήματα της.
Λόγω των lockdown που εφαρμόστηκαν σε όλο τον κόσμο, η Pandora έκλεισε συνολικά το 80% των καταστημάτων της που αντιστοιχούν σε 2.700 .

Παρόλα αυτά συνέχισε να πληρώνει το προσωπικό της κανονικά. Ο CEO είπε ότι η κίνηση αυτή ήταν μια «πολύ καλή απόφαση» για την εταιρεία, που κράτησε υψηλό το ηθικό όλων των εργαζομένων, τώρα που οι περισσότεροι αισθάνονται αβεβαιότητα για το μέλλον.

Για αυτόν το μήνα ο ίδιος εκτιμά, ότι θα κλείσει το 18% των καταστημάτων εξαιτίας του δεύτερου κύματος κορονοϊού που σαρώνει όλη την Ευρώπη. Το γεγονός αυτό, είναι πολύ πιθανό να επηρεάσει τις πωλήσεις πριν από τα Χριστούγεννα, που είναι παραδοσιακά μια ιδιαίτερα κερδοφόρα περίοδος του χρόνου.
Όπως συνέβη και με πολλές άλλες εταιρείες, έτσι και η Pandora σημείωσε μεγάλη άνοδο στις διαδικτυακές πωλήσεις.
Κατάφερε σχεδόν να τις διπλασιάσει αυξάνοντας τες κατά 89% , στο τρίμηνο μέχρι το τέλος του Σεπτεμβρίου. Μάλιστα αντιπροσώπευσαν το το 21% των πωλήσεων της εταιρείας στα 648 εκατομμύρια δολάρια.

Ο Λάκικ τόνισε ότι παρά την τεράστια ανάπτυξη του διαδικτύου, το φυσικό λιανικό εμπόριο θα «συνεχίσει να αποτελεί σημαντικό μέρος του κλάδου γενικότερα», επειδή οι καταναλωτές επιθυμούν εξίσου την εμπειρία αγορών στα φυσικά καταστήματα.

Μόλις πριν από ένα χρόνο, η εταιρεία επένδυσε σημαντικά σε μια μεγάλη επανέναρξη, για να επιτρέψει στους πελάτες μια πιο πρακτική εμπειρία στο κατάστημα.

Τα καταστήματα είναι «απίστευτα κερδοφόρα» και ο Λάκικ είπε ότι η εταιρεία του θα κλείσει κανένα οριστικά, διότι δεν ανήκουν στο μέσο όρο των λιανικών πωλήσεων.

Κατά μέσο όρο, λέει η Pandora, πουλά τρία κοσμήματα το δευτερόλεπτο. Είναι ίσως πιο γνωστή για τα βραχιόλια της με τα charms, τα οποία επιτρέπουν στους πελάτες να επιλέξουν διαφορετικά σύμβολα για να τα κάνουν πιο εξατομικευμένα.

Κάτι που εξίσου βοήθησε την εταιρεία να κρατηθεί είναι οι 31 εκατ. followers στο Instagram, οι οποίοι είναι και πιθανοί αγοραστές, κυρίως οι νέες γυναίκες.

Διαβάστε επίσης:

Pandora: Μέχρι το 2025 θα χρησιμοποιεί 100% ανακυκλώσιμο χρυσό και ασήμι

Tα Marks &Spencer «βυθίζονται» οικονομικά για πρώτη φορά μετά από 94 χρόνια

Πώς κατάφερε να «ανθίσει» η αγορά πολυτελών ρολογιών εν μέσω πανδημίας

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση