NEED TO KNOW

Nestle: Εισέρχεται στην αγορά «ψεύτικου κρέατος» στην Κίνα

The company birds nest logo sits on a flag outside the Nestle SA headquarters in Vevey, Switzerland, on Thursday, Oct. 20, 2016. Nestle cut its full-year forecast after the world’s biggest food company’s nine-month revenue rose at the weakest pace in more than a decade, hurt by slowing growth in emerging markets and deflation in Europe and North America. Photographer: Michele Limina/Bloomberg

Bloomberg

Η Nestle SA εισέρχεται στην αγορά «ψεύτικων κρεάτων» στην Κίνα, επιδιώκοντας να τονώσει τις αποδυναμωμένες πωλήσεις της εκεί και να πάρει μερίδιο αγοράς στην χώρα με την μεγαλύτερη κατανάλωση χοιρινού κρέατος στον κόσμο.

Η ελβετική εταιρεία την Τετάρτη εισήγαγε μια σειρά από εναλλακτικά, φυτικά κρέατα στην Κίνα με το εμπορικό της σήμα, Harvest Gourmet. Έξι επιλογές, όπως κοτόπουλο kung pao και κοκκινιστά κεφτεδάκια θα είναι διαθέσιμα αργότερα αυτό το μήνα στην διαδικτυακή πλατφόρμα Tmall της Alibaba Group Holding Ltd. και στην αλυσίδα σούπερ μάρκετ Hema στο Πεκίνο και τη Σαγκάη, πριν κυκλοφορήσει ευρύτερα.

Η εταιρεία κατασκευής τροφίμων διαθέτει ένα εργοστάσιο στη βόρεια κινεζική πόλη Tianjin που θα κατασκευάζει προϊόντα όπως μπιφτέκια από φυτικό κρέας και χοιρινό κιμά, για εστιατόρια και άλλους παρόχους υπηρεσιών τροφίμων.

«Ο τομέας των τροφίμων πραγματοποιεί μία αθόρυβη επανάσταση, καθώς υγιεινά, θρεπτικά και φιλικά προς το περιβάλλον τρόφιμα κερδίζουν όλο και μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς», δήλωσε ο Ράσιντ Κασίμι, διευθύνων σύμβουλος της Nestle, στην ευρύτερη περιφέρεια της Κίνας, σε email.

Η Nestle αποτελεί την τελευταία εταιρεία που θέλει να αξιοποιήσει την τεράστια κινεζική αγορά, η οποία αντιπροσωπεύει το 27% της παγκόσμιας κατανάλωσης κρέατος σε όγκο. Αν οι ξένες εταιρείες μπορούν να κερδίσουν ακόμη και ένα μικρό τμήμα των 1,4 δισεκατομμυρίων ανθρώπων της Κίνας, το όφελος μπορεί να είναι τεράστιο.

Η εναλλακτική λύση της Nestle για το κρέας στην Κίνα πραγματοποιείται σε μία εποχή κατά την οποία η εταιρεία χάνει έδαφος στην στην δεύτερη μεγαλύτερη αγορά για τα έσοδα της. Η εταιρεία τον περασμένο μήνα συμφώνησε να πουλήσει τις επιχειρήσεις γάλακτος από φιστίκι και κουάκερ ρυζιού της Yinlu, οι οποίες παρουσίασαν πολύ αρχή ανάπτυξη από το 2011 που η Nestle τις εξαγόρασε.

Παράλληλα, το μερίδιο της Nestle στην αγορά βρεφικών παρασκευασμάτων υποχώρησε στο 12,8% φέτος από 13% το 2019, σύμφωνα με το Euromonitor International.

Ο ελβετικός κολοσσός επιταχύνει την παγκόσμια επέκταση του σε υποκατάστατα κρέατος, λανσάροντας προϊόντα μέσω του εμπορικού σήματος Garden Gourmet στην Ευρώπη και Sweet Earth στις ΗΠΑ. Ανακοίνωσε διψήφια αύξηση των πωλήσεων στα φυτικά και χορτοφαγικά προϊόντα κατά τους εννέα μήνες που έληξαν στα τέλη Σεπτεμβρίου.

Ενώ η Nestle πουλά ήδη εναλλακτικά κρέατα μέσω της Harvest Gourmet στην Αυστραλία και τη Νέα Ζηλανδία, οι ανταγωνιστές της έχουν ένα προβάδισμα στην Κίνα.

Η Beyond Meat ανακοίνωσε σχέδια για μια μεγάλη εγκατάσταση παραγωγής στην Κίνα και έχει κλείσει συμφωνίες για την πώληση των προϊόντων της  στα καταστήματα Starbucks, KFC και Pizza Hut στη χώρα.

Η Impossible Foods, η οποία περιμένει την έγκριση από τις κινεζικές αρχές για να αρχίσει να πουλά το «ψεύτικο κρέας» που παράγει, σχεδιάζει επιθετική είσοδο στη συγκεκριμένη αγορά, η οποία θα μπορούσε μέσα σε λίγα χρόνια να αναδειχθεί στην μεγαλύτερη αγορά της.

πηγή: mononews.gr

Διαβάστε επίσης:

H Nestle προβλέπει μειωμένες πωλήσεις για φέτος

Ο λόγος που η KitKat αποφάσισε να αλλάξει το κλασικό της λογότυπο

Η εταιρεία που αύξησε τα έσοδα της εν μέσω καραντίνας λόγω κορονοϊού

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση