#BUSINESSNEWS

Ουρές έξω από το κατάστημα της Kiko Milano στο The Mall Athens – Γιατί οι καταναλωτές «αγκάλιασαν» το νέο εγχείρημα του Σάμι Φάις

«Θερμή υποδοχή» επιφύλαξε το γυναικείο κοινό στην ιταλική εταιρεία καλλυντικών Kiko Milano, η οποία άνοιξε το πρώτο κατάστημα επί ελληνικού εδάφους στο εμπορικό κέντρο The Mall Athens πριν από έντεκα ημέρες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, η προσέλευση του αγοραστικού κοινού είναι αρκετά μεγάλη, με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ουρές έξω από το κατάστημα.

Βέβαια, αυτό οφείλεται και στα περιοριστικά μέτρα για την ανάσχεση της πανδημίας και κυρίως στον ανώτατο
αριθμό ατόμων που μπορούν να ψωνίζουν ταυτόχρονα.

Οι ουρές πάντως δεν φαίνεται να αποθαρρύνουν τις Ελληνίδες, οι οποίες, όπως αναφέρουν οι ίδιες πληροφορίες, μπορεί να περιμένουν έως και 40 λεπτά για να έρθει η σειρά τους και να αγοράσουν τα προϊόντα της ιταλικής εταιρείας.

Και όλα αυτά με μηδενική διαφήμιση και εν μέσω εξαιρετικά δυσμενών συνθηκών για την κατανάλωση.

Πηγές προσκείμενες στον όμιλο του επιχειρηματία Σάμι Φάις, που έχει αναλάβει την ευθύνη ανάπτυξης του
διάσημου ιταλικού brand για την Ελλάδα, αποτυπώνουν τη δυναμική του brand και τις ισχυρές προοπτικές
που έχει.

Όπως λένε οι ίδιες πηγές, η επιτυχία που σημειώνει η Kiko Milano και στην Ελλάδα οφείλεται στο ασυναγώνιστο «value for money» των προϊόντων της, δηλαδή τον συνδυασμό ποιότητας και τιμής καθώς προσφέρει αντίστοιχης ποιότητας καλλυντικά με τις διάσημες μάρκες του χώρου, σε τιμές περίπου 60% φθηνότερες.

Το πρώτο κατάστημα της Kiko Milano στην Ελλάδα λειτούργησε στις 2 Σεπτεμβρίου στο δεύτερο όροφο του «The Mall Athens» στο Μαρούσι.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το επόμενο κατάστημα της ιταλικής φίρμας αναμένεται να λειτουργήσει στο εμπορικό κέντρο Cosmos στη Θεσσαλονίκη, ενώ γίνονται συζητήσεις για τη δημιουργία νέων σημείων και σε διάφορες άλλες περιοχές της χώρας.

Εκτός από την Ελλάδα, ο όμιλος Φάις έχει αναλάβει την αντιπροσώπευση της Kiko Milano για την Κύπρο, την Ρουμανία και την Βουλγαρία.

Απώτερος στόχος είναι η δημιουργία δικτύου περίπου 40 καταστημάτων σε ορίζοντα 8ετίας στις παραπάνω χώρες.

Η ΚΙΚΟ Milano, το νούμερο ένα brand καλλυντικών προϊόντων στην Ιταλία, αναπτύσσεται κυρίως με δικό
της δίκτυο καταστημάτων που συνεχώς διευρύνεται. Στο τέλος του 2019 λειτουργούσαν περίπου 900
καταστήματα ΚΙΚΟ Milano στον κόσμο και ο κύκλος πωλήσεων του brand ξεπερνούσε τα 588 εκατ. ευρώ.

Το brand ιδρύθηκε το 1997 από τον όμιλο Percassi στο Μιλάνο, την πρωτεύουσα της μόδας, της τέχνης και του design. Βασισμένο στην αξία του «Made In Italy», αλλά και στην υψηλή ποιότητα των προϊόντων, κατάφερε να πρωτοπορήσει και να θέσει νέους κανόνες στον χώρο των καλλυντικών.

Διαβάστε επίσης:

Το επίσημο ελληνικό e-shop της Bobbi Brown είναι γεγονός!

L’Oreal: Αφαιρεί λέξεις όπως «λεύκανση» από τις περιγραφές των καλλυντικών της

«Εκδικητικές αγορές»: Η μεγαλύτερη απειλή για το περιβάλλον

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση