NEED TO KNOW

Πώς κατάφερε να «ανθίσει» η αγορά πολυτελών ρολογιών εν μέσω πανδημίας

Photo by Chris Lutke on Unsplash

Μία από τις πιο σημαντικές επιπτώσεις της πανδημίας, είναι η όξυνση της οικονομικής ανισότητας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η άνθιση της αγοράς πολυτελών ρολογιών.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει στο «marketplace», το διαδικτυακό κατάστημα WatchBox, που αγοράζει και πουλά ρολόγια πολυτελείας, στο πρώτο εξάμηνο του τρέχοντος έτους, πούλησε περίπου 48% περισσότερα προϊόντα με κόστος μεταξύ 50.000 και 100.000 δολαρίων, από ό, τι στην αντίστοιχη περίοδο του 2019. Τα κέρδη του έχουν αυξηθεί περισσότερο από 25% το πρώτο εξάμηνο του 2020.

Ο Mike Manjos, παγκόσμιος επικεφαλής συναλλαγών στο Watchbox, δήλωσε ότι πίστευαν πως ο κόσμος κατά τη διάρκεια του lockdown δεν θα κινούσε τη συγκεκριμένη αγορά και ότι θα αναγκαζόντουσαν να ξεπουλήσουν, καθώς τις πρώτες μέρες της πανδημίας τον Μάρτιο, υπήρξε μια αρχική πτώση στις πωλήσεις. Η κατάσταση αυτή όμως ανατράπηκε σύντομα και μετά από αυτό το μικρό χρονικό διάστημα η ζήτηση άρχισε να γίνεται όλο και μεγαλύτερη.

Η εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται παγκοσμίως και πραγματοποιεί το μεγαλύτερο μέρος της επιχείρησής της στο διαδίκτυο, πούλησε φέτος ένα «Patek Philippe» στην τιμή των 700.000 δολαρίων.

Ο Reginald Brack, αναλυτής της βιομηχανίας ρολογιών στο «The NPD Group», δήλωσε ότι η σταθερή βιομηχανία πολυτελών εμπορικών σημάτων – τόσο της Ελβετίας όσο και της Ιαπωνίας – «ανθίζει» προσεγγίζοντας πελάτες στο διαδίκτυο μέσω των social media. Eπίσης ένα μέρος του marketing αποσκοπεί να κερδίσει νέους πελάτες, όχι μόνο να «κρατήσει» όσους είναι ήδη συλλέκτες.

«Οι μεγάλοι οίκοι δημοπρασιών που πραγματοποιούν εβδομαδιαίες πωλήσεις πολυτελείας σε ρολόγια και κοσμήματα έχουν αναφέρει ότι ένα μεγάλο ποσοστό αυτών των νέων πελατών, γνώρισαν τώρα το brand», δήλωσε ο Brack.

Η ζήτηση είναι τόσο μεγάλη που ακόμη και μερικά φυσικά καταστήματα όπως το «Second Time Around Watch Company» στο Beverly Hills, ενισχύονται χάρη στην παρουσία τους στο διαδίκτυο, που συμβάλει μέχρι και 70% στις πωλήσεις.

Από την άλλη μεριά, τα λιγότερο ακριβά ρολόγια δυσκολεύονται. Οι εξαγωγές ρολογιών που κοστίζουν κάτω από 200 δολάρια, μειώθηκαν κατά 43,5%, σύμφωνα με την Ομοσπονδία της Ελβετικής Βιομηχανίας Ρολογιών.

«Οι πλούσιοι γίνονται πλουσιότεροι και οι φτωχοί γίνονται φτωχότεροι, πράγμα που σημαίνει ότι αυτό το τμήμα πολυτελείας έχει εξαιρετική απόδοση στα ρολόγια με τιμή που ξεκινά από τα 3.000 δολάρια και πάνω. Μάλιστα είχε διπλάσια ταχύτητα ανάκαμψης από την υπόλοιπη αγορά», δήλωσε ο Brack.

 

Διαβάστε επίσης:

Η πρώτη υπερπολυτελής πλωτή σουίτα είναι διαθέσιμη και αλλάζει το μέλλον του τουρισμού

Πώς η εξάπλωση του κορονοϊού επηρεάζει τα πολυτελή brands

Το παράδοξο με τους δισεκατομμυριούχους: Κάποιοι δώρισαν τη μισή τους περιουσία, ωστόσο τη διπλασίασαν!

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση