Το Facebook πλήρωσε 19 δισ. δολάρια για να αγοράσει το WhatsApp το 2014. Από τότε οι επενδυτές αναρωτήθηκαν πώς θα εξαργυρώσει την εξαγορά.
Την Τετάρτη, η εταιρεία έδωσε κάποιες λεπτομέρειες σχετικά με το πώς χρησιμοποιείται το WhatsApp για να αυξήσει τις πωλήσεις διαφημίσεων στο Facebook και στο Instagram.
Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν το WhatsApp για να επικοινωνούν με τους πελάτες και να πραγματοποιούν συναλλαγές από το 2017, μπόρεσαν να αγοράσουν διαφημίσεις στο Facebook και το Instagram, που περιλαμβάνουν ένα κουμπί που επιτρέπει στους χρήστες να μεταβούν στο WhatsApp και να ξεκινήσουν μια συνομιλία με την εκάστοτε επιχείρηση. Ο διευθύνων σύμβουλος Μαρκ Ζάκερμπεργκ, είπε ότι τώρα υπάρχουν 1 εκατομμύριο επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν αυτές τις διαφημίσεις «κλικ στο WhatsApp».
Παρουσιάζει επίσης μια νέα δυνατότητα: οι επιχειρηματίες χρήστες θα μπορούν πλέον να αρχίσουν να δημιουργούν τέτοιες διαφημίσεις απευθείας από την εφαρμογή WhatsApp Business, κάτι που δεν ήταν δυνατό πριν, καθιστώντας τη διαδικασία αγοράς τους πιο απρόσκοπτη.
Το πρώτο τρίμηνο του 2021, εταιρεία ανέφερε συνολικές πωλήσεις διαφημίσεων ανά τρίμηνο ύψους 25,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, μια αύξηση ύψους 46% από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Δημοσίευσε κέρδη ανά μετοχή 3,30 δολάρια, αύξηση 93% σε ετήσια βάση, από έσοδα περίπου 26,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Οι αναλυτές της Wall Street είχαν προβλέψει έσοδα 23,7 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Τα ισχυρά αποτελέσματα προέκυψαν παρά τα πλήθη ζητημάτων που αντιμετώπισε το Facebook κατά τη διάρκεια του τριμήνου, συμπεριλαμβανομένης της κατάρρευσης από την ταραχή του Καπιτώλιο στις 6 Ιανουαρίου και τις ερωτήσεις σχετικά με την παραπληροφόρηση αλλά και τις ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο μετά την ανάρτηση εκατομμυρίων πληροφοριών χρηστών, σε έναν ιστότοπο χάκερ.
Η μετοχή του Facebook αυξήθηκε σχεδόν 6% την Τετάρτη.
Νέα δυνατότητα WhatsApp
Η νέα λειτουργία χρησιμοποιεί τους «καταλόγους» του WhatsApp Business. Οι επιχειρηματιίες χρήστες θα μπορούν πλέον να επιλέξουν ένα στοιχείο από τον κατάλογό τους και να το μετατρέψουν γρήγορα σε διαφήμιση Facebook ή Instagram με ένα κουμπί που θα κατευθύνει τους θεατές στο προφίλ τους στο WhatsApp.
Προηγουμένως, οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων έπρεπε να μεταβούν στο Facebook ή το Instagram για να ξεκινήσουν τη διαδικασία αγοράς διαφημίσεων.
Ωστόσο, δεν είναι σαφές το πόση επίδραση έχει. Η εταιρεία δεν αποκάλυψε τις πωλήσεις από τις διαφημίσεις «click-to-WhatsApp».
Οι πρώτοι τρεις μήνες του 2021 ήταν καλοί για τη διαφημιστική επιχείρηση του Facebook – αφού η διαφήμιση για κινητά, ήταν μια δημοφιλής οδός προσέγγισης των καταναλωτών κατά τη διάρκεια του lockdown.
Η εταιρεία ανέφερε επίσης ότι κατά μέσο όρο, περίπου 3,5 δισεκατομμύρια άτομα που χρησιμοποιούν την οικογένεια εφαρμογών της, όπως το Facebook, το Instagram και το WhatsApp, μηνιαίως από τις 31 Μαρτίου, αυξήθηκαν κατά 15% από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Κατά το τρέχον τρίμηνο, το Facebook ενδέχεται να αντιμετωπίσει το πρόβλημα της νέας πολιτικής απορρήτου της Apple ως μέρος της ενημέρωσης του iOS 14.5.
Διαβάστε επίσης:
Facebook: Δείτε αν διέρρευσαν και τα δικά σας δεδομένα – Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσετε
Το Facebook μπλόκαρε τον Νικολάς Μαδούρο-Έγραψε σε post ότι το θυμάρι θεραπεύει από τον κορονοϊό
Facebook: Αφαιρεί αναρτήσεις παραπληροφόρησης για το εμβόλιο κατά του κορονοϊού
Ακολουθήστε το Portraits στο Google News για την πιο ξεχωριστή ενημέρωση