Bloomberg
Οι πωλήσεις του πρώτου τριμήνου του ομίλου Moët Hennessy Louis Vuitton (LVMH) εκτινάχθηκαν, ωθώντας τη μετοχή του σε επίπεδα ρεκόρ και αποτυπώνοντας την ανάκαμψη του κλάδου πολυτελών ειδών μετά από το πλήγμα της πανδημίας.
Τα έσοδα στο τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών του ομίλου αυξήθηκαν κατά 52% σε οργανική βάση σε σχέση με το αντίστοιχο περυσινό τρίμηνο, ανέφερε η εταιρεία. Οι αναλυτές περίμεναν αύξηση 30%. Τα κέρδη στην Κίνα πυροδότησαν την «εντυπωσιακή οργανική ανάπτυξη», δήλωσε η Φραντσέσκα Ντι Πασκουαντόνιο, αναλύτρια της Deutsche Bank AG.
Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το γεγονός ότι η απόδοση της LVMH έφτασε στα επίπεδα που βρίσκονταν την ίδια χρονική περίοδο του 2019. Τα αποτελέσματα του οίκου πολυτελών ειδών αποδεικνύουν πώς οι μεγάλοι οίκοι κατάφεραν να διατηρήσουν την ισχυρή ζήτηση στις ξένες αγορές, όπως η Κίνα, η οποία βγήκε νωρίτερα από την πανδημία και άνοιξε και πάλι τα καταστήματα της.
Στο μεταξύ, η μετοχή του ομίλου σημείωσε άνοδο μέχρι και 3,2% στο χρηματιστήριο του Παρισιού, με την τιμή της να καταγράφει νέο ρεκόρ, στα 613,9 ευρώ. Η ανακοίνωση των αποτελεσμάτων οδήγησε του αναλυτές να αναβαθμίσουν τις προβλέψεις τους για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των κερδών της LVMH στο σύνολο του έτους.
Το τμήμα μόδας και δερμάτινων ειδών της LVMH υπήρξε ο βασικός μοχλός συντήρησης σε όλη την κρίση, λόγω της ανάπτυξης των εμπορικών σημάτων Christian Dior και Louis Vuitton.
Τα έσοδα στην Ασία, εκτός Ιαπωνίας, εκτινάχθηκαν κατά 86% σε οργανική βάση σε σχέση με πέρυσι, ενώ στις ΗΠΑ σημείωσαν άνοδο κατά 23%. Οι πωλήσεις στην Ευρώπη, στο μεταξύ, παρέμειναν μειωμένες κατά 9% σε σχέση με πέρυσι.
Εικονικές πασαρέλες
Με τις πασαρέλες να πραγματοποιούνται πλέον εικονικά κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια του προηγούμενου έτους, οι Dior και Louis Vuitton προσπάθησαν να προσελκύσουν πελάτες παρουσιάζοντας τις συλλογές τους σε πολυτελείς τοποθεσίες, όπως το Chateau de Versailles, μέσω του Instagram και άλλων πλατφορμών.
Ενδεικτικό του πόσο έχει βγει η Ασία από την πανδημία, ο οίκος Dior παρουσίασε τη νέα του γυναικεία κολεξιόν, εμπνευσμένη από την εποχή της ντίσκο, στη Σαγκάη αυτή την εβδομάδα μπροστά σε ένα μεγάλο κοινό. Αυτό έρχεται σε πλήρη αντίθεση με την κατάσταση που επικρατεί στην έδρα του ομίλου, στην Γαλλία, η οποία βρίσκεται στη μέση του τρίτου lockdown, καθώς πλησιάζει τους 100.000 θανάτους από τον κορονοϊό.
Κατά το πρώτο τρίμηνο τα έσοδα του κολοσσού ειδών πολυτελείας αυξήθηκαν κατά 30% σε οργανική βάση, πλησιάζοντας τα 14 δισ. ευρώ (16,7 δισ. δολάρια), ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών (12,7 δισ. ευρώ).
Παρά την ύφεση στην Ευρώπη – όπου τα περισσότερα καταστήματα μόδας παρέμειναν κλειστά στις αρχές αυτού του μήνα – η LVMH παρατηρεί άνοδο στη ζήτηση από τους τοπικούς πελάτες, δήλωσε ο CFO του ομίλου, Ζαν – Ζακ Ζιονί κατά τη διάρκεια μιας κλήσης με αναλυτές.
«Είναι ένα πολύ καλό σημάδι», είπε, αν και «δεν αρκεί για να αντισταθμίσει το γεγονός ότι οι τουρίστες έχουν φύγει». Οι Ευρωπαίοι πελάτες κάνουν συνήθως πιο συχνές αγορές, αλλά ξοδεύουν λιγότερα, εξήγησε, προσθέτοντας ότι η LVMH δεν σκοπεύει να μειώσει το αποτύπωμά της στα ευρωπαϊκά καταστήματα.
Διαβάστε επίσης:
Η πολυτελής αγορά της Κίνας μετατράπηκε σε υπερδύναμη – Πώς τα καταστήματα νικούν την πανδημία
Earth 300: Το υπερπολυτελές σούπερ γιοτ για billionaires και επιστήμονες
Hermes: Ούτε η πανδημία δεν κατάφερε να πλήξει τη ζήτηση για τα δερμάτινα είδη του πολυτελούς brand
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση