Η έναρξη μια επιχείρησης με προϊόντα, ακόμα και όταν δεν υπάρχουν αρκετοί πόροι, μπορεί να είναι επικερδής. Απλά χρειάζεται παραπάνω επιμονή και χρόνο για να φτάσετε στο στόχο σας.
Τα “δωρεάν” εργαλεία που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι τα κοινωνικά μέσα δικτύωσης και τις δικές σας γνωριμίες για να προωθήσετε τα προϊόντα σας. Εκεί είναι καλό να επενδύσετε ένα μεγάλο κομμάτι του χρόνου σας για να ακουστεί το όνομα σας.
Δείτε 4 χρήσιμα tips όπως συμβουλεύουν οι ειδικοί για τα πρώτα σας βήματα:
Εστιάστε στο προϊόν που πουλιέται περισσότερο
Σε όλες τις επιχειρήσεις που πουλάνε προϊόντα πάντα υπάρχει κάποιο που «φεύγει» περισσότερο.
Επομένως μια καλή στρατηγική είναι να επικεντρωθείτε στην επιπλέον προώθηση του, για να ακουστεί περισσότερο το «όνομα» σας. Το καλύτερο μέσο που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε είναι τα social media. Παρουσιάστε με σαφήνεια τα προϊόντα σας, δηλώστε συχνά την παρουσία σας στo instagram, απαντήστε στα εισερχόμενα μηνύματα και γενικά μείνετε όσο περισσότερο δραστήριοι γίνεται. Όταν δεν υπάρχουν αρκετοί πόροι για διαφήμιση, η λύση αυτή είναι αρκετά αποδοτική.
Απορρίψτε τα προϊόντα που δεν πουλιούνται
Πολύ συχνά, οι επιχειρηματίες πωλούν μια σειρά προϊόντων που δεν είναι απαραίτητα και απομακρύνουν την εστίαση από το πιο κερδοφόρο προϊόν. Απορρίπτοντας αυτά με τις χαμηλές πωλήσεις, μπορείτε να εξοικονομήσετε πόρους για εκείνα που φέρνουν μεγαλύτερα κέρδη.
Προσφέρετε ανταγωνιστικές τιμές
Πρώτα βεβαιωθείτε ότι η τιμή καλύπτει όλα τα κόστη που δημιουργούν το προϊόν και αφήνει περιθώριο κέρδους. Επίσης ενσωματώστε στην τιμή το κόστος της συσκευασιας.
Κάντε μια έρευνα ανταγωνισμού και δείτε τις τιμές που έχουν στην αγορά προϊόντα αντίστοιχα με τα δικά σας, για να δείτε πόσο ανταγωνιστικοί μπορείτε να γίνετε.
Μείωση του κόστους για αύξηση του κέρδους
Όταν έχετε τιμολογήσει το προϊόν σας σε μια τιμή που οι καταναλωτές είναι πρόθυμοι να πληρώσουν και μένετε στο τέλος με ελάχιστο ή καθόλου κέρδος, τότε πρέπει να μειώσετε το κόστος για να αυξήσετε τα κέρδη σας. Η μαζική παραγωγή, η μαζική αγορά πρώτων υλών, τα έξοδα παράδοσης κτλ. είναι σημαντικοί τομείς που μπορούν να διαπραγματευτούν καλύτερες τιμές.
Πουλήστε κάποια προϊόντα σε πακέτα
Όταν τα προϊόντα ομαδοποιούνται, ο καταναλωτής κάνει μόνο μια αγορά με την οποία αποκτά περισσότερα από ένα προϊόντα. Επίσης αν αφορά στα ρούχα για παράδειγμα, ένα σετ με παντελόνι και μπλούζα, θα του δώσει μια έτοιμη λύση από το να ψάχνει πώς θα το συνδυάσει.
Επομένως κάποια από τα προϊόντα που εμπορεύεστε μπορούν να πουληθούν πιο εύκολα.
Διαβάστε επίσης:
Έβαλιν Έντινγκτον: Η 14χρονη μαθήτρια που δημιούργησε από το μηδέν μια κερδοφόρα επιχείρηση
Έναρξη νέας επιχείρησης: Ποιες οι προσδοκίες και τι συμβαίνει στην πραγματικότητα
5 Tips για να κερδίσετε περισσότερα χρήματα
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση