Η ΙΚΕΑ απέσπασε τρία βραβεία στον μεγαλύτερο θεσμό του ελληνικού Λιανικού Εμπορίου και της Βιομηχανίας
H ΙΚΕΑ, εταιρία του Ομίλου FOURLIS, κατέκτησε τρεις μεγάλες διακρίσεις στα φετινά Retail Business Awards 2020, στις κατηγορίες «RETAIL CAMPAIGN», «SOCIAL MEDIA RETAIL STRATEGY» και «CSR RETAIL STRATEGY». Οι διακρίσεις αυτές είναι αποτέλεσμα μιας άκρως επιτυχημένης χρονιάς για την ΙΚΕΑ, σε συνέχεια της πολύ δημοφιλούς νέας εταιρικής καμπάνιας του brand. Η καμπάνια «Σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ζεις πιο πολλά απ’ όσα φαντάζεσαι», έφερε στο φως όλες τις καθημερινές προσωπικές και οικογενειακές στιγμές, τις συγκινήσεις και τις προσδοκίες που δίνουν ζωή σε ένα σπίτι ΙΚΕΑ, ενώ συνέδεσε καθημερινούς χαρακτήρες με τα έπιπλα και τα προϊόντα της εταιρείας.
Για τη συγκεκριμένη καμπάνια, η ΙΚΕΑ απέσπασε δύο διακρίσεις:
– βραβείο (GOLD) στην κατηγορία RETAIL CAMPAIGN, για την καλύτερη διαφημιστική καμπάνια στον κλάδο
– βραβείο (GOLD) της κατηγορίας SOCIAL MEDIA RETAIL STRATEGY, για την καλύτερη social media εκστρατεία στον κλάδο.
Στην τρίτη βράβευση της βραδιάς, η ΙΚΕΑ ξεχώρισε με BRONZE βραβείο στην κατηγορία CSR RETAIL STRATEGY, για το πρόγραμμα «Σταθμοί Χαράς», που παρέχει ενεργή στήριξη σε δημοτικούς βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς από το 2013. Μέσω αυτού του προγράμματος, η ΙΚΕΑ έχει διαμορφώσει, μέχρι σήμερα, 76 καλοσχεδιασμένους, και λειτουργικούς χώρους σε όλη την Ελλάδα, δημιουργώντας ένα ασφαλές περιβάλλον για να απολαμβάνουν τα παιδιά περισσότερο την ημέρα τους και αναδεικνύοντας, ταυτόχρονα, την προσήλωση και το αίσθημα ευθύνης της εταιρείας, προς τις κοινωνίες στις οποίες δραστηριοποιείται.
Τα Retail Business Awards, πραγματοποιήθηκαν για 18 η συνεχή χρονιά, σε διοργάνωση της DIRECTION και του περιοδικό RETAILBUSINESS, τελώντας υπό την Αιγίδα του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων. Η ΙΚΕΑ αναδείχθηκε στους μεγάλους νικητές της φετινής βραδιάς, ανάμεσα σε retailers από διαφορετικούς τομείς της ελληνικής αγοράς.
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση