NEED TO KNOW

Η Pantone με το καινούργιο της χρώμα απενοχοποιεί την έμμηνο ρύση

Το νέο χρώμα της Pantone είναι γεγονός. Πρόκειται για μία απόχρωση του κόκκινου εμπνευσμένη από την έμμηνο ρύση, η οποία δημιουργήθηκε στο πλαίσιο μίας καμπάνιας αφιερωμένης στην απενοχοποίηση της γυναικείας περιόδου.

Η εταιρεία, που έχει το μεγαλύτερο σύστημα ταιριάσματος χρωμάτων (color matching system) στον κόσμο, ανέφερε πως η απόχρωση αυτή είναι «ζωηρή και περιπετειώδης», ενώ ελπίζει να κάνει τις γυναίκες που βρίσκονται σε αυτές τις μέρες του μήνα «να νιώσουν περήφανες για τον εαυτό τους».

Σε συνεργασία με το ελβετικό brand προϊόντων γυναικείας υγιεινής Intimina, η Pantone ξεκίνησε την καμπάνια με τίτλο Seen+Heard, η οποία προσπαθεί να ενθαρρύνει όλους τους ανθρώπους, ανεξαρτήτως φύλου, να μιλήσουν λεπτομερώς για την περίοδο.

Η Αντιπρόεδρος του Pantone Color Institute, Laurie Pressman, δήλωσε πως το νέο χρώμα δημιουργήθηκε για να γεμίσει αυτοπεποίθηση τις γυναίκες. «Για να ορθώσουν το ανάστημά τους και να εξυμνήσουν τη ζωτική δύναμη με την οποία γεννήθηκαν. Για να ενθαρρύνουμε τους πάντες, όποιο κι αν είναι το φύλο τους, να μιλούν αυθόρμητα και ανοιχτά για αυτήν την απολύτως φυσική σωματική λειτουργία.»

Presenting “Period”, a new red shade created to break the stigma around menstruation and promote period positivity….

Geplaatst door Pantone op Dinsdag 29 september 2020

Προκειμένου να προωθήσει ακόμη περισσότερο την καμπάνια της, η Intimina έκανε δωρεά στην ActionAid για να βοηθήσει γυναίκες και κορίτσια που ζουν στα όρια της φτώχειας.

«Σ’ ολόκληρο τον κόσμο σήμερα, εκατομμύρια γυναίκες και κορίτσια συνεχίζουν να υποφέρουν εξαιτίας στο στίγμα της περιόδου. Πολλά κορίτσια χάνουν τόσες μέρες σχολείου ή το σταματούν εντελώς, κάτι που αποτελεί σημαντική αιτία για τη γυναικεία φτώχεια. Χωρίς το στίγμα της περιόδου, περισσότερες γυναίκες θα μπορούσαν να ξεφύγουν από τη δυσμενή τους θέση, να φτάσουν μέχρι εκεί που μπορούν και να ενδυναμώσουν τις κοινότητές τους. Αυτή η καμπάνια θα βοηθήσει να γίνει η διαφορά», τόνισε η υπεύθυνη πολιτικής της ActionAid, Jillian Popkins.

 

Διαβάστε επίσης:

«Συνέβη παλιά. Συμβαίνει και τώρα»: Οι γυναίκες της Δανίας για τη σεξουαλική παρενόχληση στο χώρο εργασίας

«Θέλω να βρω τρόπους να φέρουμε καθαρό αέρα στη Γη»: Η 8χρονη Licypriya Kangujam παλεύει για το μέλλον της Ινδίας

Κάτι εξαιρετικό συμβαίνει στη Γαλλία – Ξεκινά η δωρεάν παροχή προϊόντων γυναικείας υγιεινής στα σχολεία

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση