#BUSINESSNEWS

Πολυτέλεια στην εποχή του κορονοϊού: Οι πωλήσεις του Kering ξεπερνούν κάθε προσδοκία

Ο οίκος Gucci είναι ο μεγάλος ηττημένος του τρίτου τριμήνου της χρονιάς

πηγή: Instagram @lvmh
πηγή: Instagram @lvmh

Ο όμιλος Kering, στον οποίο ανήκουν μεταξύ άλλων οι Bottega Veneta και Saint Laurent, φαίνεται πως βρίσκεται ψηλά, παρά την πανδημία. Οι πωλήσεις του τρίτου τριμήνου της χρονιάς αναμένονται κατά 1.2% υψηλότερες από το αναμενόμενο, κάτι που δίνει ελπίδα στις πολυτελείς αλυσίδες. Σιγά – σιγά έρχεται η ανάκαμψη.

«Όλα οφείλονται στη δημιουργικότητα των οίκων μας και την ευελιξία του οργανισμού, έχουμε σχεδόν φτάσει στο επίπεδο του τρίτου τριμήνου του 2019», δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος Francois – Henri Pinault.

Κάθε οίκος εκτός του Gucci είδε της πωλήσεις του να αυξάνονται. Εκείνος, είχε μείωση 8%. Το συγκεκριμένο brand είναι που φέρνει τα περισσότερα έσοδα στον όμιλο και πέρασε μία πενταετία τεράστιας ανόδου, χάρη στον καλλιτεχνικό διευθυντή Alessandro Michele και το CEO Marco Bizzarri.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Bottega Veneta (@bottegaveneta) στις


Ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του Bottega Veneta, Daniel Lee, αύξησε τις πωλήσεις κατά 21% ενώ ο Saint Laurent ήταν κατά 4% πάνω. Αν αναλογιστούμε πως αρχικά υπολογιζόταν 5% και 9% μείωση αντίστοιχα, θα δούμε πως η πρόοδος είναι τεράστια.

Ταυτόχρονα, καταγράφηκε μία ανάπτυξη της τάξης του 7% για τον Hermès. Την περασμένη εβδομάδα δε, ο όμιλος LVMH ανακοίνωσε μία συνολική αύξηση 12% στο τμήμα της μόδας.

O λόγος που παρατηρήθηκε πτώση συγκεκριμένα στον Gucci, βρίσκεται στη στρατηγική του για της πωλήσεις χονδρικής. Τα έσοδά του από εκεί μειώθηκαν κατά 32%. Επιπλέον, επηρεάστηκε αρνητικά από τον τουρισμό. «Οι ταξιδιωτικές αγορές ευθύνονται για το 50% περίπου των εσόδων», ανέφερε o Οικονομικός Διευθυντής του Kering, Jean – Marc Duplaix στη Vogue Business. Αν δεν υπήρχε περιορισμός στα ταξίδια, όχι απλώς δε θα υπήρχε καμία πτώση, αλλά θα βλέπαμε 2% αύξηση.  Τέλος, οι επιδείξεις μόδας που μειώθηκαν σε δύο από πέντε που γίνονταν μέχρι φέτος, δείχνουν τα αποτελέσματά τους.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gucci Official (@gucci) στις


Παρόλα αυτά, ο Gucci κυριαρχεί στην Κίνα. Υπάρχει περίπτωση, μάλιστα, να διπλασιαστούν τα έσοδα σε σχέση με το 2017 μέχρι το τέλος της χρονιάς.

 

Διαβάστε επίσης:

Fisher Island: Μέσα στο πιο exclusive, πολυτελές νησί των ΗΠΑ

Πόσο εφικτή είναι η απόλυτη διαφάνεια στη βιομηχανία της μοδας;

Ποιες τάσεις θα αναδιαμορφώσουν τη luxury βιομηχανία μετά την πανδημία

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση