NEED TO KNOW

Τα 6 «ένοχα» μυστικά που δεν θέλουν να γνωρίζετε οι εταιρείες αυτοκινήτων

Photo by Tim Meyer on Unsplash

Η αγορά ενός αυτοκινήτου, ανεξάρτητα από την τιμή του, είναι αρκετά σημαντική υπόθεση και χρειάζεται αρκετή προσοχή, όταν έρθει η στιγμή να καταλήξετε στην τελική σας επιλογή.

Αυτό σημαίνει ότι οι πωλητές είναι πάντα πρόθυμοι να βοηθήσουν και όντως το κάνουν, όμως μην ξεχνάτε ποτέ ότι οι εταιρείες αυτοκινήτων έχουν κάποια «ένοχα» μυστικά, που δεν επιθυμούν να γνωρίζουν οι πελάτες τους.

Δείτε παρακάτω ποια είναι αυτά:

-Οι πωλητές επιδιώκουν να κλείσουν την καλύτερη συμφωνία για εκείνους και όχι τόσο για εσάς: Ο λόγος είναι ότι έχουν κάποιους στόχους που θέλουν να φτάσουν ώστε να μπορέσουν να κερδίσουν κάποια bonus ή να ικανοποιήσουν το αίτημα της εκάστοτε εταιρείας αυτοκινήτων.

– Ορισμένες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν εισαγάγει μια νέα ιδέα που ονομάζεται «car punching». Επικρατεί κυρίως στις ΗΠΑ, όπου τα στελέχη των αυτοκινητοβιομηχανιών αγοράζουν τα νεότερα μοντέλα και μάρκες οχημάτων, που η εταιρεία τους παράγει μαζικά, μόνο για να τα πουλήσουν ως μεταχειρισμένα αυτοκίνητα χαμηλών χιλιομέτρων λίγους μήνες αργότερα.

Έτσι, οδηγεί σε αναφορές τάσεων των καταναλωτών που υποδηλώνουν ότι ορισμένα αυτοκίνητα είναι πιο δημοφιλή από ό, τι στην πραγματικότητα

-Οι εκπομπές των καυσίμων, βλάπτουν σοβαρά το περιβάλλον και την υγεία: Οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι οι εκπομπές από τα καύσιμα των αυτοκινήτων, βλάπτουν τον πλανήτη. Όμως η έκταση του προβλήματος μπορεί να σας σοκάρει. Το «Economist» αναφέρει ότι οι επικίνδυνες χημικές ουσίες, που απελευθερώνονται μέσω των καυσαερίων των αυτοκινήτων, σκοτώνουν περίπου 58.000 άτομα κάθε χρόνο και ορισμένες εταιρείες έχουν πει ψέματα σχετικά με τα μέτρα ασφαλείας που εφαρμόζονται για τη μείωση αυτού του αριθμού. Ωστόσο η βιομηχανία έχει ήδη στραφεί σε πιο «πράσινες» λύσεις.

– Το φθηνότερο αυτοκίνητο μιας παρτίδας, είναι αρκετά ασφαλές στις μέρες μας: Εφ ‘όσον το αυτοκίνητο που ψάχνετε να αγοράσετε, κατασκευάστηκε περίπου τα τελευταία πέντε χρόνια, τότε πληροί και το βασικό πρότυπο ασφαλείας, που είναι αρκετά υψηλό.

-Οι καλοί πωλητές κατανοούν τη λέξη «όχι»: Ένας από τους λίγους τρόπους για να δηλώσετε έναν αξιόπιστο πωλητή έναντι κάποιου που προσπαθεί να σας εξαπατήσει είναι πώς αντιδρούν όταν τους λέτε τη λέξη «όχι».
Το «όχι», είναι αναμφίβολα η λιγότερο αγαπημένη λέξη για τον πωλητή. Ο τρόπος όμως με τον οποίο ένα άτομο αντιμετωπίζει την απόρριψη, έχει να σας πει πολλά. Το ίδιο ισχύει και για τον ίδιο. Εάν του πείτε ότι δεν θέλετε κάτι και προχωρήσουν δίνοντας σας εναλλακτικές λύσεις, τότε ίσως πραγματικά ενδιαφέρονται να σας βοηθήσουν να βρείτε την ιδανική λύση για εσάς.

-Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι 100% βιώσιμα: Τα αυτοκίνητα απαιτούν βενζίνη για να τρέχουν, να καίνε ακραίες ποσότητες περιορισμένων φυσικών πόρων και να εκπέμπουν θανατηφόρα αέρια, που βλάπτουν τόσο τους ανθρώπους που οδηγούν όσο και τον ίδιο τον πλανήτη που ζουν. Όταν τα αυτοκίνητα έγιναν για πρώτη φορά mainstream, αυτά τα προβλήματα φαινόταν σαν μια ατυχής παρενέργεια της μεγαλύτερης εφεύρεσης στην ιστορία.

Σήμερα, η επιστήμη έχει συνειδητοποιήσει πόσο καταστροφικά είναι αυτά τα γεγονότα. Οι «πράσινες» πρωτοβουλίες, έχουν εμφανιστεί σε όλο τον κόσμο με στόχο να κάνουν τους ανθρώπους να οδηγούν λιγότερα και να σταματήσουν να βασίζονται τόσο πολύ στα αυτοκίνητα.

 

Διαβάστε επίσης:

Μάσκα στο αυτοκίνητο: Πότε τη φοράμε υποχρεωτικά

Προτεραιότητα στους Ποδηλάτες: Το σχέδιο του Ρότερνταμ για την ενίσχυση της ποδηλασίας και τη προστασία του περιβάλλοντος

Οι παγκόσμιες τάσεις που θα επικρατήσουν στην μετά-κορονοϊό εποχή

 

Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση