NEED TO KNOW

Σούπερ μάρκετ: Σε «επιφυλακή» ενόψει του μίνι lockdown – Αυξάνονται οι ηλεκτρονικές παραγγελίες

Στην αντίδραση των καταναλωτών στο μίνι lockdown που αποφασίσθηκε για τις περιοχές αυξημένου κινδύνου στρέφονται τώρα τα βλέμματα των μεγάλων σούπερ μάρκετ, τα οποία παρακολουθούν στενά την εξέλιξη της ζήτησης τις τελευταίες ημέρες.

Σύμφωνα με πληροφορίες, εδώ και περίπου μια εβδομάδα παρατηρείται αύξηση της επισκεψιμότητας τόσο στα φυσικά όσο και στα ηλεκτρονικά καταστήματα ενώ άνοδο παρουσιάζουν και οι ηλεκτρονικές παραγγελίες (σε κάποιες περιπτώσεις η αύξηση υπερβαίνει το 100%).

Παράγοντες της αγοράς υπογραμμίζουν πως είναι πρόωρο να συμπεράνει κανείς πως αυτό οφείλεται αποκλειστικά στην πανδημία, σημειώνοντας πως ενδεχομένως κάποιοι να έσπευσαν να γεμίσουν τα καλάθια τους είτε γιατί πληρώθηκαν συντάξεις, αναδρομικά ή μισθούς είτε λόγω της αργίας της 28ης Οκτωβρίου.

Θεωρούν πάντως πως οι μεγάλοι παίκτες έχοντας την εμπειρία του πρώτου κύματος είναι προετοιμασμένοι για την νέα πρόκληση και τονίζουν πως υπάρχει επάρκεια αγαθών σε τρόφιμα και μη τρόφιμα ενώ διαβεβαιώνουν πως δεν υφίσταται πλέον θέμα με τις ελλείψεις που παρατηρήθηκαν σε απολυμαντικά, μάσκες και γάντια στο lockdown της περασμένης Άνοιξη. Κάποιες αλυσίδες μάλιστα συνεχίζουν να ενισχύουν τα αποθέματα σε συγκεκριμένες κατηγορίες προϊόντων και να ενδυναμώνουν τις υποδομές τους στην εφοδιαστική αλυσίδα αλλά και στην κατ’ οίκον διανομή (home delivery).

Σε κάθε περίπτωση δεν υπάρχει εφησυχασμός, αντίθετα, όλοι είναι σε εγρήγορση και περιμένουν πως θα εξελιχθεί η ζήτηση τις επόμενες ημέρες, προκειμένου να καθορίσουν την περαιτέρω στάση τους. Και αυτό όπως λένε πηγές που γνωρίζουν γιατί η «εμπειρία έχει δείξει ότι όλα είναι ρευστά και η εικόνα αλλάζει πολύ συχνά καθώς οι αντιδράσεις των καταναλωτών είναι απρόβλεπτες».

Θεωρείται σίγουρο πως την κατάσταση παρακολουθεί στενά και το υπουργείο Ανάπτυξης, το οποίο έχει την ευθύνη για την ομαλή λειτουργία του λιανεμπορίου. Εξάλλου, και στο πρώτο lockdown τα στελέχη των μεγάλων αλυσίδων ήταν σε ανοιχτή γραμμή επικοινωνίας με την ηγεσία του υπουργείου και ενημέρωναν τακτικά για την εικόνα της αγοράς αλλά και για τυχόν παρενέργειες ή δυσλειτουργίες.

 

Διαβάστε επίσης:

Νέος παίκτης στα σούπερ μάρκετ: Έρχεται στην Ελλάδα ο μεγαλύτερος discounter της Ρωσίας

Obama εναντίον Trump: «Τα έκανε θάλασσα» στη διαχείρηση της πανδημίας

Κορονοϊός: Τι αλλάζει στην έννοια του όρου «στενή επαφή»

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση