O γερμανικός οίκος μόδας Hugo Boss, πρόσφατα δήλωσε ότι σημείωσε ισχυρή ανάπτυξη τον Ιούνιο στην Κίνα και ότι οι διαδικτυακές της πωλήσεις σημείωσαν άνοδο 74% το δεύτερο τρίμηνο, έπειτα από τη συνολική πτώση πωλήσεων της τάξεως του 59% κατά τη διάρκεια του lockdown.
Η εταιρεία, που φημίζεται για τα ανδρικά της κοστούμια, δήλωσε ότι οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 4% αυτό το τρίμηνο στην Κίνα, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης του Ιουνίου, με τις διαδικτυακές επιχειρήσεις να υπερδιπλασιάζονται σε αυτό το διάστημα.
Σε μια αισιόδοξη ένδειξη για τον κλάδο, η LVMH ( LVMH.PA ), ο μεγαλύτερος όμιλος πολυτελών προϊόντων στον κόσμο, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι η δυναμική των πωλήσεων αυξήθηκε τον Ιούνιο και είχε βελτιωθεί ιδιαίτερα στην Κίνα.
Ο οίκος Hugo Boss, ανέφερε τριμηνιαία έσοδα 275 εκατομμυρίων ευρώ και λειτουργική ζημιά 124 εκατομμυρίων ευρώ.
Οι πωλήσεις μειώθηκαν 59% στην Ευρώπη και 82% στην Αμερική, λόγω των προσωρινών κλειστών καταστημάτων και της απότομης πτώσης στον τουρισμό. Η εταιρεία δήλωσε ότι οι ταραχές και οι διαδηλώσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες τον Μάιο και τον Ιούνιο, άσκησαν μεγαλύτερη πίεση στις δραστηριότητες της για αυτούς τους μήνες.
Ο οίκος Hugo Boss δήλωσε ότι αναμένει σταδιακή βελτίωση για το δεύτερο εξάμηνο του 2020, αλλά αρνήθηκε να κάνει προβλέψεις για όλο το έτος, λόγω της αβεβαιότητας της αγοράς.
Διαβάστε επίσης:
H Nestle προβλέπει μειωμένες πωλήσεις για φέτος
Η Huawei βγήκε πρώτη παγκοσμίως σε πωλήσεις κινητών ξεπερνώνοντας τη Samsung
Η Asos επιστρέφει τα χρήματα της βρετανικής κυβέρνησης καθώς αυξάνονται οι πωλήσεις
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για τις πιο ξεχωριστές ειδήσεις