Τα καταστήματα του ομίλου Inditex, δηλαδή τα γνωστά brands του χώρου της ένδυσης, όπως ZARA, Pull & Bear, Bershka, κ.λπ, θα έχουν κατεβασμένα τα ρολά στις «κόκκινες περιοχές» -δηλαδή στις περιοχές αυξημένου κινδύνου.
Αυτό σημαίνει ότι σε επιβαρυμένες περιοχές, όπως η Αττική, θα λειτουργούν μόνο με την μέθοδο του click away και όχι αυτήν του click in shop, του προκαθορισμένου δηλαδή ραντεβού εντός του καταστήματος.
Ακόμη όμως και το click away σε αυτή την περίπτωση, πρόκειται να έχει διαφορά σε σχέση με τους άλλους εμπόρους λιανικής πώλησης. Οι πληρωμές θα γίνονται αποκλειστικά και μόνο ηλεκτρονικά, προκειμένου να μην υπάρχουν συναλλαγές με μετρητά έξω από τα καταστήματα.
Ο ισπανικός όμιλος είναι ένας από τους μεγαλύτερους παίκτες του λιανεμπορίου στη χώρα, με 165 καταστήματα επτά διαφορετικών αλυσίδων και ένας από τους πλέον ευνοημένους των τελευταίων εβδομάδων, οπότε και επαναλειτούργησε το λιανεμπόριο στη χώρα.
Αποφάσισε ωστόσο να μην ανοίξει τα καταστήματα, εκτιμώντας ότι το κόστος λειτουργίας θα είναι υψηλότερο από οποιοδήποτε κέρδος, ενώ μπορεί να καλύψει τη ζήτηση και μέσω των e-shops του.
Διαβάστε επίσης:
Εστίαση: «Αδειάζει η κλεψύδρα» για τον κλάδο – Κίνδυνος «λουκέτου» για 40.000 επιχειρήσεις
Ποια κοινά χαρακτηριστικά έχουν οι επιχειρήσεις που τα κατάφεραν μέσα στην πανδημία
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση