Οι αλυσίδες εστιατορίων θέτουν μακροπρόθεσμα σχέδια για να διατηρούν τις τραπεζαρίες ανοιχτές όποτε και όπου είναι δυνατόν, καθώς η πανδημία δεν λέει να υποχωρήσει.
Πιο συγκεκριμένα, τα McDonald’s και τα Starbucks Corp., μαζί με άλλες αλυσίδες που εξυπηρετούν πελάτες στο εσωτερικό τους, λένε ότι τηρούν κατά γράμμα όλες τις προβλεπόμενες οδηγίες, σύμφωνα με τα πρότυπα ασφαλείας που έχουν «ακονιστεί» κατά τη διάρκεια περίπου εννέα μηνών. Στελέχη λένε ότι βλέπουν μια άμεση αύξηση των πωλήσεων όταν ανοίγουν ξανά τα φυσικά τους καταστήματα.
Δυστυχώς όμως η απότομη αύξηση των κρουσμάτων του κορονοϊού, ώθησε τους εμπειρογνώμονες υγείας, να ζητήσουν ξανά το κλείσιμο τους.
Αυτή τη φορά όμως McDonald’s και Starbucks ανοίγουν τον πόλεμο και λένε ότι δεν σκοπεύουν να κλείσουν τους χώρους εστίασης.
Αντιθέτως υποστηρίζουν ότι έχουν αναβαθμιστεί αρκετά σε σημείο που τους επιτρέπει να εξυπηρετούν τους πελάτες τους με ασφάλεια, ακόμα και όταν ο ιός συνεχίζει να κυκλοφορεί στις ΗΠΑ.
Οι ειδικοί στον τομέα της υγείας λένε ότι, ενώ τα εστιατόρια μπορούν να λάβουν μέτρα για τη μείωση του κινδύνου εξάπλωσης κορανοϊού στο εσωτερικό τους, η εξυπηρέτηση σε πακέτο και η υπαίθρια τραπεζαρία παραμένουν ασφαλέστερες επιλογές.
«Σας προτείνω να μη σερβίρετε φαγητό σε εσωτερικούς χώρους», δήλωσε ο Τόμας Ρούσο, επικεφαλής του τμήματος μολυσματικών ασθενειών στο Πανεπιστήμιο της Ιατρικής Σχολής και των Βιοϊατρικών Επιστημών του Μπάφαλο.
Ο ιός ευδοκιμεί σε κλειστούς χώρους και το φαγητό σε ένα εστιατόριο εκθέτει τους επισκέπτες σε στενή επαφή με άλλους ανθρώπους για μεγάλο χρονικό διάστημα. Επίσης ο κόσμος συνομιλεί χωρίς μάσκες, τονίζουν οι επιστήμονες.
Από την μεριά τους όμως οι αλυσίδες fast food λένε ότι είναι αναγκαίο να κρατήσουν ανοιχτά τα εστιατόρια τους, καθώς όσο οι θερμοκρασίες πέφτουν, θα είναι πολύ δύσκολο να λειτουργήσουν τους εξωτερικούς τους χώρους.
Το National Restaurant Association προβλέπει ότι τουλάχιστον 100.000 εστιατόρια θα κλείσουν φέτος, δηλαδή σχεδόν διπλάσιος αριθμός από οποιοδήποτε άλλον ενός τυπικού χρόνου.
Η εμπορική ένωση ζητά από τους αξιωματούχους να λάβουν υπόψη τον αριθμό των τραπεζιών, των συστημάτων καθαρισμού του αέρα και άλλων μέτρων ασφαλείας πριν από την απαγόρευση των εσωτερικών γευμάτων.
Η McDonald’s κράτησε κλειστά τα περισσότερα εστιατόρια για φέτος, καθώς το Burger King και άλλοι συνεχίζουν να προσθέτουν υπηρεσίες εσωτερικού χώρου.
Η McDonald’s είπε : «Δεν βιαζόμαστε να ανοίξουμε ξανά τραπεζαρίες μόνο για να βγάλουμε μερικά επιπλέον χρήματα», μέσω του Μπιλ Γκάρετ, ανώτερου αντιπρόεδρου των επιχειρήσεων της McDonald’s στις ΗΠΑ.
Τα στελέχη της McDonald είχαν δώσει μεγάλη έμφαση στη βελτίωση των εσωτερικών χώρων πριν από την πανδημία μέσω παροχών όπως ψηφιακά περίπτερα και υπηρεσία τραπεζιού. Πολλοί franchisees των ΗΠΑ ξόδεψαν εκατοντάδες χιλιάδες δολάρια για τις αναβαθμίσεις, και η εταιρεία χρηματοδότησε επίσης μέρος του κόστους.
Διαβάστε επίσης:
«Παραγγείλτε από τα McDonald’s»: To Burger King στέλνει μήνυμα αλληλεγγύης για τη γαλλική εστίαση
Iταλία: Εστιατόριο νικά την κρίση του κορονοϊού – Χρεώνει το τραπέζι με την ώρα και όχι με τα πιάτα
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση