NEED TO KNOW

Όμιλος Φάις: «Πρεμιέρα» για την Kiko Milano στην Ελλάδα – Στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens το πρώτο κατάστημα

«Ντεμπούτο» έκανε στην Ελλάδα η Kiko Milano, το νέο εγχείρημα του πολύπειρου επιχειρηματία, Σάμι Φάις. Το πρώτο κατάστημα της ανερχόμενης μάρκας καλλυντικών από την Ιταλία άνοιξε πριν από λίγο στο «The Mall Athens» στο Μαρούσι, το μεγαλύτερο εμπορικό κέντρο της χώρας. Σύμφωνα με πληροφορίες, το επόμενο κατάστημα της ιταλικής φίρμας αναμένεται να λειτουργήσει στο εμπορικό κέντρο Cosmos στη Θεσσαλονίκη, ενώ γίνονται συζητήσεις για τη δημιουργία νέων σημείων και σε διάφορες άλλες περιοχές της χώρας.

Να σημειωθεί πως πέρα από την Ελλάδα, ο όμιλος Φάις έχει αναλάβει την αντιπροσώπευση της Kiko Milano για την Κύπρο, την Ρουμανία και την Βουλγαρία. Απώτερος στόχος είναι η δημιουργία δικτύου περίπου 40 καταστημάτων σε ορίζοντα 8ετίας στις παραπάνω χώρες.

Ποια είναι η Kiko Milano;

Η Kiko Milano ιδρύθηκε το 1997 στο Μιλάνο και από την πρώτη στιγμή έφερε «επανάσταση» στον χώρο των καλλυντικών. Προσφέρει μια σειρά από ποιοτικά προϊόντα, πάντοτε σε προσιτές τιμές. Συγκεκριμένα, το χαρτοφυλάκιό της απαρτίζεται από 1.200 καλλυντικά, τα οποία μεταξύ άλλων περιλαμβάνουν make up, αξεσουάρ και προϊόντα για την φροντίδα του δέρματος και τα οποία δεν δοκιμάζονται σε ζώα. Το 99% των προϊόντων make up παράγονται στην Ευρώπη, εκ των οποίων το 75% στην Ιταλία.

Η Kiko Milano είναι νούμερο ένα εταιρεία στα προϊόντα make up στην Ιταλία, νούμερο τέσσερα στην Ισπανία και νούμερο πέντε στην Γαλλία ενώ καταλαμβάνει την 27η θέση σε παγκόσμια κλίμακα. Συνολικά, αριθμεί περισσότερα από 900 καταστήματα 20 χώρες στον κόσμο. Τα καταστήματα είναι τοποθετημένα σε εμπορικά σημεία υψηλής αξίας, με το 70% να βρίσκεται σε εμπορικά κέντρα, το 27% στα κέντρα των πόλεων, 2% στα εκπτωτικά κέντρα και 1% σε ταξιδιωτικούς χώρους (αεροδρόμια, λιμάνια, κα.).

Το 2017 οι καθαρές πωλήσεις της ξεπέρασαν τα 610 εκατ. ευρώ, με το 36% να προέρχεται από την Ιταλία, το 19% από την Γαλλία, το 14% από την Ισπανία και το 3,5% μέσω διαδικτύου. Σήμερα, απασχολεί 7.000 άτομα και έχει ισχυρή παρουσία στα Social Media, me πάνω από 4,4 εκατομμύρια ακόλουθους στο Facebook και περίπου 2,9 εκατομμύρια στο Instagram.

 

Διαβάστε επίσης:

Νέος παίκτης στα σούπερ μάρκετ: Έρχεται στην Ελλάδα ο μεγαλύτερος discounter της Ρωσίας

H Pizza Hut αποχωρεί από την Ελλάδα

Worn for Good: Μία πλατφόρμα κυκλικής μόδας αφιερωμένη στην ενδυνάμωση της γυναίκας

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση